Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn wat voor setting gebruik jij drugs?

In wat voor setting gebruik jij drugs?

216 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zuipen kon ik prima alleen.....had ik niemand voor nodig en in om alleen de kas van de kroegbaas te spekken, nee.
Kan je weer wat meer bier voor jezelf voor kopen!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Overal, vooral gewoon onder het gamen. Vaak in m'n eentje, maar soms met wat vrienden op Discord.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruiken de laatste tijd vooral met vrienden gewoon thuis. Maar vind het ook niet een ramp om te gebruiken als ik alleen ben. 1 van de 1e keren xtc was ik alleen, omdat ik niemand had om het mee te doen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is belangrijk dat, als je al het plan hebt om gezamenlijk te gebruiken, dat je het gezelschap verrekte goed kent, en volledig kunt vertrouwen!
Want je begeeft je in een kwetsbare situatie waarvan misbruik gemaakt kan worden...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
IMG_20210109_010053.jpg
Dit was de setting samen met vader lief, met lekkere muziek want muziek is de taal op lsd.
Dit perfect in harmonie😍
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voorlópig maar even niets , is toch een aanslag op mijn serotonine en dopamine.
Even gezond eten , extra 5 HPC slikken o.a .
Neem jij genoeg pauze ook?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker thuis, rustige en vertrouwde omgeving zonder teveel prikkels. Muziekje, kat knuffelen en het nieuwe gevoel ervaren. Nog niet samen gedaan met iemand maar het staat op mijn lijstje net als in de natuur tripje maken en op feestje, helaas weinig feestjes geweest afgelopen tijd dus nog niet van gekomen 😄
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
LSD en wiet, eigenlijk altijd alleen. Er wordt geen drugs gebruikt in mijn vriendenkring, maar ik ben sowieso behoorlijk op mezelf, dus dit bevalt heel goed. Meestal ga ik naar buiten, speel gitaar en luister naar concerten. Heerlijke dagen zijn dat.
Al lijkt het me ook leuk om in de toekomst wel een tripmaatje te vinden, om samen nieuwe dingen veilig mee uit te kunnen proberen en ervaring te delen.


Astronaut zei:
Meestal is het de klassieke setting thuis in mijn eentje op de bank met een dekentje, snacks, sfeerverlichting, kaarsen en iets spacens streamen naar tv. Verder trip ik in de zomer graag buiten op paddo's of lsd
. Het lijkt mij wel wat om eens in de winter te trippen buiten nu met al die sneeuw? Sneeuw, vrieskou en volle zon Maar bang dat ik bad ga door de kou haha. Iemand ervaring mee ?
Klik om te vergroten...
Ja heb ik gedaan :grin: Op 450 ug 1p-LSD
Ik ben met mn honden de natuur in geweest, heb met sneeuw gespeeld, gerend, gerold en geravot als een puppy :tearsofjoy: Mensen die langs kwamen hebben naar me staan kijken en gingen net iets vrolijker weer verder. De sneeuwkristallen waren prachtig om beter te bekijken, de grond lag bezaaid met diamanten en met een warme zon en droge wind voelde het net alsof ik in de Alpen was. Het was nuchter al fantastisch, maar heb wel alles uit t weekend geknepen wat erin zat :laughing:
Ik kwam helemaal verwilderd thuis en had het fantastisch gehad, maar ik vond het ook moeilijk om tot rust te komen.
Ik heb dit filmpje gemaakt tijdens de trip. Niets speciaals, maar dit soort gopro filmpjes houden mn herinneringen levendig


B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pace Ley zei:
LSD en wiet, eigenlijk altijd alleen. Er wordt geen drugs gebruikt in mijn vriendenkring, maar ik ben sowieso behoorlijk op mezelf, dus dit bevalt heel goed. Meestal ga ik naar buiten, speel gitaar en luister naar concerten. Heerlijke dagen zijn dat.
Al lijkt het me ook leuk om in de toekomst wel een tripmaatje te vinden, om samen nieuwe dingen veilig mee uit te kunnen proberen en ervaring te delen.



Ja heb ik gedaan :grin: Op 450 ug 1p-LSD
Ik ben met mn honden de natuur in geweest, heb met sneeuw gespeeld, gerend, gerold en geravot als een puppy :tearsofjoy: Mensen die langs kwamen hebben naar me staan kijken en gingen net iets vrolijker weer verder. De sneeuwkristallen waren prachtig om beter te bekijken, de grond lag bezaaid met diamanten en met een warme zon en droge wind voelde het net alsof ik in de Alpen was. Het was nuchter al fantastisch, maar heb wel alles uit t weekend geknepen wat erin zat :laughing:
Ik kwam helemaal verwilderd thuis en had het fantastisch gehad, maar ik vond het ook moeilijk om tot rust te komen.
Ik heb dit filmpje gemaakt tijdens de trip. Niets speciaals, maar dit soort gopro filmpjes houden mn herinneringen levendig


Klik om te vergroten...
Komt er ook een filmpje dat jij in de sneeuw rolt ?
P
PsavelerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oke oeps denk dat ik dit echt even wil plaatsen waar ik het even kan delen en dat dus ook meteen ok is dat ik in mijn heerlijke lsd trip het drugsforum opzoek. Ik had ingezet op een avondje heeeel lekker eraf gaan met op 169ug geteste lsd.

Dus laatst bekende dosering die ik genomen had was 169, dat was prima. Maar mocht wel echt wat dieper van mij. Nu heb ik een super domme en onverantwoorde vergissing gemaakt die me heel duur had kunnen komen te staan. Maar toch goed uitpakt.
Ik heb dus oprecht per ongeluk door misrekening 254ug lsd genomen waar ik 211ug wilde doen om op te hogen. Maar het bizarre is dat ik daarmee wel echt op het randje van miin dosering balanceer. En echt intens goed ga.
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pace Ley zei:
LSD en wiet, eigenlijk altijd alleen. Er wordt geen drugs gebruikt in mijn vriendenkring, maar ik ben sowieso behoorlijk op mezelf, dus dit bevalt heel goed. Meestal ga ik naar buiten, speel gitaar en luister naar concerten. Heerlijke dagen zijn dat.
Al lijkt het me ook leuk om in de toekomst wel een tripmaatje te vinden, om samen nieuwe dingen veilig mee uit te kunnen proberen en ervaring te delen.



Ja heb ik gedaan :grin: Op 450 ug 1p-LSD
Ik ben met mn honden de natuur in geweest, heb met sneeuw gespeeld, gerend, gerold en geravot als een puppy :tearsofjoy: Mensen die langs kwamen hebben naar me staan kijken en gingen net iets vrolijker weer verder. De sneeuwkristallen waren prachtig om beter te bekijken, de grond lag bezaaid met diamanten en met een warme zon en droge wind voelde het net alsof ik in de Alpen was. Het was nuchter al fantastisch, maar heb wel alles uit t weekend geknepen wat erin zat :laughing:
Ik kwam helemaal verwilderd thuis en had het fantastisch gehad, maar ik vond het ook moeilijk om tot rust te komen.
Ik heb dit filmpje gemaakt tijdens de trip. Niets speciaals, maar dit soort gopro filmpjes houden mn herinneringen levendig


Klik om te vergroten...
Dit is echt fantastisch 😁 na het lezen van je bericht ben ik nog meer geïnspireerd geraakt ! En tof filmpje ook 👍 heb na het plaatsen van me bericht tot op heden nog niet in de sneeuw gespaced haha dus volgende winter misschien. Ik heb wel zin in lucy met diamonds in de sky 🤣 hoop ook nog eens een tripbuddy te vinden! Tof! Spacende groet Astronaut
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alleen (wiet) of (liefst) met m'n vriendin MDMA of RC's i.c.m. wiet. Geen uppers, meer entactogenen/serotoninebommetjes maar wel trippy. Lekker opgaan in 't moment. Ik gebruik niet op feestjes/sociale setting, ben van mezelf als open genoeg moet niet teveel worden in gezelschap :grinning:
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
MisterH zei:
Nu met het thuiswerken is het op erg drukke dagen wel heerlijk om af en toe een wat meer functionele stimulans te krijgen. Normaal gesproken doe ik het alleen in het weekend, niet per se met medeweten van aanwezigen. Soms alleen, soms in het bijzijn van anderen zonder dat ze het weten. Het voelt een beetje als mijn geheim af en toe. 👍
Klik om te vergroten...
Hier gaan bij mij wel alarmbellen rinkelen.
Dit is eigenlijk het voorbeeld hoe een verslaving begint.

Zeker omdat de gedachte "als ik weer op kantoor werk stop ik ermee" schijnveiligheid biedt.

Ondertussen bouw je een mooie verslaving op(en geestelijk afkicken duurt langer dan fysiek)
Ben je gewend aan drutsgebruik tijdens werk en met mensen.
Dus waarom niet straks ook op kantoor? (Of op een saaie middag..of verjaardag)

Hoe vaak gebruik je per week? En pak je bij op een dag?
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mrloverdj zei:
Hier gaan bij mij wel alarmbellen rinkelen.
Dit is eigenlijk het voorbeeld hoe een verslaving begint.

Zeker omdat de gedachte "als ik weer op kantoor werk stop ik ermee" schijnveiligheid biedt.

Ondertussen bouw je een mooie verslaving op(en geestelijk afkicken duurt langer dan fysiek)
Ben je gewend aan drutsgebruik tijdens werk en met mensen.
Dus waarom niet straks ook op kantoor? (Of op een saaie middag..of verjaardag)

Hoe vaak gebruik je per week? En pak je bij op een dag?
Klik om te vergroten...
Drukke dagen, dat is een tot twee keer per maand 50mg 2FMA, ik pak nooit bij. Sporadisch drink een biertje of twee in de avond. In de weekenden komt het vaak neer op een mild gebruik. (Wat alcohol en wiet en nu wat dingen gekocht om te proberen).
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Astronaut zei:
Dit is echt fantastisch 😁 na het lezen van je bericht ben ik nog meer geïnspireerd geraakt ! En tof filmpje ook 👍 heb na het plaatsen van me bericht tot op heden nog niet in de sneeuw gespaced haha dus volgende winter misschien. Ik heb wel zin in lucy met diamonds in de sky 🤣 hoop ook nog eens een tripbuddy te vinden! Tof! Spacende groet Astronaut
Klik om te vergroten...
Haha je moet nu nog de hele zomer geduld hebben! Nee zomers zwemmen op lsd ga ik ook zeker een keer doen, lijkt me ook heel leuk.
Door de kou voel ik me juist heel gezond, fantastisch zelfs. En lsd versterkt dat gevoel, met die droge wind in mn snuit voelde ik me zo heerlijk primitief. Ik ben twee weken na het schaatsen gaan zwemmen in een meer in de bossen hier. Die kou geeft je zo'n kick. Dat was een dag na een LSD trip, maar dan heb ik nog een afterrush waardoor ik heel makkelijk over mn koudwatervrees heen stap. Ik voel me dan gezonder dan ooit. Met mn drugsgebruik :tearsofjoy:

P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Komt er ook een filmpje dat jij in de sneeuw rolt ?
Klik om te vergroten...
Die heb ik wel maar dat was niet op LSD dus telt niet :innocent:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn setting is thuis.
Muziek niet te hard
Onderuitgezakt zitten op mijn favoriete bank, 2fdck naar binnen oraal, en laat de visuals maar komen!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik gebruik in alle soorten settings. Ligt ook aan de drug natuurlijk... elke drug verdient een eigen setting.
Maar de thuis setting met een lekker muziekje en hapje met drankje is voor bijna elke drug niet verkeerd natuurlijk :)
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zoals @Mezelf
Maar vooral gebruik ik thuis, onder mijn zachte deken, vrouw en hond erbij.
En lychee. Altijd goed. Uppers, downers, linkers, minkers - lychee is de stuff.
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pace Ley zei:
Haha je moet nu nog de hele zomer geduld hebben! Nee zomers zwemmen op lsd ga ik ook zeker een keer doen, lijkt me ook heel leuk.
Door de kou voel ik me juist heel gezond, fantastisch zelfs. En lsd versterkt dat gevoel, met die droge wind in mn snuit voelde ik me zo heerlijk primitief. Ik ben twee weken na het schaatsen gaan zwemmen in een meer in de bossen hier. Die kou geeft je zo'n kick. Dat was een dag na een LSD trip, maar dan heb ik nog een afterrush waardoor ik heel makkelijk over mn koudwatervrees heen stap. Ik voel me dan gezonder dan ooit. Met mn drugsgebruik :tearsofjoy:

Klik om te vergroten...
Heerlijk, echt :tongueout: ik ben eens tijdens de hittegolf van vorig jaar in een trip om half 6 smorgens in de zee gedoken(ik woon aan zee). Om af te koelen maar ook was het een bijzondere spirituele en emotionele ervaring. Voelde me herboren. Het is idd heel gezond voor lichaam en geest zo nu en dan. Lsd <3. De kou is zeker een uitdaging en om warm worden na een duik terwijl je trilt is een nog grotere uitdaging 😂 ik vraag me af kun jij ook telepathisch communiceren met je honden als je tript ? Bijzonder is het wel. Stonede groeten Astro

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."