Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie had er een drugsvrij weekend ?!

Wie had er een drugsvrij weekend ?!

98 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Javelin zei:
Neem jij altijd alles zo persoonlijk? Waarom is het zo belangrijk voor jou wat een onbekende man die zelf aan drugs zit van je ( als het zo is) vindt? Vind je jezelf een goede ouder? Gaat alles goed met je kids? Geef je genoeg aandacht aan je kinderen? Ja? Goed zo. En probeer maar minder denken wat de andere van je vinden. Boeien.
Klik om te vergroten...
Een beetje context bij een uitspraak zoals @Nihilist88 is belangrijk, ik snap de vraag van @Zeehond wel.

Als je kinderen hebt is drugs gebruiken een gevoelig onderwerp en kan ik me het goed voorstellen dat je je aangesproken voelt. Uiteraard neemt hij dat persoonlijk.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Een beetje context bij een uitspraak zoals @Nihilist88 is belangrijk, ik snap de vraag van @Zeehond wel.

Als je kinderen hebt is drugs gebruiken een gevoelig onderwerp en kan ik me het goed voorstellen dat je je aangesproken voelt. Uiteraard neemt hij dat persoonlijk.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook kinderen en ik gebruik wel eens drugs. En ik ga blijven gebruiken. En wat ik zeker niet ga doen is de vooroordelen van onbekende kinderloze gebruikers serieus en persoonlijk nemen.
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie had er een
drugsvrij weekend .

Bij mij niet πŸ‹οΈ
5g kratom red ,
9 Stella bier 25ml ,

200 mg fluorodeschloroketamine, 2mg xanax retard,
8 mg Flubromazepam ,
25 mg quetiapine
πŸ’₯πŸ’©
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Javelin zei:
Ik heb ook kinderen en ik gebruik wel eens drugs. En ik ga blijven gebruiken. En wat ik zeker niet ga doen is de vooroordelen van onbekende kinderloze gebruikers serieus en persoonlijk nemen.
Klik om te vergroten...
Dat moet je zelf weten natuurlijk. Het is altijd goed om je eigen gedrag en beweegredenen te analyseren aan de hand van meningen van anderen. Of je er wat mee doet is een tweede.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Javelin zei:
Neem jij altijd alles zo persoonlijk? Waarom is het zo belangrijk voor jou wat een onbekende man die zelf aan drugs zit van je ( als het zo is) vindt? Vind je jezelf een goede ouder? Gaat alles goed met je kids? Geef je genoeg aandacht aan je kinderen? Ja? Goed zo. En probeer maar minder denken wat de andere van je vinden. Boeien.
Klik om te vergroten...
Gelukkig zijn we allemaal anders.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Als je kinderen hebt is drugs gebruiken een gevoelig onderwerp en kan ik me het goed voorstellen dat je je aangesproken voelt. Uiteraard neemt hij dat persoonlijk.
Klik om te vergroten...
Exact dit. Klopt.

Ik hou van deze oordeelvrije plek, genaamd df. Als mensen snel oordelen sla ik daar op aan, gewoon omdat ik zo ben. En zo mag ik zijn.
Ik probeer de ander juist te begrijpen en misschien kan ik dan argumenten aandragen om iemand z’n standpunt of mening te herzien. Hoewel dat nooit mijn doel is, want ik respecteer andere meningen.
Net zoals die van mij er mag zijn.
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#7
Javelin zei:
Ik heb ook kinderen en ik gebruik wel eens drugs. En ik ga blijven gebruiken. En wat ik zeker niet ga doen is de vooroordelen van onbekende kinderloze gebruikers serieus en persoonlijk nemen.
Klik om te vergroten...
Ik heb wel is gebruikt wanneer de Kids thuis waren " lagen wel op bed " maar toch .. in een huis waar kinderen zijn hoort eigenlijk geen enkele drugs thuis of in ieder geval is mijn eigen mening dat het verantwoord is om dat te doen wanneer er kinderen in huis zijn. Ik kan niet oordelen over een ander maar ik voelde me eigen er wel echt zwaar kut over ..
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Wat is volop aan de drugs voor jou?
Even om af te tasten of je het tegen mij hebt namelijk.
Fijne dag verder.
Klik om te vergroten...
Ik heb het hier indd over druggebruik, waardoor het kind dan onder te lijden heeft, het kind zelf in aanraking kan komen met drugs. Maar ik vind dat vele ouders oftewel niet in goede staat zijn en/of het ni waard zijn kinderen te hebben.
Zolang het gebruik geen enkel invloed heeft ten nadele vh kind, niks aan de hand natuurlijk.
Een alcoholist als ouder of ouder die thuis gedrogeerd zit onder de antidepressiva en benzo's, zijn qua middelengebruik en misbruik, nog de meest voorkomende zaken ten nadele vh kind.
Buitenshuis is het natuurlijk wel te verantwoorden, ik ben dan zelfs van mening, beter om de zoveel keer een pilletje of lijntje, dan wekelijks beschonken thuis komen πŸ˜‰

En ik weet dat ik meestal niet de substielste en meest genuanceerde ben en me in zwart-wit en extremen uitdruk. Zoals anderen hier al aangaven, zeker hier, niks persoonlijk opvattenπŸ˜‰
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ruim een week stimulanten- en benzoloos. πŸ™ƒ
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ketamine is geen drugs toch? Welnee, soort koffie.
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn vierde weekend πŸ˜ƒ
S'morgens na een groot glas water meteen op de hometrainer voor wat dopamientjes en mijn dagen beginnen ook lekker. πŸ˜ƒ

Fijne zondag!
(hoe je 'm ook doorbrengt! Met of zonder kater(tje) πŸ±πŸ˜…
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Gebruik amper drugs meer en dan begint zelfs het goed voelen te wennen omdat het de standaard wordt...
Klik om te vergroten...
Kijk dat klinkt allemaal positief lekker houwen zo 😜
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#13
AlwaysTrying zei:
Mijn vierde weekend πŸ˜ƒ
S'morgens na een groot glas water meteen op de hometrainer voor wat dopmanientjes en mijn dagen beginnen ook lekker. πŸ˜ƒ

Fijne zondag!
(hoe je 'm ook doorbrengt! Met of zonder kater(tje) πŸ±πŸ˜…
Klik om te vergroten...
4e alweer goed bezig!

Drugsvrij maar ook alcohol vrij hier.. alcohol is voor mij nooit echt een must have sihg geweest maar op zijn tijd een drankje is zeker wel lekker maar dit weekend niks voor mij 😜
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben ook van de partij!

(En idd ook alcoholvrij. Ik zie alcohol ook als drugs.)

Straks maar eens even lekker bewegen in de klimhal.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja! De zondag begonnen met een hele mooie NA meeting πŸ‘
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja wat bedoel je dan met drugs..
Koffie is ook drugs 🀣
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Ketamine is geen drugs toch? Welnee, soort koffie.
Klik om te vergroten...
Ja uit keniaπŸ₯° Robuust van smaak met hier en daar een zuurtje. Maar vooral bitter🀣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
N3K0 zei:
Ja wat bedoel je dan met drugs..
Koffie is ook drugs 🀣
Klik om te vergroten...
Oh shit ben ik toch hartstikke onder invloed geweest vanochtend...
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Oh shit ben ik toch hartstikke onder invloed geweest vanochtend...
Klik om te vergroten...
Mijn boek zei.... Alles wat een psychoactive werking heeft valt onder de categorie drugssssss
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
N3K0 zei:
Mijn boek zei.... Alles wat een psychoactive werking heeft valt onder de categorie drugssssss
Klik om te vergroten...
Dus ook serotonine, dopamione, noradrenaline, melatonine, etc. Dat al in je lichaam zit. We zijn NOOIT drugsvrij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."