#1
Ik vind het ook stoerdoenerij. En buiten dat idioot belachelijk gedrag. Sorry dude zo denk ik er over.
Ben benieuwd wat er van je hersenpan overblijft zo. Ik dacht juist dat je ook minder wou gebruiken qua speed/xtc en dergelijke.
Ben benieuwd wat er van je hersenpan overblijft zo. Ik dacht juist dat je ook minder wou gebruiken qua speed/xtc en dergelijke.
MentalFucked zei:SmartieAndMe zei:MentalFucked zei:Zal wel niet voor mij gelden.
Zaterdag er 5 naar binnen gewerkt. Dezelfde. Hallucinaties OMG![]()
Dat en 2 dagen achter elkaar aan de MDMA... Sorry maar dat dat kan ik alleen maar interpreteren als stoer gedrag..
Plus het is een recept voor depressie dus ik hoop dat je er zelf ook eens van leert![]()
Ik geef alleen aan dat ik geen dip voel.
Zaterdag heb ik in totaal 1 gram MDMA naar binnen gewerkt, zoals ik wel eens vaker doe. En heb al vaker op dit forum aangegeven dat ik dit puur voor de hallucinaties doe. Ik trip er gewoon lekker op. Ook al heb ik laatst 2-CB geprobeerd en waren deze ook wel vet, maar kon er even niet aankomen.
