Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben het wel Mevrouw Pløp zei: Mee eens! Zie, toch nog ergens over eens! Ik dank u op mijn blote knietjes! (Misschien ook een incident onder invloed, bedoel ik niks mee, broek aanhouden) Forumidioten proberen wat verstand bij te brengen is best leuk, maar deze was too much hoor. Pfuu Klik om te vergroten... Jammer dat die (te)vaakfeest geband is, Kan me wel in zijn punten vinden!"