Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kratom ken ik niet, ik ga het proberen. Excuus voor de dubbele berichten, ik zie net hoe het wel moet."
"Samantha1980 zei: Zeker, ik ben daartegen ook niet bekend met trip middelen en huiverig voor. Ik wil graag wel met beide voetjes op de vloer blijven. Ik kwam helaas ook niet heel veel info tegen , en ik zie even ook niet de post-/ respond van @Stonologie ( als ik me niet vergis nu ) dat 10 mg een heldere werking heeft , excuses als ik de verkeerde tag. Maar die heeft me doen durven proberen, en ik ben blij dat ik niet over de 10 mg heen ben gegaan, voel me nog alert . Misschien iets snellere hartslag ? Maar rustig en productief . Geen bijwerkingen. Klik om te vergroten... Die rustige werking heb ik met 50mg ook, wel iets meer euforie. Vandaag ook 4F-MPH geprobeerd, 15mg oraal. Geen succes, hele dag hoofdpijn (inname om 13.00, voldoende vocht). Hoofdpijn nog niet gezakt. Morgen Kratom proberen."
"Samantha1980 zei: Sla ik die over check !!! Kratom is een booster in lage dosis, ben je er bekend mee ? Klik om te vergroten... Nee, ik heb super white gekocht. Dosering ben ik nog zoekende in."
"Nu met het thuiswerken is het op erg drukke dagen wel heerlijk om af en toe een wat meer functionele stimulans te krijgen. Normaal gesproken doe ik het alleen in het weekend, niet per se met medeweten van aanwezigen. Soms alleen, soms in het bijzijn van anderen zonder dat ze het weten. Het voelt een beetje als mijn geheim af en toe. 👍"
"Mrloverdj zei: Hier gaan bij mij wel alarmbellen rinkelen. Dit is eigenlijk het voorbeeld hoe een verslaving begint. Zeker omdat de gedachte "als ik weer op kantoor werk stop ik ermee" schijnveiligheid biedt. Ondertussen bouw je een mooie verslaving op(en geestelijk afkicken duurt langer dan fysiek) Ben je gewend aan drutsgebruik tijdens werk en met mensen. Dus waarom niet straks ook op kantoor? (Of op een saaie middag..of verjaardag) Hoe vaak gebruik je per week? En pak je bij op een dag? Klik om te vergroten... Drukke dagen, dat is een tot twee keer per maand 50mg 2FMA, ik pak nooit bij. Sporadisch drink een biertje of twee in de avond. In de weekenden komt het vaak neer op een mild gebruik. (Wat alcohol en wiet en nu wat dingen gekocht om te proberen)."
"Ik heb vanochtend 50mg 2-FMA oraal ingenomen, lekker gevoel. Echter doordat ik vanavond op bezoek ga bij een vriend van me en we wat langer willen doorgaan (niets voorhanden behalve 2-FMA) vraag ik me af of het kwaad kan 6 uur na de eerste dosis nogmaals 50mg in te nemen. Iemand ervaring?"
"Iets langer gewacht"
"Samantha1980 zei: En ? Ging dat goed,,.. ik ken het alleen van naam 30 mg 2 FMA pellets , Functioneren kan je dus gewoon, niet van de wereld.? hoe kan je het t best omschrijven , wat het doet met je hoofd. En je lichaam . Ben nieuwsgierig. Wil eens wat anders dan oxy slaapmiddel of 3 MMC Die is prima maar te intens en soms wordt er juist wat angstig van, Is 2FMA meer een chill pill. Zonder de slaap behoefte van pammetjes en vele benzo Trusten Klik om te vergroten... Ging perfect, ik heb sinds kort een nieuwe baan en op dagen met veel vergaderingen neem ik af en toe een 50mg pallet in de ochtend en soms bij wat later in de middag. Wel merk ik dat de combinatie met koffie niet prettig is en je veel aan je vochthuishouding moet doen. Functioneel zonder cafeïne dus."
"Roze Olifant zei: Ik wil niet teveel de moraalridder uithangen maar denk je niet dat dit een slippery slope is? Ik heb zelf geen ervaring met 2-FMA maar voor zover mijn kennis rijkt is dit een behoorlijk sterke stimulant, in elk geval sterker dan medicamenten zoals methylfenidaat bijvoorbeeld. De dosis die jij neemt is volgens PsychonautWiki ‘strong’. Dat vind ik nogal wat, om dat te gaan nemen op (drukkere) werkdagen. Straks zit je aan een functionele afhankelijkheid vast. En dan is er ook nog best weinig over die RC’s bekend op langere termijn. Klik om te vergroten... Klopt wel, drukkere dagen zijn echter wel een uitzondering. Een a twee keer per maand. Ik gebruik het wel oraal en heb het idee dat het bij mij niet zo sterk werkt. Wellicht ook door mijn fysiek, 1.86 en 100kg."