Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Casrus zei: ^ Ik begrijp dit ook niet. Gaan je hersencellen niet altijd dood, ook en met bijvoorbeeld alcohol nog sneller? Vind 3-CMC niet leuk genoeg om het risico te lopen op versnelde hersenaftakeling. Klik om te vergroten... Precies die, Aller eerst is het effect minimaal vergeleken 3mmc. Je staat niet strak of krijgt het niet snel warm. Plus, er is 'nog' minder bekend over de gezondheids risico's in tegenstelling tot 3mmc. Zelf had ik ook het gevoel alsof ik direcht schade aanbracht aan mijn brein. Ik had een raar gevoel, alsof je je geheugen aan het beperken bent. Ook was ik de grip op de realiteit een beetje kwijt. Dit spreek ik uit mijn ervaringen natuurlijk. Ik vind het zelf in ieder geval geen fijn middel. Zeker niet als je een vervanger zoekt voor 3mmc."
"Solotov zei: 2mg was wel genoeg maar toen nog 2mg genomen yolo 2mg s genoeg imo Klik om te vergroten... Ik heb gister rond 11 uur 1 tablet fluetizolam van 1mg genomen en heb me gehouden aan slaap hygiëne. Ben lekker in bed gaan liggen en probeerde te slapen. Echter merkte ik vrij weinig. Ik sliep pas iets voor 2. Ik merkte er eigenlijk niks van. Vandaag weer proberen met 1 tablet. Maar mocht ik weer niks voelen, is het dan verantwoord om een keer 2mg te nemen? Ik heb verder geen ervaring met dit middel en dus ook geen tolerantie of iets. Maar ik vind het wel raar dat het niet werkt. Is het slim om er morgen 2 te nemen? Ik wil niet met mijn gezondheid spelen maar ik weet niet wat de risico's zijn als ik teveel neem. Wat denken jullie? @Sheaira"
"Geneesmiddel zei: Als je echt niets voelde zul je jezelf ook niet compleet blackout werken als je er 2 neemt. Als je het niet aandurft kun je ook 1,5 nemen. Of eerst 1,5 en dan nog halfje erbij @StukjeBami Klik om te vergroten... Isgoed, ik zal het idd opbouwen. Dankjewel"
"Een junk actie. Zo noemt mijn behandelaar het. Iets wat onnodig is maar toch gebeurt wegens je verslaafde brein. Hebben Jullie wel is een junk actie gedaan? En wat dan? Ik ben benieuwd of jullie het durven te delen. Toen ik diep in mijn verslaving zat heb ik contant geld van mijn broer gepakt zonder dat hij het door had. Ik heb zo veel spijt. Ik schaam me echt, mn eigen broer! Ik ga hem binnekort het geld teruggeven met daarbij een oprechte excuses. Ik hoop dat hij het een beetje kan begrijpen. Hebben jullie wel is een junk actie gedaan? Dat moment wanneer de verslaving je eigelijk even overneemt en je achteraf dacht: was dit nou echt nodig?' ik ben benieuwd of jullie wel is zo iets gedaan hebben."
"Zanza zei: Maarre... Kun je hem niet beter dat geld teruggeven wat je gestolen hebt, in plaats van een cadeau kopen van dat geld? Stel dat ik 100 euro van jou steel en daar een paar nieuwe schoenen voor je van koop. Vervolgens bel ik bij je aan en geef je die schoenen: "Kijk! Deze heb ik voor je gekocht. Had het geld wel uit jouw portemonnee gehaald". Klinkt een beetje raar, niet? Klik om te vergroten... Dat is idd ook een optie. Maar ik heb het idee dat als ik het geld gewoon contant terug geef dat hij boos wordt en mij niet begrijpt. Stel ik heb 150 euro gepakt. En ik koop een trainingspak van 220 euro die hij al heel lang wilt. Hierbij maak ik een gebaar. En als ik bij dat gebaar mijn oprechte excuses aan bied voelt dat denk ik beter. Ik weet dat hij meer dan genoeg geld heeft. Vandaar dit idee. Maar het is natuurlijk wel een beetje raar dat ik dan bepaal waar ik zijn geld aan ga uitgeven. Wie weet zou hij er iets anders mee doen... Ik weet het niet zo goed."
"Don Draper zei: Ik wil niet zeggen dat ik over mijn verslaving ben gekomen maar ik ben wel geïnteresseerd hoe anderen het doormaken. Bij verslaving of bij andere soortgelijk drugsgebruik wat (bijna) dagelijks werd genuttigd. Wat hebben jullie gedaan om de tijd of activiteit ermee te vervangen? Toen ik dagelijks wiet deed was ik veel op straat te vinden en bij mensen die dat ook graag gebruikte. Verder was ik graag onder invloed in mijn kamer waar ik zat te spacen. Nu ik geen wiet gebruik vallen de mensen daarvan weg waar ik mee was. Ik sluit mezelf niet meer op mijn kamer maar ben nu veel in de woonkamer te vinden waar ik met mijn familie ben. Eerst ergerde ik me enorm aan ze dus ontweek ik ze. Nu voel ik me niet meer eenzaam nu ik weer opnieuw heb geleerd om nuchter met mijn familie om te kunnen gaan en problemen te hebben aangepakt. Moet wel daarbij zeggen dat zonder de heftige corona periode dit niet zo maar was gelukt. Of in ieder geval zou er dan geen aanleiding zijn geweest om mijn leven zo te veranderen. Hoe zit dit bij jullie? Klik om te vergroten... Ik heb hier na mijn eerste detox ook veel last van gehad. Ik kan nu talloze dingen gaan opnoemen die je kunt gaan doen, maar focus op je hobby's. En als je die niet hebt, probeer wat nieuws en wellicht ontwikkel je wel een nieuwe hobby. Onthoud wel, hoe langer je clean blijft, hoe meer je kan gaan genieten van de 'normale' dingen. Dat zul je echt gaan merken in de loop der tijd. Blijf volhouden, dan zul je steeds meer voldoening uit de kleinere dingen halen. Bijvoorbeeld een spelletje spelen met je familie of een stukje gaan wandelen."
"Woutsnuifduif zei: Ik heb dagelijks het idee dat mijn muren van mijn kamer ademen en mijn luxaflex beweegt en gras golft terwijl ik niks gebruikt heb zou dit kunnen komen door langdurig speed (gebruik dagelijks levamfetamine vanwege mijn ADHD), MDMA en ketamine (niet alles tegelijk) gebruik of zou dit door iets anders komen bijv afkickverschijnselen etc? Als een van jullie enig idee heft please laat het me weten als bedankt voor je reactie. Klik om te vergroten... Je kunt stoppen met levamfetamine om te kijken of de klachten minderen. Ik weet natuurlijk niet of dat zomaar mogelijk is vanwegen je ADHD. Verder gewoon goed eten, drinken, slapen en zo alles 1 voor 1 uitsluiten. Zelf had ik nooit last van psychotische klachten. Tot ik een keer een psychose aanval kreeg door de drugs. Alles is goed afgelopen maar als ik 1 nacht niet goed slaap, of een nachtje doorhaal (zonder drugs of iets) dan krijg ik soms last van psychotische klachten. Voorheen had ik hier nog nooit last van gehad. Wellicht herken je je hier in. Mocht het aanhouden en niet minderen dan kun je het beste gewoon je huisarts raadplegen. Zoals je hier boven al had benoemd"
"aaronvk zei: dames en heren. bij deze . ik ben nu 7 dagen clean en kan vertellen dat ik me nu al stukken beter voel. de drang ernaar is nogwel hoog maar uiteindelijk word het met de dag makkelijker. elke dag nogwel momenten dat ik me soms somber voel en down. maar dan ga ik rusten of neem ik een bak koffie want dat helpt ook wel. ik ben van plan of sterker nog ik ga vanaf 2022 weer mijn normale leven leiden. tis afgelopen met de pret en maakt niet uit hoe ik me voel. maar mijn neus blijft opslot voor drugs. ik rook nogwel maar daar kan ik altijd nog aan werken. het punt is dat ik de knop omgezet heb en met goede moet het nieuwe jaar in ga !. ik hoop dat trouwens het sombere gevoel wel weg trekt want dat vind ik echt naar. normaal nam ik keta om me weer beter te voelen. maar heb nu in mijn hoofd dat dat beter voelen maar een tijdelijke verplaatsing is van je emoties . ofterwijl ik heb heel het jaar mijn emoties onderdrukt en in dezelde circel blijven hangen. maar je moet soms een pijnlijke stap nemen om uiteindelijk weer in het goede circeltje te komen. vandaar dat ik nu de knop hem omgedraaid en weer nuchter het leven wil beleven. eigenlijk als je het zo bekijkt is het het helemaal niet waard om je lichaam te verzieken met rotzooi. want je bereikt er niks mee en het zit allemaal tussen je oren. en ja het is doorbijten. maar je doet het uiteindelijk voor een top resultaat ! Klik om te vergroten... Heel erg knap. Ik herken me in je verhaal, ik zat ook ver met de keta. Ik heb helaas een klinische opname moeten doen om de knop om te gooien. Het feit dat jij dat zelf kan, zonder professionele hulp of iets. Dan heb je veel zelfdiscipline man. Houd dat vast."
"ljuv zei: Poeh... Heftig om te lezen joh! Maar wel ontzettend goed dat je eraan gaat werken. Als je jong bent, lijkt me dat dubbel en dwars waard en ik kan me bijna niet voorstellen dat er geen manier is om mee te leren leven. Je klinkt in elk geval genoeg gemotiveerd om daar werk van de maken, gaat je lukken! Super veel sterkte en succes, en moest je een keer wat van je af willen schrijven mag je me natuurlijk op mn digitale schouder tikken. Klik om te vergroten... Thanks, super lief <3"
"aaronvk zei: oke even een vraagje . hebben jullie welleens zulke heftige k- kramps gehad dat je gewoon in een trance raakt waardoor je ineens een piep in je oren hoort en alles wazig gaat zien ? ik had dus zoveel pijn dat mijn lichaam bijna out ging leek het. en alles werd wazig en ik merkte dat ik teveel pijn had om nog uberhaupt in paniek te raken. ik hoop dat ik niet de enige ben, want vond het best traumatisch en ik probeer te stoppen maar ik voel me zo verschrikkelijk depresief anders tis echt kut. Klik om te vergroten... Ik had ze ongeveer dagelijks, de ene dag heftiger dan de andere. De aller eerste keer raakte ik ook buiten bewustzijn. Mijn lichaam had zo veel pijn dat hij gewoon uitschakelde. De hoeveelheid pijn is niet te beschrijven maar dat weten er waarschijnlijk genoeg hier. Met de ambulance mee naar het ziekenhuis fentanyl ingespoten gekregen. Toen ik eenmaal wist hoe ik met de krampen kon omgaan hoefde ik het ziekenhuis niet steeds te bellen. Gewoon een pakje pijnstillers je keel in duwen, op 1 goede houding op bed gaan liggen en wachten. 1,5 uur dood gaan van de pijn tot dat de pijnstillers inwerkten. En dat elke dag opnieuw. Ik herriner me dat ik smekend op bed lag te creperen, zweren dat ik nooit meer zou gebruiken, op alles! En dezelfde dag ging ik al weer. Eigelijk te erg voor woorden he. Op het begin gebruikte ik nog wel is ket om de pijn te dempen, maar ik hoef je niet te vertellen dat je zo het zaakje gaande houd. Uiteindelijk dus mee gestopt en 2 weken door de pijn heen bijten, tot ik eindelijk de kliniek in mocht. Vervelend om te horen dat ze bij jou ook zo heftig zijn. Ik heb in totaal 4 keer in het ziekenhuis gelegen ivm veiligheid. Zorg wel dat er iemand in de buurt is die eventueel acite kan ondernemen. Als je buiten bewusten bent kun je dat niet zomaar aankijken, veel te riskant voor je gezondheid."