Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie had er een drugsvrij weekend ?!

Wie had er een drugsvrij weekend ?!

98 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Ja, zoiets onschuldig lijkends als koffie kan echt zulke dingen veroorzaken. Het blijft een drug. Maar het is dus ook zeer persoonsgebonden. Een ander drinkt er echt 8 op een dag weg, zonder merkbare problemen. (al vraag ik me wel af hoe gezond dat nou is...)
Klik om te vergroten...
Ja ik zat met tijden ook op zulke hoeveelheden koffie per dag. In de kliniek op een bepaald punt zelfs tot 15 per dag 😅

De laatste periode voor ik stopte zat ik op 4 bakjes per dag meestal. Dus dat gaat nog. Maar ja neem al je middelen weg, neem het roken weg en je lichaam wordt steeds gevoeliger lijkt het wel. Of in elk geval, de gevoelens worden minder gemaskeerd door andere dingen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
Ik walg van ouders die volop aan de drugs zitten, terwijl ze kinderen moeten opvoeden.
Klik om te vergroten...
Wat is volop aan de drugs voor jou?
Even om af te tasten of je het tegen mij hebt namelijk.
Fijne dag verder.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nihilist88 zei:
Kinderen met ouders, die drugs gebruiken is not done,
Klik om te vergroten...
Dit dus.
Totaal niet mee eens.
Breng eens wat nuance aan of licht het toe waarom je dit vindt.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeehond zei:
Dit dus.
Totaal niet mee eens.
Breng eens wat nuance aan of licht het toe waarom je dit vindt.
Klik om te vergroten...
Neem jij altijd alles zo persoonlijk? Waarom is het zo belangrijk voor jou wat een onbekende man die zelf aan drugs zit van je ( als het zo is) vindt? Vind je jezelf een goede ouder? Gaat alles goed met je kids? Geef je genoeg aandacht aan je kinderen? Ja? Goed zo. En probeer maar minder denken wat de andere van je vinden. Boeien.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Javelin zei:
Neem jij altijd alles zo persoonlijk? Waarom is het zo belangrijk voor jou wat een onbekende man die zelf aan drugs zit van je ( als het zo is) vindt? Vind je jezelf een goede ouder? Gaat alles goed met je kids? Geef je genoeg aandacht aan je kinderen? Ja? Goed zo. En probeer maar minder denken wat de andere van je vinden. Boeien.
Klik om te vergroten...
Een beetje context bij een uitspraak zoals @Nihilist88 is belangrijk, ik snap de vraag van @Zeehond wel.

Als je kinderen hebt is drugs gebruiken een gevoelig onderwerp en kan ik me het goed voorstellen dat je je aangesproken voelt. Uiteraard neemt hij dat persoonlijk.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Een beetje context bij een uitspraak zoals @Nihilist88 is belangrijk, ik snap de vraag van @Zeehond wel.

Als je kinderen hebt is drugs gebruiken een gevoelig onderwerp en kan ik me het goed voorstellen dat je je aangesproken voelt. Uiteraard neemt hij dat persoonlijk.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook kinderen en ik gebruik wel eens drugs. En ik ga blijven gebruiken. En wat ik zeker niet ga doen is de vooroordelen van onbekende kinderloze gebruikers serieus en persoonlijk nemen.
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wie had er een
drugsvrij weekend .

Bij mij niet 🏋️
5g kratom red ,
9 Stella bier 25ml ,

200 mg fluorodeschloroketamine, 2mg xanax retard,
8 mg Flubromazepam ,
25 mg quetiapine
💥💩
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Javelin zei:
Ik heb ook kinderen en ik gebruik wel eens drugs. En ik ga blijven gebruiken. En wat ik zeker niet ga doen is de vooroordelen van onbekende kinderloze gebruikers serieus en persoonlijk nemen.
Klik om te vergroten...
Dat moet je zelf weten natuurlijk. Het is altijd goed om je eigen gedrag en beweegredenen te analyseren aan de hand van meningen van anderen. Of je er wat mee doet is een tweede.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Javelin zei:
Neem jij altijd alles zo persoonlijk? Waarom is het zo belangrijk voor jou wat een onbekende man die zelf aan drugs zit van je ( als het zo is) vindt? Vind je jezelf een goede ouder? Gaat alles goed met je kids? Geef je genoeg aandacht aan je kinderen? Ja? Goed zo. En probeer maar minder denken wat de andere van je vinden. Boeien.
Klik om te vergroten...
Gelukkig zijn we allemaal anders.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Als je kinderen hebt is drugs gebruiken een gevoelig onderwerp en kan ik me het goed voorstellen dat je je aangesproken voelt. Uiteraard neemt hij dat persoonlijk.
Klik om te vergroten...
Exact dit. Klopt.

Ik hou van deze oordeelvrije plek, genaamd df. Als mensen snel oordelen sla ik daar op aan, gewoon omdat ik zo ben. En zo mag ik zijn.
Ik probeer de ander juist te begrijpen en misschien kan ik dan argumenten aandragen om iemand z’n standpunt of mening te herzien. Hoewel dat nooit mijn doel is, want ik respecteer andere meningen.
Net zoals die van mij er mag zijn.
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#11
Javelin zei:
Ik heb ook kinderen en ik gebruik wel eens drugs. En ik ga blijven gebruiken. En wat ik zeker niet ga doen is de vooroordelen van onbekende kinderloze gebruikers serieus en persoonlijk nemen.
Klik om te vergroten...
Ik heb wel is gebruikt wanneer de Kids thuis waren " lagen wel op bed " maar toch .. in een huis waar kinderen zijn hoort eigenlijk geen enkele drugs thuis of in ieder geval is mijn eigen mening dat het verantwoord is om dat te doen wanneer er kinderen in huis zijn. Ik kan niet oordelen over een ander maar ik voelde me eigen er wel echt zwaar kut over ..
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeehond zei:
Exact dit. Klopt.

Ik hou van deze oordeelvrije plek, genaamd df. Als mensen snel oordelen sla ik daar op aan, gewoon omdat ik zo ben. En zo mag ik zijn.
Ik probeer de ander juist te begrijpen en misschien kan ik dan argumenten aandragen om iemand z’n standpunt of mening te herzien. Hoewel dat nooit mijn doel is, want ik respecteer andere meningen.
Net zoals die van mij er mag zijn.
Klik om te vergroten...
Deze plek is een beetje ver oordeelvrije :)) er zijn genoeg topics waar mensen oordelen en misschien zie je dat niet omdat het niet om je situatie gaat:) .
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denaddict zei:
Ik heb wel is gebruikt wanneer de Kids thuis waren " lagen wel op bed " maar toch .. in een huis waar kinderen zijn hoort eigenlijk geen enkele drugs thuis of in ieder geval is mijn eigen mening dat het verantwoord is om dat te doen wanneer er kinderen in huis zijn. Ik kan niet oordelen over een ander maar ik voelde me eigen er wel echt zwaar kut over ..
Klik om te vergroten...
Je hebt er over nagedacht en ik ben het met je eens.
Als wij iets gebruiken, doen we het niet thuis.
Onze kinderen zijn wel ouder en zelfstandig.
We schakelen altijd een hulplijn in bij onze vrienden voor onze kinderen, mocht het nodig zijn.
Dat kan ik iedereen aanraden: immers, we hebben als ouders allemaal toch wel eens een feestje?
En dat mag best, ook als je kinderen hebt.
Juist dan is het belangrijk om tijd met elkaar door te brengen of met vrienden.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#14
Denaddict zei:
Ik heb wel is gebruikt wanneer de Kids thuis waren " lagen wel op bed " maar toch .. in een huis waar kinderen zijn hoort eigenlijk geen enkele drugs thuis of in ieder geval is mijn eigen mening dat het verantwoord is om dat te doen wanneer er kinderen in huis zijn. Ik kan niet oordelen over een ander maar ik voelde me eigen er wel echt zwaar kut over ..
Klik om te vergroten...
Wie zegt dat ouders drugs gebruiken in hetzelfde huis waar kinderen zijn?
En waarom alcohol gebruik in huis waar kids zijn is wel te doen?
Misschien voordat iemand gaat zeggen wat mag en mag niet is verstandig naar het hele situatie bekijken? De leeftijd, het grote van het huis, blijft iemand wel of niet nuchter , welke drugs etc?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Javelin zei:
Deze plek is ver wat oordeelvrije :)) er zijn genoeg topics waar mensen oordelen en misschien zie je dat niet omdat het niet om je situatie gaat:) .
Klik om te vergroten...
Misschien zie ik dat inderdaad niet, omdat niet alle topics over mijn situatie gaan.
Wat mij aanspreekt in topics die ik lees is dat deze meestal oordeelvrij zijn en dat waardeer ik hier. Daarom ben ik hier.
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weer een weekend vrij van drugs ! 😆 om 8 uur wakker worden en gewoon super fit zijn wie nog meer ?!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goed bezig!👍
Wij hebben net als vorig weekend ook een drugsvrij weekend.
Zijn net wakker en zo naar de sportschool💪
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ikke.
Stilte voor de storm, volgende week ADE 🥳
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perenijsje zei:
Goed bezig!👍
Wij hebben net als vorig weekend ook een drugsvrij weekend.
Zijn net wakker en zo naar de sportschool💪
Klik om te vergroten...
Goed bezig !! Lekker doorpakken =D zou voor mij ook wel goed zijn ben bezig met revalidatie afgelopen jaar 2 knie operaties gehad . Maar toch lekker hé zo fris en fruitig aan je dag beginnen =D
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klinkt goed!

Hoe ouder ik word, hoe meer ik verslaafd aan me goed voelen zonder troep in mijn lijf. Zelfs die paar biertjes dit weekend stonden me enorm tegen, maar toch nog vatbaar voor groepsdruk...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."