Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie had er een drugsvrij weekend ?!

Wie had er een drugsvrij weekend ?!

98 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Gebruik amper drugs meer en dan begint zelfs het goed voelen te wennen omdat het de standaard wordt...
Klik om te vergroten...
Kijk dat klinkt allemaal positief lekker houwen zo 😜
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#2
AlwaysTrying zei:
Mijn vierde weekend πŸ˜ƒ
S'morgens na een groot glas water meteen op de hometrainer voor wat dopmanientjes en mijn dagen beginnen ook lekker. πŸ˜ƒ

Fijne zondag!
(hoe je 'm ook doorbrengt! Met of zonder kater(tje) πŸ±πŸ˜…
Klik om te vergroten...
4e alweer goed bezig!

Drugsvrij maar ook alcohol vrij hier.. alcohol is voor mij nooit echt een must have sihg geweest maar op zijn tijd een drankje is zeker wel lekker maar dit weekend niks voor mij 😜
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ook van de partij!

(En idd ook alcoholvrij. Ik zie alcohol ook als drugs.)

Straks maar eens even lekker bewegen in de klimhal.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja! De zondag begonnen met een hele mooie NA meeting πŸ‘
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ikke
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zie een zorgelijke ontwikkeling...

Straks moet de naam van dit forum nog aangepast worden omdat iedereen veel te braaf gaat zijn.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook topfit ! Al gym geweest ook en zo nog het bos in
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ik zie een zorgelijke ontwikkeling...

Straks moet de naam van dit forum nog aangepast worden omdat iedereen veel te braaf gaat zijn.
Klik om te vergroten...
Braaf is niet per definitie slecht πŸ˜† heb een gezinnetje waar ik voor moet zorgen ik kan niet oordelen over mensen maar , als ik de reacties lees dan kan ik daar wel heel blij van worden πŸ˜€
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#9
Diablo69 zei:
Ook topfit ! Al gym geweest ook en zo nog het bos in
Klik om te vergroten...
Goed bezig !!
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeehond zei:
Ikke.
Stilte voor de storm, volgende week ADE πŸ₯³
Klik om te vergroten...
Ik word al niet goed van
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denaddict zei:
Braaf is niet per definitie slecht πŸ˜† heb een gezinnetje waar ik voor moet zorgen ik kan niet oordelen over mensen maar , als ik de reacties lees dan kan ik daar wel heel blij van worden πŸ˜€
Klik om te vergroten...
Was ook maar een geintje natuurlijk. :wink:
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Was ook maar een geintje natuurlijk. :wink:
Klik om te vergroten...
I know 😜
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Streep mij maar door .
Ik had 4-ho-met en 90 mg 2c-c.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Ik zie een zorgelijke ontwikkeling...

Straks moet de naam van dit forum nog aangepast worden omdat iedereen veel te braaf gaat zijn.
Klik om te vergroten...
Zie het als een gezond tegengeluid voor het topic: welke drugs gebruik jij op dit moment
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Zie het als een gezond tegengeluid voor het topic: welke drugs gebruik jij op dit moment
Klik om te vergroten...
Shit.... bij welk geluid zal ik aansluiten? 🧐 Dilemma!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
HappyMind zei:
Shit.... bij welk geluid zal ik aansluiten? 🧐 Dilemma!
Klik om te vergroten...
Kan per weekend verschillen, tenminste in mijn geval.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Kan per weekend verschillen, tenminste in mijn geval.
Klik om te vergroten...
Idem dito! Mijn weekend bestond uit 20 ug 1P-LSD en 1 cocktail
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja wat bedoel je dan met drugs..
Koffie is ook drugs 🀣
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Ketamine is geen drugs toch? Welnee, soort koffie.
Klik om te vergroten...
Ja uit keniaπŸ₯° Robuust van smaak met hier en daar een zuurtje. Maar vooral bitter🀣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
N3K0 zei:
Ja wat bedoel je dan met drugs..
Koffie is ook drugs 🀣
Klik om te vergroten...
Oh shit ben ik toch hartstikke onder invloed geweest vanochtend...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."