#1
Kijk dat klinkt allemaal positief lekker houwen zo πGebruik amper drugs meer en dan begint zelfs het goed voelen te wennen omdat het de standaard wordt...
Kijk dat klinkt allemaal positief lekker houwen zo πGebruik amper drugs meer en dan begint zelfs het goed voelen te wennen omdat het de standaard wordt...
4e alweer goed bezig!Mijn vierde weekend π
S'morgens na een groot glas water meteen op de hometrainer voor wat dopmanientjes en mijn dagen beginnen ook lekker. π
Fijne zondag!
(hoe je 'm ook doorbrengt! Met of zonder kater(tje) π±π
Braaf is niet per definitie slecht π heb een gezinnetje waar ik voor moet zorgen ik kan niet oordelen over mensen maar , als ik de reacties lees dan kan ik daar wel heel blij van worden πIk zie een zorgelijke ontwikkeling...
Straks moet de naam van dit forum nog aangepast worden omdat iedereen veel te braaf gaat zijn.
Goed bezig !!Ook topfit ! Al gym geweest ook en zo nog het bos in
Ik word al niet goed vanIkke.
Stilte voor de storm, volgende week ADE π₯³
Was ook maar een geintje natuurlijk.Braaf is niet per definitie slecht π heb een gezinnetje waar ik voor moet zorgen ik kan niet oordelen over mensen maar , als ik de reacties lees dan kan ik daar wel heel blij van worden π
I know πWas ook maar een geintje natuurlijk.![]()
Zie het als een gezond tegengeluid voor het topic: welke drugs gebruik jij op dit momentIk zie een zorgelijke ontwikkeling...
Straks moet de naam van dit forum nog aangepast worden omdat iedereen veel te braaf gaat zijn.
Shit.... bij welk geluid zal ik aansluiten? π§ Dilemma!Zie het als een gezond tegengeluid voor het topic: welke drugs gebruik jij op dit moment
Kan per weekend verschillen, tenminste in mijn geval.Shit.... bij welk geluid zal ik aansluiten? π§ Dilemma!
Idem dito! Mijn weekend bestond uit 20 ug 1P-LSD en 1 cocktailKan per weekend verschillen, tenminste in mijn geval.
Ja uit keniaπ₯° Robuust van smaak met hier en daar een zuurtje. Maar vooral bitterπ€£Ketamine is geen drugs toch? Welnee, soort koffie.
Oh shit ben ik toch hartstikke onder invloed geweest vanochtend...Ja wat bedoel je dan met drugs..
Koffie is ook drugs π€£
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."