#1
Het had volgens mij er ook niks mee te maken :P Maar zij zeiden dat het nog van invloed kan zijn wanneer het nog in je bloed zit

ZERO- zei:Ik heb trouwens zelf wel eens dinsdagdips gehad. Nu soms wat prikkelbaarder de dagen erna maar ik probeer altijd heeeeel goed te eten/slapen de week voor en na drugs en ik heb het idee dat dat wel helpt. Alhoewel m'n motto als ik me kut voel sowieso altijd wel is: 'ga sporten of slapen'.
Dunnetjess33 zei:[quote="MentalFucked]
MentalFucked zei:Dunnetjess33 zei:[quote="MentalFucked]
Ik doe dit nu al een jaar, en voel me nog altijd even goed.. nog altijd geen psychoses, etc.. ook al heb ik wel even gedacht eentje te hebben, maar na een bezoek aan de psychiater bleek het gewoon een lichte depressie te zijn.
Ik ben gewoon van mening dat dosissen etc die aangeraden worden niet voor iedereen gelden.
Ik kan genieten van 80mg MDMA, ik weeg 60kg. Maar toch stop ik liever 200mg in mijn bakkes. (of meer) om toch goed te kunnen trippen.
leipebaviaan zei:Zoals altijd zitten er weer behoorlijk wat fouten in je redeneringen. Natuurlijk boeit het je op 17 jarige leeftijd veel minder of je wel of niet naar de tering gaat. Op die leeftijd ben je nog niet in staat risico's in te schatten. Hier zal jij ongetwijfeld het niet mee eens zijn afgaande op je posts, maar lees dit over 4 a 5 jaar maar eens terug. Als dan alles finaal naar de klote is in je hersenpan en je IQ naar een bedroevend niveau is gedaald zal je heel anders spreken.
Ik ben verder niet van mening dat ik je heel erg stoer vind doen, maar door je luchtigheid aangaande de doseringen doet bij de meeste alarmbellen afgaan. In dit opzicht ben je echter niet corrigeerbaar en ik herken een verloren zaak als ik er één zie.
Met het onderzoek naar wetenschap zit je echter compleet fout. Jouw referentiekader is je eigen ervaringen, maar er zitten hier mensen met veel meer gespecialiseerde kennis, denk bijvoorbeeld aan een fool of psychedelibee. Ik ben zelf hooked aan benzo's geweest en heb ook geen lichamelijke afkeer gehad, maar dat betekent niet dat ik ontwenningsverschijnselen in het algemeen ga ontkennen.
MentalFucked zei:Ik moet zelf toegeven dat ik waarschijnlijk de risico's niet inzie..
SmartieAndMe zei:MentalFucked zei:Ik moet zelf toegeven dat ik waarschijnlijk de risico's niet inzie..
Dat is wat iedereen je duidelijk probeert te maken. Niemand heeft iets op je tegen, niemand wil je pesten. We weten alleen dat dit gedrag uiteindelijk hele vervelende dingen kan veroorzaken en dat gunnen we je niet. Dat gun je niemand. Ik ben bang dat je de gevolgen onderschat en straks baalt dat je met klachten zit die nooit meer overgaan en die je leven op negatieve manier beïnvloeden...
Vooral als er straks een kleintje aankomt.. die wil je toch alles kunnen geven wat je te bieden hebt. Met het gedrag wat je nu vertoont moet je eerst zelf proberen op te groeien voor je een kind gaat verzorgen.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."