Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie had er een drugsvrij weekend ?!

Wie had er een drugsvrij weekend ?!

98 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Exact dit. Klopt.

Ik hou van deze oordeelvrije plek, genaamd df. Als mensen snel oordelen sla ik daar op aan, gewoon omdat ik zo ben. En zo mag ik zijn.
Ik probeer de ander juist te begrijpen en misschien kan ik dan argumenten aandragen om iemand z’n standpunt of mening te herzien. Hoewel dat nooit mijn doel is, want ik respecteer andere meningen.
Net zoals die van mij er mag zijn.
Klik om te vergroten...
Deze plek is een beetje ver oordeelvrije :)) er zijn genoeg topics waar mensen oordelen en misschien zie je dat niet omdat het niet om je situatie gaat:) .
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denaddict zei:
Ik heb wel is gebruikt wanneer de Kids thuis waren " lagen wel op bed " maar toch .. in een huis waar kinderen zijn hoort eigenlijk geen enkele drugs thuis of in ieder geval is mijn eigen mening dat het verantwoord is om dat te doen wanneer er kinderen in huis zijn. Ik kan niet oordelen over een ander maar ik voelde me eigen er wel echt zwaar kut over ..
Klik om te vergroten...
Je hebt er over nagedacht en ik ben het met je eens.
Als wij iets gebruiken, doen we het niet thuis.
Onze kinderen zijn wel ouder en zelfstandig.
We schakelen altijd een hulplijn in bij onze vrienden voor onze kinderen, mocht het nodig zijn.
Dat kan ik iedereen aanraden: immers, we hebben als ouders allemaal toch wel eens een feestje?
En dat mag best, ook als je kinderen hebt.
Juist dan is het belangrijk om tijd met elkaar door te brengen of met vrienden.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denaddict zei:
Ik heb wel is gebruikt wanneer de Kids thuis waren " lagen wel op bed " maar toch .. in een huis waar kinderen zijn hoort eigenlijk geen enkele drugs thuis of in ieder geval is mijn eigen mening dat het verantwoord is om dat te doen wanneer er kinderen in huis zijn. Ik kan niet oordelen over een ander maar ik voelde me eigen er wel echt zwaar kut over ..
Klik om te vergroten...
Wie zegt dat ouders drugs gebruiken in hetzelfde huis waar kinderen zijn?
En waarom alcohol gebruik in huis waar kids zijn is wel te doen?
Misschien voordat iemand gaat zeggen wat mag en mag niet is verstandig naar het hele situatie bekijken? De leeftijd, het grote van het huis, blijft iemand wel of niet nuchter , welke drugs etc?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Javelin zei:
Deze plek is ver wat oordeelvrije :)) er zijn genoeg topics waar mensen oordelen en misschien zie je dat niet omdat het niet om je situatie gaat:) .
Klik om te vergroten...
Misschien zie ik dat inderdaad niet, omdat niet alle topics over mijn situatie gaan.
Wat mij aanspreekt in topics die ik lees is dat deze meestal oordeelvrij zijn en dat waardeer ik hier. Daarom ben ik hier.
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#5
Javelin zei:
Wie zegt dat ouders drugs gebruiken in hetzelfde huis waar kinderen zijn?
En waarom alcohol gebruik in huis waar kids zijn is wel te doen?
Misschien voordat iemand gaat zeggen wat mag en mag niet is verstandig naar het hele situatie bekijken? De leeftijd, het grote van het huis, blijft iemand wel of niet nuchter , welke drugs etc?
Klik om te vergroten...
Er zal hier niemand zijn die bepaald wat wel en niet mag dat is ieder voor zich toch ?! Mijn interesses liggen ergens anders waar jij zeg ik gebruik en ik blijf lekker gebruiken is totaal aan jezelf en als je dat wil moet je dat ook lekker doen 😀 maar voor mij lijk het net alsof je er trots op ben 😆 dit topic ging vooral om het niet gebruiken 😉
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denaddict zei:
Er zal hier niemand zijn die bepaald wat wel en niet mag dat is ieder voor zich toch ?! Mijn interesses liggen ergens anders waar jij zeg ik gebruik en ik blijf lekker gebruiken is totaal aan jezelf en als je dat wil moet je dat ook lekker doen 😀 maar voor mij lijk het net alsof je er trots op ben 😆 dit topic ging vooral om het niet gebruiken 😉
Klik om te vergroten...
Heeft niets met “ er trots op”te maken. Wel met het feit dat ik mij niet door de mening van onbekende personen die niets van mijn leven afweten, mezelf slecht en onzeker ga laten voelen. mijn antwoord was naar Zeehond gericht
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eburoon zuiden van kempen zei:
Wie had er een
drugsvrij weekend .

Bij mij niet 🏋️
5g kratom red ,
9 Stella bier 25ml ,

200 mg fluorodeschloroketamine, 2mg xanax retard,
8 mg Flubromazepam ,
25 mg quetiapine
💥💩
Klik om te vergroten...
Noondeju... dat je nog adem 😆
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#8
Javelin zei:
Heeft niets met “ er trots op”te maken. Wel met het feit dat ik mij niet door de mening van onbekende personen die niets van mijn leven afweten, mezelf slecht en onzeker ga laten voelen. mijn antwoord was naar Zeehond gericht
Klik om te vergroten...
Van mij mag je neerzetten wat je wil en ik zal de laatste zijn die oordeel over iemand. Het is alleen wel een feit dat deze topic ging over het niet gebruiken en ik denk wanneer je uitspraken doet over het wel gebruiken dat het wel logisch is dat iemand erop ingaat 😀 ik wil het hier gezellig houden maar drugs is niet voor iedereen een plezier dus dat kan vrij gevoelig liggen laten we elkaar met respect behandelen ook al zijn we het niet eens met elkaar :) je hoef je niet aangevallen te voelen als iemand ergens naar vraag er is al genoeg vijandigheid in de wereld 😆
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Javelin zei:
Wie zegt dat ouders drugs gebruiken in hetzelfde huis waar kinderen zijn?
En waarom alcohol gebruik in huis waar kids zijn is wel te doen?
Misschien voordat iemand gaat zeggen wat mag en mag niet is verstandig naar het hele situatie bekijken? De leeftijd, het grote van het huis, blijft iemand wel of niet nuchter , welke drugs etc?
Klik om te vergroten...
Drugs gebruiken terwijl je kinderen thuis zijn en je dus verantwoordelijk voor ze bent vind ik not done. Ongeacht de grootte van het huis. Er is een verschil tussen 2 biertjes en een gram coke uiteraard.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#10
Denaddict zei:
Van mij mag je neerzetten wat je wil en ik zal de laatste zijn die oordeel over iemand. Het is alleen wel een feit dat deze topic ging over het niet gebruiken en ik denk wanneer je uitspraken doet over het wel gebruiken dat het wel logisch is dat iemand erop ingaat 😀 ik wil het hier gezellig houden maar drugs is niet voor iedereen een plezier dus dat kan vrij gevoelig liggen laten we elkaar met respect behandelen ook al zijn we het niet eens met elkaar :) je hoef je niet aangevallen te voelen als iemand ergens naar vraag er is al genoeg vijandigheid in de wereld 😆
Klik om te vergroten...
Ik voel me niet aangevallen, jij leest het verkeerd.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#11
FredKroket zei:
Drugs gebruiken terwijl je kinderen thuis zijn en je dus verantwoordelijk voor ze bent vind ik not done. Ongeacht de grootte van het huis. Er is een verschil tussen 2 biertjes en een gram coke uiteraard.
Klik om te vergroten...
En 2 flessen wodka vs 1 halfjointje?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Drugs gebruiken terwijl je kinderen thuis zijn en je dus verantwoordelijk voor ze bent vind ik not done.
Klik om te vergroten...
En ook ongeacht de leeftijd bijvoorbeeld?
Zit een verschil tussen laten we zeggen een kind van 5 of eentje van 17.
Of een thuiswonende 18 jarige is ook nog ons kind.
Daar zit voor mij wel enige nuance in.
Los van het feit dat ik dit zelf niet zou doen, zo denk ik er nu tenminste over.
Iedereen moet dit zelf bepalen, ik wil daar juist geen oordeel over geven.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Javelin zei:
En 2 flessen wodka vs 1 halfjointje?
Klik om te vergroten...
Vind ik beiden niet ok. Stel dat er brand uitbreekt en je reageert niet adequaat omdat je onder invloed bent..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeehond zei:
En ook ongeacht de leeftijd bijvoorbeeld?
Zit een verschil tussen laten we zeggen een kind van 5 of eentje van 17.
Of een thuiswonende 18 jarige is ook nog ons kind.
Daar zit voor mij wel enige nuance in.
Los van het feit dat ik dit zelf niet zou doen, zo denk ik er nu tenminste over.
Klik om te vergroten...
Mee eens!
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Vind ik beiden niet ok. Stel dat er brand uitbreekt en je reageert niet adequaat omdat je onder invloed bent..
Klik om te vergroten...
Precies. Dat bedoel ik dus. Het allerbelangrijkste is , imho , niet wat je neemt maar hoe ver je onder invloed bent , of er iemand naast die nuchter blijft etc. Kortom: plan B .
Want jij kunt net zo goed door legale alcohol onder de tafel liggen en niks kunnen doen in gevaarlijke situatie.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Javelin zei:
Precies. Dat bedoel ik dus. Het allerbelangrijkste is , imho , niet wat je neemt maar hoe ver je onder invloed bent , of er iemand naast die nuchter blijft etc. Kortom: plan B .
Want jij kunt net zo goed door legale alcohol onder de tafel liggen en niks kunnen doen in gevaarlijke situatie.
Klik om te vergroten...
Het allerbelangrijkste is dat je nuchter bent zolang je de verantwoordelijkheid over je kinderen hebt. Het maakt niet uit of iets legaal is of niet.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Ikke.
Stilte voor de storm, volgende week ADE 🥳
Klik om te vergroten...
Ik oooook! Carl cox 😍tot nu toe 4 weekenden drugs vrij 🥳
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hiyou zei:
Ik oooook! Carl cox 😍tot nu toe 4 weekenden drugs vrij 🥳
Klik om te vergroten...
Ik had ook kaartjes voor Carl Cox maar uiteindelijk de keuze gemaakt voor Eric Prytz en Charlotte de Witte.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Oh shit ben ik toch hartstikke onder invloed geweest vanochtend...
Klik om te vergroten...
Opes... Ik dagelijks dan, elke ochtend 2 a 3 bakkies zwarte pleur. 😜😂
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hiyou zei:
Ik oooook! Carl cox 😍tot nu toe 4 weekenden drugs vrij 🥳
Klik om te vergroten...

CARLLLLLL COXXXXX ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Love him! Vele festivals geweest waar hij op mainstage draaide.

Rhuis zet ik ook vaak sets van hem op via mijn Google Chromecast!

Veel plezier!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."