#1
Klaar?
Ga maar haten. Ik ben er 100% van overtuigd dat je bevooroordeeld bent over mij. Dat mijn getyp dat misschien oproept, dat geloof ik ook wel. Ik doe ook maar mijn best( ongeveer 75% schat ik zo). Nogmaals bevooroordeling is menseigen, daar kan je niks aan doen mevrouw plop. Ik heb er in ieder geval 0 slechte bedoelingen bij, geloof het of nietKlaar?
Hier zit geen bevooroordeling in of wel M. Plop , enige die hier antwoord op heeft ben jij ?Dat je om 01.59 nog zo kan haten, om een paar zinnetjes. Zegt misschien wel meer over je dan je denkt, maar misschien ook wel niet haha.
Was je weer bevooroordeeld , dat van die dingen invullen daar heb je wel een punt (misschien wel een- punt) fijne nacht.Ik zal je uit de droom helpen. Bekijk bijlage 35714
Art. 8 lid 1 wegenverkeerswet. Daaronder valt ook 3mmc, en dat was ook zo voordat 3mmc verboden werd.
Tsja, als je halve berichten informatie heeft kun je verwachten dat mensen dingen invullen eh 🤷🏼♀️
Van bevooroordeeling is weinig sprake hoor, ik oordeel namelijk niet op een gebrek aan informatie maar op precies de informatie die je zelf geeft: namelijk de ontzettend laconieke manier waarop je praat over rijden onder invloed. En ja, daar heb ik een ontzettend sterk oordeel over.Ga maar haten. Ik ben er 100% van overtuigd dat je bevooroordeeld bent over mij. Dat mijn getyp dat misschien oproept, dat geloof ik ook wel. Ik doe ook maar mijn best( ongeveer 75% schat ik zo). Nogmaals bevooroordeling is menseigen, daar kan je niks aan doen mevrouw plop. Ik heb er in ieder geval 0 slechte bedoelingen bij, geloof het of niet.
Bevooroordeeld wbt de wet? Denk het niet. Zie de tweede alinea van deze post.Was je weer bevooroordeeld , dat van die dingen invullen daar heb je wel een punt (misschien wel een- punt) fijne nacht.
Hoe is het geven van een wetsartikel haten? Dat je dat denkt zegt... Juist ja. Meer over jouDat je om 01.59 nog zo kan haten, om een paar zinnetjes. Zegt misschien wel meer over je dan je denkt, maar misschien ook wel niet haha.
`mooi verhaal , lekker kortJe was nogal verwikkeld in een monoloog met jezelf, dus ik dacht ik check even of je uitgepraat bent, wel zo beleefd.
Van bevooroordeeling is weinig sprake hoor, ik oordeel namelijk niet op een gebrek aan informatie maar op precies de informatie die je zelf geeft: namelijk de ontzettend laconieke manier waarop je praat over rijden onder invloed. En ja, daar heb ik een ontzettend sterk oordeel over.
Dat het een keer gebeurt, ok. Stom, domm Kijken we een keer streng over, trek je les, klaar. Maar hoe je het blijft goedpraten toont een behoorlijk gebrek aan zelfinzicht. Elke gek die onder invloed achter het stuur stapt vindt dat ie dat wel kan. En weet je wat degene die je van de sokken rijdt aan die mening heeft? Precies niks. En je verzekering ook niet trouwens, zodra blijkt dat je onder invloed rijdt ben je niet verzekerd en dus gewoon hartstikke de Sjaak bij een ongeluk. Dat jij vindt dat het legaal is heeft de wet echt geen donder mee te maken. En dan hoop ik van harte dat je daar geen toevallige voorbijganger in meeneemt.
Maar blijkbaar vind je de negatieve aandacht erover leuk, want je kan er maar niet over ophouden! Dus prima, hier heb je nog een portie aandacht.
Hoe je je hier toont is inderdaad naar mijn mening niet bepaald prettig, maar dat is wel het beeld wat je zelf neerzet. Maar hey, dat moet je he-le-maal zelf weten.
Bevooroordeeld wbt de wet? Denk het niet. Zie de tweede alinea van deze post.
Hoe is het geven van een wetsartikel haten? Dat je dat denkt zegt... Juist ja. Meer over jouDe wet is behoorlijk feitelijke informatie namelijk, waar oordeel noch vooroordeel aan te pas komt.
Kom met een leuker gespreksonderwerp en het wordt opeens een stuk gezelliger!
Aaaanyways.
Toedels!
Ik ben thuis altijd degene die de jungles en oerwouden moet plukken omdat de rest het niet doet.Of even de stofzuiger erdoor
ShootEn volgend onderwerp...
Of even de stofzuiger erdoorEr komt steeds meer prut uit het doucheputje omhoog gekropen hier. Tijd om wat ontstoppingsmiddel erin te pleuren.
Ahh.. @(te)veelfeest: dit is je vervelende tante Partypooper!!! 🤣Geniet er maar even van want dit feest gaat van heel korte duur zijn.
Ontstoppingmiddel? Pak je gewoon 2 componten uit je lokaal die samen warmOf even de stofzuiger erdoor
Dat is wat de dokter tegen je zei?🤣nee je kan beter een trekveer erdoor jassen, dan blijft het veel langer ontstopt
Of gewoon je behaarde apenlichaam een beetje trimmen, yeti dat je rondloopt.Ontstoppingmiddel? Pak je gewoon 2 componten uit je lokaal doe samen warm
worden en gaan bruisen?
nee je kan beter het putje loshalen en een trekveer erdoor jassen, dan blijft het veel langer ontstopt
Ahh.. @(te)veelfeest: dit is je vervelende tante Partypooper!!! 🤣
Dit is een drugsforum toch? Welja, kom maar door, Olifantje.Ik las popper. Iemand een poppertje?
It's a trap! Dat wordt een bebloede anus,Dit is een drugsforum toch? Welja, kom maar door, Olifantje.
Nah, ik ben al een Pløppertje. Poppende plopperdeplop kanniegoedgaanIk las popper. Iemand een poppertje?
It's a trap! Dat wordt een bebloede anus,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."