Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw miauw hartpijn

Miauw miauw hartpijn

106 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Na een paar van die lijnen neem je nasaal niet veel meer op denk ik.
Klik om te vergroten...
Ff zoutoplossing of zelfs water erin spuiten, schoonmaken. Klaar voor de volgende ronde. Als je het na elke lijntje doet heb je dagen daarna ook weinig last van.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Lees je reacties hier terug.
Klik om te vergroten...
Who cares, vraag je dat maar af
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
(te)vaakfeest zei:
haha je bent eigenlijk wel verplicht om nu een linkedin aan te maken
Klik om te vergroten...
Ja Snooze, @Snoozerboy5000 hup aan het werk! Het is goddomme al half 7 geweest ook!!!!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
(te)vaakfeest zei:
Conclusie In de meeste gevallen is het onverstandig om onder invloed van 3mmc te rijden :kissingheart: . Wanneer het wel vertstandig is , daar mag ik eigenlijk dus niet over praten haha.
Klik om te vergroten...
Nouja nee gewoon niet, er zijn 0 gevallen waar in het verstandig is om onder invloed van 3mmc te rijden.
Dat het een incidenteel noodzakelijk kwaad of ongelukje is ken ik nog inkomen.

Dat 3mmc toen nog niet illegaal was volgens de wet, verandert niets aan het feit dat het illegaal is onder invloed van drugs te rijden. Of aan het feit dat het gevaarlijk en associaal is.

(te)vaakfeest zei:
Feit
Klik om te vergroten...
Boem grappig jij wel:tearsofjoy:
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 tje voegt me toe en durft zich open te stellen(heb ik erge waardering voor) , valt me een beetje tegen van de rest . snap het ook wel hoor haha
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Ja Snooze, @Snoozerboy5000 hup aan het werk! Het is goddomme al half 7 geweest ook!!!!
Klik om te vergroten...
ljuv zei:
Nouja nee gewoon niet, er zijn 0 gevallen waar in het verstandig is om onder invloed van 3mmc te rijden.
Dat het een incidenteel noodzakelijk kwaad of ongelukje is ken ik nog inkomen.

Dat 3mmc toen nog niet illegaal was volgens de wet, verandert niets aan het feit dat het illegaal is onder invloed van drugs te rijden. Of aan het feit dat het gevaarlijk en associaal is.


Boem grappig jij wel:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hou dat harm reduction wel wat meer in de gaten , snap het punt wel. Kan je zo een opnoemen, maar ik leer ook he. Uit het kader van harm reduction doe ik het niet
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat is dit in godsnaam voor een topic
helemaal de weg kwijt
D
DeerandeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed verhaal. Lekker kort ook.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
wat is dit in godsnaam voor een topic
helemaal de weg kwijt
Klik om te vergroten...
Dit topic is rotzooi voor het drugsforum
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zijn wel veel mietjes hier hoor , connectie op linkedin word gewaardeerd. :innocent: Nogmaals je naam blijft 100 % anoniem
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
wat is dit in godsnaam voor een topic
helemaal de weg kwijt
Klik om te vergroten...
Gelukkig ben ik al thuis, heb de weg eerst niet nodig dus dat scheelt weer :kissingheart:
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Ja Snooze, @Snoozerboy5000 hup aan het werk! Het is goddomme al half 7 geweest ook!!!!
Klik om te vergroten...
Jij mag het ook wel aanmaken hoor, Had al zowieso niet heel veel verwachtingen. maar 2 is beter dan 1 in dit geval.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
wat is dit in godsnaam voor een topic
helemaal de weg kwijt.
Klik om te vergroten...
Gevalletje: ik denk dat ik 2 stappen voor loop maar eigenlijk loop ik 1 stap achter.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
(te)vaakfeest zei:
Jij mag het ook wel aanmaken hoor, Had al zowieso niet heel veel verwachtingen. maar 2 is beter dan 1 in dit geval.
Klik om te vergroten...
Ik kijk wel ff wat ik doe.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
(te)vaakfeest zei:
sorry 10g lees ik niks over. Maar van uitgaand dat het 16 uur was. Hoe kom je dan bij die 1G per 1.5 uur ? Van uitgaand dat het 10G wat wat hij had gehad 10g delen door 16= 0.625 G per uur. Doe het dan keer 1.5, kom je uit op 0.93758G per 1.5 uur (maximaal, Sowieso minder)
??. Ja wiskunde was een van mijn sterkste vakken. Heb dit even uit het hoofd uitgerekend.
Klik om te vergroten...
10 gr op 16 uur ofwel (16*60) is dus 10gr op 960 min.
Ofwel elke 96min 1gr 3mmc .
Die 10gr haal ik uit je eerste post.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Okay @(te)vaakfeest ik heb je al eerder een waarschuwing gegeven dat je niet het hele forum vol moet spammen met slecht geformuleerde onverstandige adviezen. Ik heb je destijds een tweede kans gegeven omdat het misschien een incident onder invloed was. Dat kan wel eens gebeuren op een forum als het onze.

Nu blijkt dat dit gewoon structureel jouw “stijl” is lijkt het me tijd om afscheid van elkaar te nemen.👋
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
(te)vaakfeest zei:
Haha en mocht het zo zijn, wat dan nog. Ga geen tijd verspillen aan het terug lezen. Heb al teveel tijd in dit topic gespendeerd
Klik om te vergroten...
Mee eens! Zie, toch nog ergens over eens!

Eik zei:
Okay @(te)vaakfeest ik heb je al eerder een waarschuwing gegeven dat je niet het hele forum vol moet spammen met slecht geformuleerde onverstandige adviezen. Ik heb je destijds een tweede kans gegeven omdat het misschien een incident onder invloed was. Dat kan wel eens gebeuren op een forum als het onze.

Nu blijkt dat dit gewoon structureel jouw “stijl” is lijkt het me tijd om afscheid van elkaar te nemen.👋
Klik om te vergroten...
Ik dank u op mijn blote knietjes! (Misschien ook een incident onder invloed, bedoel ik niks mee, broek aanhouden)

Forumidioten proberen wat verstand bij te brengen is best leuk, maar deze was too much hoor. Pfuu
(
(te)veelfeestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben het wel
Mevrouw Pløp zei:
Mee eens! Zie, toch nog ergens over eens!


Ik dank u op mijn blote knietjes! (Misschien ook een incident onder invloed, bedoel ik niks mee, broek aanhouden)

Forumidioten proberen wat verstand bij te brengen is best leuk, maar deze was too much hoor. Pfuu
Klik om te vergroten...
Jammer dat die (te)vaakfeest geband is, Kan me wel in zijn punten vinden!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
(te)veelfeest zei:
Ik ben het wel

Jammer dat die (te)vaakfeest geband is, Kan me wel in zijn punten vinden!
Klik om te vergroten...
Dat is niet zo moeilijk hé, als je dezelfde persoon bent :wink: je doet zelfs geen moeite dat te verbergen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
(te)veelfeest zei:
Ik ben het wel

Jammer dat die (te)vaakfeest geband is, Kan me wel in zijn punten vinden!
Klik om te vergroten...
Ah nee niet hij weer. Why?

God hates us.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."