#1
Deze plek is een beetje ver oordeelvrijeExact dit. Klopt.
Ik hou van deze oordeelvrije plek, genaamd df. Als mensen snel oordelen sla ik daar op aan, gewoon omdat ik zo ben. En zo mag ik zijn.
Ik probeer de ander juist te begrijpen en misschien kan ik dan argumenten aandragen om iemand z’n standpunt of mening te herzien. Hoewel dat nooit mijn doel is, want ik respecteer andere meningen.
Net zoals die van mij er mag zijn.