Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lekkere goeie positieve vibe hier " i love it " geniet van van jullie dag en nog een fijn weekend ๐"
"Weer een weekend vrij van drugs ! ๐ om 8 uur wakker worden en gewoon super fit zijn wie nog meer ?!"
"Perenijsje zei: Goed bezig!๐ Wij hebben net als vorig weekend ook een drugsvrij weekend. Zijn net wakker en zo naar de sportschool๐ช Klik om te vergroten... Goed bezig !! Lekker doorpakken =D zou voor mij ook wel goed zijn ben bezig met revalidatie afgelopen jaar 2 knie operaties gehad . Maar toch lekker hรฉ zo fris en fruitig aan je dag beginnen =D"
"Le Duc zei: Klinkt goed! Hoe ouder ik word, hoe meer ik verslaafd aan me goed voelen zonder troep in mijn lijf. Zelfs die paar biertjes dit weekend stonden me enorm tegen, maar toch nog vatbaar voor groepsdruk... Klik om te vergroten... Goed bezig ... dan moeten we een groep creรซeren waarbij we elkaar motiveren om fris en fruitig wakker te worden volgende dag !! ๐"
"Mindless zei: Het weekend is nog niet voorbij... Tot nu toe drugsvrij. Ja heerlijk! Hele dag nog voor je en je echt goed voelen. Klik om te vergroten... So far so good .. voel je je er goed bij? Dan lekker doortrekken ๐"
"Druggers zei: Ik zou vrijdag misschien naar een feestje gaan, maar uiteindelijk niet gegaan en ook van de 4-fma afgebleven. Dus hier ook drugsvrij Al zijn de meeste weekenden bij mij drugsvrij gelukkig Klik om te vergroten... Ik weet niet wat 4 fma is en wat het doet .. maar drugsvrije weekenden doen een heleboel goed !"
"Perenijsje zei: Ja zeker!๐ En werd net gebeld door een vriendin of zij en haar man vanmiddag even langs kunnen komen voor een bakkie? En nou kan ik gewoon ja zeggen ipv ze afwimpelen omdat we de hele nacht wakker waren en gebruiken๐ Oef 2 knie-operaties zul je wel merken dan idd. Langzaam en onder begeleiding weer opbouwen dan weer๐ Klik om te vergroten... Daar doe je het toch voor gezelligheid kan een mens gelukkig maken , van een nachtje doorhalen niet gied bezig ! Sportse en hoop dat je een super middag heb met vrienden ๐"
"Javelin zei: Ik heb ook kinderen en ik gebruik wel eens drugs. En ik ga blijven gebruiken. En wat ik zeker niet ga doen is de vooroordelen van onbekende kinderloze gebruikers serieus en persoonlijk nemen. Klik om te vergroten... Ik heb wel is gebruikt wanneer de Kids thuis waren " lagen wel op bed " maar toch .. in een huis waar kinderen zijn hoort eigenlijk geen enkele drugs thuis of in ieder geval is mijn eigen mening dat het verantwoord is om dat te doen wanneer er kinderen in huis zijn. Ik kan niet oordelen over een ander maar ik voelde me eigen er wel echt zwaar kut over .."
"Javelin zei: Wie zegt dat ouders drugs gebruiken in hetzelfde huis waar kinderen zijn? En waarom alcohol gebruik in huis waar kids zijn is wel te doen? Misschien voordat iemand gaat zeggen wat mag en mag niet is verstandig naar het hele situatie bekijken? De leeftijd, het grote van het huis, blijft iemand wel of niet nuchter , welke drugs etc? Klik om te vergroten... Er zal hier niemand zijn die bepaald wat wel en niet mag dat is ieder voor zich toch ?! Mijn interesses liggen ergens anders waar jij zeg ik gebruik en ik blijf lekker gebruiken is totaal aan jezelf en als je dat wil moet je dat ook lekker doen ๐ maar voor mij lijk het net alsof je er trots op ben ๐ dit topic ging vooral om het niet gebruiken ๐"
"Eburoon zuiden van kempen zei: Wie had er een drugsvrij weekend . Bij mij niet ๐๏ธ 5g kratom red , 9 Stella bier 25ml , 200 mg fluorodeschloroketamine, 2mg xanax retard, 8 mg Flubromazepam , 25 mg quetiapine ๐ฅ๐ฉ Klik om te vergroten... Noondeju... dat je nog adem ๐"