#1
Zuipen kon ik prima alleen.....had ik niemand voor nodig en in om alleen de kas van de kroegbaas te spekken, nee.
Kan je weer wat meer bier voor jezelf voor kopen!
Kan je weer wat meer bier voor jezelf voor kopen!
Ja heb ik gedaanMeestal is het de klassieke setting thuis in mijn eentje op de bank met een dekentje, snacks, sfeerverlichting, kaarsen en iets spacens streamen naar tv. Verder trip ik in de zomer graag buiten op paddo's of lsd
. Het lijkt mij wel wat om eens in de winter te trippen buiten nu met al die sneeuw? Sneeuw, vrieskou en volle zon Maar bang dat ik bad ga door de kou haha. Iemand ervaring mee ?
Komt er ook een filmpje dat jij in de sneeuw rolt ?LSD en wiet, eigenlijk altijd alleen. Er wordt geen drugs gebruikt in mijn vriendenkring, maar ik ben sowieso behoorlijk op mezelf, dus dit bevalt heel goed. Meestal ga ik naar buiten, speel gitaar en luister naar concerten. Heerlijke dagen zijn dat.
Al lijkt het me ook leuk om in de toekomst wel een tripmaatje te vinden, om samen nieuwe dingen veilig mee uit te kunnen proberen en ervaring te delen.
Ja heb ik gedaanOp 450 ug 1p-LSD
Ik ben met mn honden de natuur in geweest, heb met sneeuw gespeeld, gerend, gerold en geravot als een puppyMensen die langs kwamen hebben naar me staan kijken en gingen net iets vrolijker weer verder. De sneeuwkristallen waren prachtig om beter te bekijken, de grond lag bezaaid met diamanten en met een warme zon en droge wind voelde het net alsof ik in de Alpen was. Het was nuchter al fantastisch, maar heb wel alles uit t weekend geknepen wat erin zat
Ik kwam helemaal verwilderd thuis en had het fantastisch gehad, maar ik vond het ook moeilijk om tot rust te komen.
Ik heb dit filmpje gemaakt tijdens de trip. Niets speciaals, maar dit soort gopro filmpjes houden mn herinneringen levendig
Dit is echt fantastisch 😁 na het lezen van je bericht ben ik nog meer geïnspireerd geraakt ! En tof filmpje ook 👍 heb na het plaatsen van me bericht tot op heden nog niet in de sneeuw gespaced haha dus volgende winter misschien. Ik heb wel zin in lucy met diamonds in de sky 🤣 hoop ook nog eens een tripbuddy te vinden! Tof! Spacende groet AstronautLSD en wiet, eigenlijk altijd alleen. Er wordt geen drugs gebruikt in mijn vriendenkring, maar ik ben sowieso behoorlijk op mezelf, dus dit bevalt heel goed. Meestal ga ik naar buiten, speel gitaar en luister naar concerten. Heerlijke dagen zijn dat.
Al lijkt het me ook leuk om in de toekomst wel een tripmaatje te vinden, om samen nieuwe dingen veilig mee uit te kunnen proberen en ervaring te delen.
Ja heb ik gedaanOp 450 ug 1p-LSD
Ik ben met mn honden de natuur in geweest, heb met sneeuw gespeeld, gerend, gerold en geravot als een puppyMensen die langs kwamen hebben naar me staan kijken en gingen net iets vrolijker weer verder. De sneeuwkristallen waren prachtig om beter te bekijken, de grond lag bezaaid met diamanten en met een warme zon en droge wind voelde het net alsof ik in de Alpen was. Het was nuchter al fantastisch, maar heb wel alles uit t weekend geknepen wat erin zat
Ik kwam helemaal verwilderd thuis en had het fantastisch gehad, maar ik vond het ook moeilijk om tot rust te komen.
Ik heb dit filmpje gemaakt tijdens de trip. Niets speciaals, maar dit soort gopro filmpjes houden mn herinneringen levendig
Hier gaan bij mij wel alarmbellen rinkelen.Nu met het thuiswerken is het op erg drukke dagen wel heerlijk om af en toe een wat meer functionele stimulans te krijgen. Normaal gesproken doe ik het alleen in het weekend, niet per se met medeweten van aanwezigen. Soms alleen, soms in het bijzijn van anderen zonder dat ze het weten. Het voelt een beetje als mijn geheim af en toe. 👍
Drukke dagen, dat is een tot twee keer per maand 50mg 2FMA, ik pak nooit bij. Sporadisch drink een biertje of twee in de avond. In de weekenden komt het vaak neer op een mild gebruik. (Wat alcohol en wiet en nu wat dingen gekocht om te proberen).Hier gaan bij mij wel alarmbellen rinkelen.
Dit is eigenlijk het voorbeeld hoe een verslaving begint.
Zeker omdat de gedachte "als ik weer op kantoor werk stop ik ermee" schijnveiligheid biedt.
Ondertussen bouw je een mooie verslaving op(en geestelijk afkicken duurt langer dan fysiek)
Ben je gewend aan drutsgebruik tijdens werk en met mensen.
Dus waarom niet straks ook op kantoor? (Of op een saaie middag..of verjaardag)
Hoe vaak gebruik je per week? En pak je bij op een dag?
Haha je moet nu nog de hele zomer geduld hebben! Nee zomers zwemmen op lsd ga ik ook zeker een keer doen, lijkt me ook heel leuk.Dit is echt fantastisch 😁 na het lezen van je bericht ben ik nog meer geïnspireerd geraakt ! En tof filmpje ook 👍 heb na het plaatsen van me bericht tot op heden nog niet in de sneeuw gespaced haha dus volgende winter misschien. Ik heb wel zin in lucy met diamonds in de sky 🤣 hoop ook nog eens een tripbuddy te vinden! Tof! Spacende groet Astronaut
Die heb ik wel maar dat was niet op LSD dus telt nietKomt er ook een filmpje dat jij in de sneeuw rolt ?
Heerlijk, echtHaha je moet nu nog de hele zomer geduld hebben! Nee zomers zwemmen op lsd ga ik ook zeker een keer doen, lijkt me ook heel leuk.
Door de kou voel ik me juist heel gezond, fantastisch zelfs. En lsd versterkt dat gevoel, met die droge wind in mn snuit voelde ik me zo heerlijk primitief. Ik ben twee weken na het schaatsen gaan zwemmen in een meer in de bossen hier. Die kou geeft je zo'n kick. Dat was een dag na een LSD trip, maar dan heb ik nog een afterrush waardoor ik heel makkelijk over mn koudwatervrees heen stap. Ik voel me dan gezonder dan ooit. Met mn drugsgebruik
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."