#1
Ff zoutoplossing of zelfs water erin spuiten, schoonmaken. Klaar voor de volgende ronde. Als je het na elke lijntje doet heb je dagen daarna ook weinig last van.Na een paar van die lijnen neem je nasaal niet veel meer op denk ik.
Ff zoutoplossing of zelfs water erin spuiten, schoonmaken. Klaar voor de volgende ronde. Als je het na elke lijntje doet heb je dagen daarna ook weinig last van.Na een paar van die lijnen neem je nasaal niet veel meer op denk ik.
Who cares, vraag je dat maar afLees je reacties hier terug.
Ja Snooze, @Snoozerboy5000 hup aan het werk! Het is goddomme al half 7 geweest ook!!!!haha je bent eigenlijk wel verplicht om nu een linkedin aan te maken
Nouja nee gewoon niet, er zijn 0 gevallen waar in het verstandig is om onder invloed van 3mmc te rijden.Conclusie In de meeste gevallen is het onverstandig om onder invloed van 3mmc te rijden. Wanneer het wel vertstandig is , daar mag ik eigenlijk dus niet over praten haha.
Boem grappig jij wel
Ja Snooze, @Snoozerboy5000 hup aan het werk! Het is goddomme al half 7 geweest ook!!!!
Hou dat harm reduction wel wat meer in de gaten , snap het punt wel. Kan je zo een opnoemen, maar ik leer ook he. Uit het kader van harm reduction doe ik het nietNouja nee gewoon niet, er zijn 0 gevallen waar in het verstandig is om onder invloed van 3mmc te rijden.
Dat het een incidenteel noodzakelijk kwaad of ongelukje is ken ik nog inkomen.
Dat 3mmc toen nog niet illegaal was volgens de wet, verandert niets aan het feit dat het illegaal is onder invloed van drugs te rijden. Of aan het feit dat het gevaarlijk en associaal is.
Boem grappig jij wel![]()
Dit topic is rotzooi voor het drugsforumwat is dit in godsnaam voor een topic
helemaal de weg kwijt
Gelukkig ben ik al thuis, heb de weg eerst niet nodig dus dat scheelt weerwat is dit in godsnaam voor een topic
helemaal de weg kwijt
Jij mag het ook wel aanmaken hoor, Had al zowieso niet heel veel verwachtingen. maar 2 is beter dan 1 in dit geval.Ja Snooze, @Snoozerboy5000 hup aan het werk! Het is goddomme al half 7 geweest ook!!!!
Gevalletje: ik denk dat ik 2 stappen voor loop maar eigenlijk loop ik 1 stap achter.wat is dit in godsnaam voor een topic
helemaal de weg kwijt.
Ik kijk wel ff wat ik doe.Jij mag het ook wel aanmaken hoor, Had al zowieso niet heel veel verwachtingen. maar 2 is beter dan 1 in dit geval.
10 gr op 16 uur ofwel (16*60) is dus 10gr op 960 min.sorry 10g lees ik niks over. Maar van uitgaand dat het 16 uur was. Hoe kom je dan bij die 1G per 1.5 uur ? Van uitgaand dat het 10G wat wat hij had gehad 10g delen door 16= 0.625 G per uur. Doe het dan keer 1.5, kom je uit op 0.93758G per 1.5 uur (maximaal, Sowieso minder)
??. Ja wiskunde was een van mijn sterkste vakken. Heb dit even uit het hoofd uitgerekend.
Mee eens! Zie, toch nog ergens over eens!Haha en mocht het zo zijn, wat dan nog. Ga geen tijd verspillen aan het terug lezen. Heb al teveel tijd in dit topic gespendeerd
Ik dank u op mijn blote knietjes! (Misschien ook een incident onder invloed, bedoel ik niks mee, broek aanhouden)Okay @(te)vaakfeest ik heb je al eerder een waarschuwing gegeven dat je niet het hele forum vol moet spammen met slecht geformuleerde onverstandige adviezen. Ik heb je destijds een tweede kans gegeven omdat het misschien een incident onder invloed was. Dat kan wel eens gebeuren op een forum als het onze.
Nu blijkt dat dit gewoon structureel jouw “stijl” is lijkt het me tijd om afscheid van elkaar te nemen.👋
Jammer dat die (te)vaakfeest geband is, Kan me wel in zijn punten vinden!Mee eens! Zie, toch nog ergens over eens!
Ik dank u op mijn blote knietjes! (Misschien ook een incident onder invloed, bedoel ik niks mee, broek aanhouden)
Forumidioten proberen wat verstand bij te brengen is best leuk, maar deze was too much hoor. Pfuu
Dat is niet zo moeilijk hé, als je dezelfde persoon bentIk ben het wel
Jammer dat die (te)vaakfeest geband is, Kan me wel in zijn punten vinden!
Ah nee niet hij weer. Why?Ik ben het wel
Jammer dat die (te)vaakfeest geband is, Kan me wel in zijn punten vinden!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."