Gohh.. Kon me dit weekend niet bedwingen.
Maar eens 2 dagen achter elkaar aan de MDMA geweest.
Nouja, het was dat, of PEP.
Nu ik toch eindelijk al 2 weken verlost ben van pep, wilde ik zeker geen pep doen.
Vrijdag 2 pillen genomen, 200mg MDMA each. Awesome space. 9 uur savonds begonnen, om 2 uur uitgewerkt. Nog even liggen na zuipen, rond 4 uur in mijn bedje gaan liggen, lekker geslapen tot Zaterdagavond 6 uur. (14 uur) Opgestaan, gegeten (4 frikandellen en een bord frieten), gedoucht.
Zaterdagavond, 9 uur, ik wordt opgebeld door een vriend, FEEST?! IK KOM!
5 pilletjes uitgehaald, om 10 uur de eerste naar binnen gewerkt, en de rest volgde door heen de avond. 5 uur lag ik te slapen, 12 uur s'middags werd ik wakker. (zondag) beetje gaan hangen, jointje gerookt, 4 uur smiddags terug gaan slapen tot 7 uur savonds. Wakker gebleven tot 5 uur snachts, daarstraks opgestaan om 12 uur.
Nouja, De zaterdag voelde ik me best wel kut, behalve toen ik de pilletjes nam.. Deze werkte hetzelfde als de dag ervoor afgezien van het feit dat ik de dag ervoor ook al nam.
Zondag was ik brakkerig.. maar na het middagdutje ging 't toch al stukken beter.
Vandaag ben ik vrolijk, opgewekt, etc..
Zal wel niet voor mij gelden.
Zaterdag er 5 naar binnen gewerkt. Dezelfde. Hallucinaties OMG
Moet wel toegeven dat ik 4 maanden geleden bijna zelfmoord had ondernomen door depressie de dag na gebruik. Dit was toen ik een drugscoctail had gebruikt van: Pep, Keta, Coke, MDMA, Weed, Alcohol, LSD & GHB.
Van elke drug redelijke doseringen.
Ik mag blij zijn dat dit niet mijn dood heeft betekend.
Ook niet voor herhaling vatbaar!