Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi. Ik heb dus met nieuwjaar voor het eerst miauw gedaan (wel al eens eerder een klein beetje gesnoven), maar nu de eerste keer heel de avond. Had 1gram en ik denk dat ongeveer de helft eruit was, zeker niet meer. Toen ik gisteren wakker werd van maar 2u slaap, leek het alsof ik er nog middenin zat en dacht oprecht dit is niet goed. Voelde me heel naar. Naar wat vrienden gegaan daarna en toen ging het wel oké, ook nog wat geslapen. Nu de tweede dag zieke dip, maar heb ook nog steeds last van mijn hart, in de hartstreek eigenlijk. Moet ik mij zorgen maken? Idk of ik het nog even aan moet kijken. Heb niet echt een verhoogde hartslag, want dat heb ik al een paar keer gemeten. Wel via telefoon dus ik weet niet hoe accuraat het is. Voor mij iig never geen miauw meer haha. Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee en evt tips, thanks!"