Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie had er een drugsvrij weekend ?!

Wie had er een drugsvrij weekend ?!

98 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
En ook ongeacht de leeftijd bijvoorbeeld?
Zit een verschil tussen laten we zeggen een kind van 5 of eentje van 17.
Of een thuiswonende 18 jarige is ook nog ons kind.
Daar zit voor mij wel enige nuance in.
Los van het feit dat ik dit zelf niet zou doen, zo denk ik er nu tenminste over.
Klik om te vergroten...
Mee eens!
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Vind ik beiden niet ok. Stel dat er brand uitbreekt en je reageert niet adequaat omdat je onder invloed bent..
Klik om te vergroten...
Precies. Dat bedoel ik dus. Het allerbelangrijkste is , imho , niet wat je neemt maar hoe ver je onder invloed bent , of er iemand naast die nuchter blijft etc. Kortom: plan B .
Want jij kunt net zo goed door legale alcohol onder de tafel liggen en niks kunnen doen in gevaarlijke situatie.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Javelin zei:
Precies. Dat bedoel ik dus. Het allerbelangrijkste is , imho , niet wat je neemt maar hoe ver je onder invloed bent , of er iemand naast die nuchter blijft etc. Kortom: plan B .
Want jij kunt net zo goed door legale alcohol onder de tafel liggen en niks kunnen doen in gevaarlijke situatie.
Klik om te vergroten...
Het allerbelangrijkste is dat je nuchter bent zolang je de verantwoordelijkheid over je kinderen hebt. Het maakt niet uit of iets legaal is of niet.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeehond zei:
Ikke.
Stilte voor de storm, volgende week ADE 🥳
Klik om te vergroten...
Ik oooook! Carl cox 😍tot nu toe 4 weekenden drugs vrij 🥳
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hiyou zei:
Ik oooook! Carl cox 😍tot nu toe 4 weekenden drugs vrij 🥳
Klik om te vergroten...
Ik had ook kaartjes voor Carl Cox maar uiteindelijk de keuze gemaakt voor Eric Prytz en Charlotte de Witte.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Oh shit ben ik toch hartstikke onder invloed geweest vanochtend...
Klik om te vergroten...
Opes... Ik dagelijks dan, elke ochtend 2 a 3 bakkies zwarte pleur. 😜😂
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hiyou zei:
Ik oooook! Carl cox 😍tot nu toe 4 weekenden drugs vrij 🥳
Klik om te vergroten...

CARLLLLLL COXXXXX ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Love him! Vele festivals geweest waar hij op mainstage draaide.

Rhuis zet ik ook vaak sets van hem op via mijn Google Chromecast!

Veel plezier!
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
CARLLLLLL COXXXXX ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Love him! Vele festivals geweest waar hij op mainstage draaide.

Rhuis zet ik ook vaak sets van hem op via mijn Google Chromecast!

Veel plezier!
Klik om te vergroten...
Yesss my first time live haha. Ik moet die gezien hebben! Feel gooood techno🥰🙏
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
Javelin zei:
Ik had ook kaartjes voor Carl Cox maar uiteindelijk de keuze gemaakt voor Eric Prytz en Charlotte de Witte.
Klik om te vergroten...
Dat wordt vet!! 🥳 ik weet ook niet wat die djs gaan geven voor carl cox. Maar alles voor hem eens mee te maken!
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekkere goeie positieve vibe hier " i love it " geniet van van jullie dag en nog een fijn weekend 😀
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ikke
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zie een zorgelijke ontwikkeling...

Straks moet de naam van dit forum nog aangepast worden omdat iedereen veel te braaf gaat zijn.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ook topfit ! Al gym geweest ook en zo nog het bos in
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Ik zie een zorgelijke ontwikkeling...

Straks moet de naam van dit forum nog aangepast worden omdat iedereen veel te braaf gaat zijn.
Klik om te vergroten...
Braaf is niet per definitie slecht 😆 heb een gezinnetje waar ik voor moet zorgen ik kan niet oordelen over mensen maar , als ik de reacties lees dan kan ik daar wel heel blij van worden 😀
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#15
Diablo69 zei:
Ook topfit ! Al gym geweest ook en zo nog het bos in
Klik om te vergroten...
Goed bezig !!
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeehond zei:
Ikke.
Stilte voor de storm, volgende week ADE 🥳
Klik om te vergroten...
Ik word al niet goed van
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Denaddict zei:
Braaf is niet per definitie slecht 😆 heb een gezinnetje waar ik voor moet zorgen ik kan niet oordelen over mensen maar , als ik de reacties lees dan kan ik daar wel heel blij van worden 😀
Klik om te vergroten...
Was ook maar een geintje natuurlijk. :wink:
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Was ook maar een geintje natuurlijk. :wink:
Klik om te vergroten...
I know 😜
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Streep mij maar door .
Ik had 4-ho-met en 90 mg 2c-c.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Ik zie een zorgelijke ontwikkeling...

Straks moet de naam van dit forum nog aangepast worden omdat iedereen veel te braaf gaat zijn.
Klik om te vergroten...
Zie het als een gezond tegengeluid voor het topic: welke drugs gebruik jij op dit moment

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."