Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw miauw hartpijn

Miauw miauw hartpijn

106 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klaar?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Klaar?
Klik om te vergroten...
Ga maar haten. Ik ben er 100% van overtuigd dat je bevooroordeeld bent over mij. Dat mijn getyp dat misschien oproept, dat geloof ik ook wel. Ik doe ook maar mijn best( ongeveer 75% schat ik zo). Nogmaals bevooroordeling is menseigen, daar kan je niks aan doen mevrouw plop. Ik heb er in ieder geval 0 slechte bedoelingen bij, geloof het of niet :kissingheart: .
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat je om 01.59 nog zo kan haten, om een paar zinnetjes. Zegt misschien wel meer over je dan je denkt, maar misschien ook wel niet haha.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
(te)vaakfeest zei:
Dat je om 01.59 nog zo kan haten, om een paar zinnetjes. Zegt misschien wel meer over je dan je denkt, maar misschien ook wel niet haha.
Klik om te vergroten...
Hier zit geen bevooroordeling in of wel M. Plop , enige die hier antwoord op heeft ben jij ?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Ik zal je uit de droom helpen. Bekijk bijlage 35714
Art. 8 lid 1 wegenverkeerswet. Daaronder valt ook 3mmc, en dat was ook zo voordat 3mmc verboden werd.

Tsja, als je halve berichten informatie heeft kun je verwachten dat mensen dingen invullen eh 🤷🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Was je weer bevooroordeeld , dat van die dingen invullen daar heb je wel een punt (misschien wel een- punt) fijne nacht.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je was nogal verwikkeld in een monoloog met jezelf, dus ik dacht ik check even of je uitgepraat bent, wel zo beleefd.

(te)vaakfeest zei:
Ga maar haten. Ik ben er 100% van overtuigd dat je bevooroordeeld bent over mij. Dat mijn getyp dat misschien oproept, dat geloof ik ook wel. Ik doe ook maar mijn best( ongeveer 75% schat ik zo). Nogmaals bevooroordeling is menseigen, daar kan je niks aan doen mevrouw plop. Ik heb er in ieder geval 0 slechte bedoelingen bij, geloof het of niet :kissingheart: .
Klik om te vergroten...
Van bevooroordeeling is weinig sprake hoor, ik oordeel namelijk niet op een gebrek aan informatie maar op precies de informatie die je zelf geeft: namelijk de ontzettend laconieke manier waarop je praat over rijden onder invloed. En ja, daar heb ik een ontzettend sterk oordeel over.

Dat het een keer gebeurt, ok. Stom, domm Kijken we een keer streng over, trek je les, klaar. Maar hoe je het blijft goedpraten toont een behoorlijk gebrek aan zelfinzicht. Elke gek die onder invloed achter het stuur stapt vindt dat ie dat wel kan. En weet je wat degene die je van de sokken rijdt aan die mening heeft? Precies niks. En je verzekering ook niet trouwens, zodra blijkt dat je onder invloed rijdt ben je niet verzekerd en dus gewoon hartstikke de Sjaak bij een ongeluk. Dat jij vindt dat het legaal is heeft de wet echt geen donder mee te maken. En dan hoop ik van harte dat je daar geen toevallige voorbijganger in meeneemt.

Maar blijkbaar vind je de negatieve aandacht erover leuk, want je kan er maar niet over ophouden! Dus prima, hier heb je nog een portie aandacht.

Hoe je je hier toont is inderdaad naar mijn mening niet bepaald prettig, maar dat is wel het beeld wat je zelf neerzet. Maar hey, dat moet je he-le-maal zelf weten.

(te)vaakfeest zei:
Was je weer bevooroordeeld , dat van die dingen invullen daar heb je wel een punt (misschien wel een- punt) fijne nacht.
Klik om te vergroten...
Bevooroordeeld wbt de wet? Denk het niet. Zie de tweede alinea van deze post.

(te)vaakfeest zei:
Dat je om 01.59 nog zo kan haten, om een paar zinnetjes. Zegt misschien wel meer over je dan je denkt, maar misschien ook wel niet haha.
Klik om te vergroten...
Hoe is het geven van een wetsartikel haten? Dat je dat denkt zegt... Juist ja. Meer over jou :) De wet is behoorlijk feitelijke informatie namelijk, waar oordeel noch vooroordeel aan te pas komt.

Kom met een leuker gespreksonderwerp en het wordt opeens een stuk gezelliger!

Aaaanyways.

Toedels!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Je was nogal verwikkeld in een monoloog met jezelf, dus ik dacht ik check even of je uitgepraat bent, wel zo beleefd.


Van bevooroordeeling is weinig sprake hoor, ik oordeel namelijk niet op een gebrek aan informatie maar op precies de informatie die je zelf geeft: namelijk de ontzettend laconieke manier waarop je praat over rijden onder invloed. En ja, daar heb ik een ontzettend sterk oordeel over.

Dat het een keer gebeurt, ok. Stom, domm Kijken we een keer streng over, trek je les, klaar. Maar hoe je het blijft goedpraten toont een behoorlijk gebrek aan zelfinzicht. Elke gek die onder invloed achter het stuur stapt vindt dat ie dat wel kan. En weet je wat degene die je van de sokken rijdt aan die mening heeft? Precies niks. En je verzekering ook niet trouwens, zodra blijkt dat je onder invloed rijdt ben je niet verzekerd en dus gewoon hartstikke de Sjaak bij een ongeluk. Dat jij vindt dat het legaal is heeft de wet echt geen donder mee te maken. En dan hoop ik van harte dat je daar geen toevallige voorbijganger in meeneemt.

Maar blijkbaar vind je de negatieve aandacht erover leuk, want je kan er maar niet over ophouden! Dus prima, hier heb je nog een portie aandacht.

Hoe je je hier toont is inderdaad naar mijn mening niet bepaald prettig, maar dat is wel het beeld wat je zelf neerzet. Maar hey, dat moet je he-le-maal zelf weten.


Bevooroordeeld wbt de wet? Denk het niet. Zie de tweede alinea van deze post.


Hoe is het geven van een wetsartikel haten? Dat je dat denkt zegt... Juist ja. Meer over jou :) De wet is behoorlijk feitelijke informatie namelijk, waar oordeel noch vooroordeel aan te pas komt.

Kom met een leuker gespreksonderwerp en het wordt opeens een stuk gezelliger!

Aaaanyways.

Toedels!
Klik om te vergroten...
`mooi verhaal , lekker kort
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Of even de stofzuiger erdoor
Klik om te vergroten...
Ik ben thuis altijd degene die de jungles en oerwouden moet plukken omdat de rest het niet doet.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
FistailLemon zei:
En volgend onderwerp...
Klik om te vergroten...
Shoot
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Er komt steeds meer prut uit het doucheputje omhoog gekropen hier. Tijd om wat ontstoppingsmiddel erin te pleuren.
Klik om te vergroten...
Of even de stofzuiger erdoor
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Geniet er maar even van want dit feest gaat van heel korte duur zijn.
Klik om te vergroten...
Ahh.. @(te)veelfeest: dit is je vervelende tante Partypooper!!! 🤣
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Of even de stofzuiger erdoor
Klik om te vergroten...
Ontstoppingmiddel? Pak je gewoon 2 componten uit je lokaal die samen warm
worden en gaan bruisen?

nee je kan beter het putje loshalen en een trekveer erdoor jassen, dan blijft het veel langer ontstopt
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rotjoch zei:
nee je kan beter een trekveer erdoor jassen, dan blijft het veel langer ontstopt
Klik om te vergroten...
Dat is wat de dokter tegen je zei?🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rotjoch zei:
Ontstoppingmiddel? Pak je gewoon 2 componten uit je lokaal doe samen warm
worden en gaan bruisen?

nee je kan beter het putje loshalen en een trekveer erdoor jassen, dan blijft het veel langer ontstopt
Klik om te vergroten...
Of gewoon je behaarde apenlichaam een beetje trimmen, yeti dat je rondloopt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Ahh.. @(te)veelfeest: dit is je vervelende tante Partypooper!!! 🤣
Klik om te vergroten...

Ik las popper. Iemand een poppertje?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Ik las popper. Iemand een poppertje?
Klik om te vergroten...
Dit is een drugsforum toch? Welja, kom maar door, Olifantje.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
Dit is een drugsforum toch? Welja, kom maar door, Olifantje.
Klik om te vergroten...
It's a trap! Dat wordt een bebloede anus,
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Ik las popper. Iemand een poppertje?
Klik om te vergroten...
Nah, ik ben al een Pløppertje. Poppende plopperdeplop kanniegoedgaan
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
It's a trap! Dat wordt een bebloede anus,
Klik om te vergroten...

Is het onderwerp anus nu nog niet afgesloten voor vandaag? :tongueout: Wat is dit hier voor anus-fetisjclub.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Uranus?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."