Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWel eens opgelicht door dealer/vendor?

Wel eens opgelicht door dealer/vendor?

49 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
FredKroket zei:
Meen dat qat daadwerkelijk een cathinone is toch?
Klik om te vergroten...
Nee, qat is de basis van cathinone, namelijk chemisch bewerkte qat wat in wat bladeren zit.
F
FerdFatoehausLid
Dirkjan zei:
Nee, qat is de basis van cathinone, namelijk chemisch bewerkte qat wat in wat bladeren zit.
Klik om te vergroten...
Qatverdamme
D
DirkdirkLid
FredKroket zei:
Qatverdamme
Klik om te vergroten...
Don't you dare Qat me you son of a Qat 🖕
1673279691226.png
F
FerdFatoehausLid
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 48504
Klik om te vergroten...
Is dit de vlag van Qatar?
D
DownUnderLid
Nou, ik ben dus recent opgelicht en zou hier dan graag advies willen hoe ik mij hier tegen kan wapenen. Ik wil mijn Oxy verslaving gaan afbouwen, daar ben ik zelf heel stellig in. Mijn arts echter heeft zijn eigen mening en wilt het op zijn manier en tempo doen en ik heb hier weinig eigen inbreng in. Zodoende dat ik in slechts een paar weken tijd van 120mg per dag nu op 40/50mg per dag zit, maar ik voel dat dit te snel is en dat ik het op deze manier niet kan volhouden. Enfin, om het voor mij makkelijker te maken wilde ik dus op zoek gaan naar een contact die mij dan een doosje of 2 van 10mg en 20mg kon leveren. Iemand gevonden maar die wilde dat ik het geld eerst zou overmaken, op mijn vraag of ik dit niet beter face to face kon doen, ga hij aan mij niet te kennen en dus mij ook niet te vertrouwen. Dus ga hij mij zijn rekeningnummer, ik dacht dat dit wel in orde was, want deze persoon had namelijk deze doosjes over na een beenbreuk (of zoiets) en aangezien hij mij zijn rekeningnummer gaf, geloofde ik het wel en maakte het geld over. Natuurlijk niks gekregen, nu iets van 3 weken verder. Hoe hebben jullie een betrouwbare contact kunnen vinden zonder te zijn opgelicht? Want ik heb natuurlijk niet het geld op mijn rug groeien, ik kan nog wel een keer proberen om 2 doosjes te scoren, maar daarna houdt het op en is mijn geld op en ben ik overgeleverd aan mijn huisarts. Waar kan ik op letten, iemand nog meer goede tips om opgelicht tot het minimum te beperken?
l
ljuvLid
Wel een keertje 5meodmt ipv 5meomipt gekregen. Haddik niet gezien als forumvriendjes niet zo oplettend waren geweest dus had flink fout kunnen gaan. Heb nu wel 5meodmt liggen dus das dan weer lache😌
F
FerdFatoehausLid
Spyro zei:
Niet door straat dealers. Wel een vendor. Weet nog steeds niet wat hierin zat. Echt een trauma…

Voor de geïnteresseerden…

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Lijkt me eerder geval van onkunde dan oplichting. Neemt niet weg dat dit een verschrikkelijke ervaring is.
F
FerdFatoehausLid
DownUnder zei:
Nou, ik ben dus recent opgelicht en zou hier dan graag advies willen hoe ik mij hier tegen kan wapenen. Ik wil mijn Oxy verslaving gaan afbouwen, daar ben ik zelf heel stellig in. Mijn arts echter heeft zijn eigen mening en wilt het op zijn manier en tempo doen en ik heb hier weinig eigen inbreng in. Zodoende dat ik in slechts een paar weken tijd van 120mg per dag nu op 40/50mg per dag zit, maar ik voel dat dit te snel is en dat ik het op deze manier niet kan volhouden. Enfin, om het voor mij makkelijker te maken wilde ik dus op zoek gaan naar een contact die mij dan een doosje of 2 van 10mg en 20mg kon leveren. Iemand gevonden maar die wilde dat ik het geld eerst zou overmaken, op mijn vraag of ik dit niet beter face to face kon doen, ga hij aan mij niet te kennen en dus mij ook niet te vertrouwen. Dus ga hij mij zijn rekeningnummer, ik dacht dat dit wel in orde was, want deze persoon had namelijk deze doosjes over na een beenbreuk (of zoiets) en aangezien hij mij zijn rekeningnummer gaf, geloofde ik het wel en maakte het geld over. Natuurlijk niks gekregen, nu iets van 3 weken verder. Hoe hebben jullie een betrouwbare contact kunnen vinden zonder te zijn opgelicht? Want ik heb natuurlijk niet het geld op mijn rug groeien, ik kan nog wel een keer proberen om 2 doosjes te scoren, maar daarna houdt het op en is mijn geld op en ben ik overgeleverd aan mijn huisarts. Waar kan ik op letten, iemand nog meer goede tips om opgelicht tot het minimum te beperken?
Klik om te vergroten...
Delen van vendors/dealers/verkooppunten is hier niet toegestaan.

Daarnaast is het vrij naïef om geld over te maken naar iemand via internet en hopen dat het goed komt.
S
SpyroLid
Niet door straat dealers. Wel een vendor. Weet nog steeds niet wat hierin zat. Echt een trauma…

Voor de geïnteresseerden…

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
S
SpyroLid
FredKroket zei:
Lijkt me eerder geval van onkunde dan oplichting. Neemt niet weg dat dit een verschrikkelijke ervaring is.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met onkunde? Maar vreselijk was het zeker.
F
FerdFatoehausLid
Spyro zei:
Wat bedoel je met onkunde? Maar vreselijk was het zeker.
Klik om te vergroten...
Onkunde van de vendor. Verkeerde stof opgestuurd of niet goed verpakt zodat er vervuiling is ontstaan.

www.ensie.nl

Onkunde - de betekenis volgens Groot woordenboek der Nederlandse taal

v.,
www.ensie.nl www.ensie.nl
S
SpyroLid
FredKroket zei:
Onkunde van de vendor. Verkeerde stof opgestuurd of niet goed verpakt zodat er vervuiling is ontstaan.

www.ensie.nl

Onkunde - de betekenis volgens Groot woordenboek der Nederlandse taal

v.,
www.ensie.nl www.ensie.nl
Klik om te vergroten...
Oh zo! Ja, ben nog steeds benieuwd wat het is geweest. Het begin was zeker ODSMT achtig. Maar dat sloeg heeeel erg snel om. Dood eng. Durf het ook niet meer aan te raken
R
Robert67Lid
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 48504
Klik om te vergroten...
Slimmerik 😀
C
CaRRitaLid
DownUnder zei:
Mijn arts echter heeft zijn eigen mening en wilt het op zijn manier en tempo doen en ik heb hier weinig eigen inbreng in. Zodoende dat ik in slechts een paar weken tijd van 120mg per dag nu op 40/50mg per dag zit, maar ik voel dat dit te snel is en dat ik het op deze manier niet kan volhouden.
Klik om te vergroten...
Pfff... als mede Oxy junk is dit wel een horror scenario voor mij :fearscream:. Ik denk dat je toch moet gaan onderhandelen met je arts of met een 'echte' verslavingsorganisatie aan de slag moet. Want wat je nu doet is verschrikkelijk natuurlijk en kan niet de bedoeling zijn. Wat denkt je arts, dat je je gewoon even niet zo moet aanstellen ofzo? Terwijl toch echt heel bekend is dat afkicken van Oxy enorm zwaar is. Slechte zaak van je arts, die is hier duidelijk niet geschikt voor. Ik zou een deskundige in de arm nemen.
D
DownUnderLid
Je hebt gelijk, daarom zit ik op dit forum om informatie te verzamelen van ervaringsdeskundige zodat ik het aan hem kan laten zien dat het toch wel anders moet. Ik lees bijvoorbeeld dat het beste is om het iedere 10 dagen met 5mg te verminderen en dat dit het minste ongemak oplevert, al zeggen de meeste hier dat juist het laatste stapje, hoe weinig je ook gebruik, zeer verschrikkelijk is. Ik hou mijn hart vast. Ik kan niet meer werken en zit dus ziek thuis, want ik kan niet normaal functioneren, slaap slechts, nachtmerries, onrust, slaapverlamming, gevoel dat je in brand staat, geheugen heel slecht, concentratie heel slecht.. enz. Hoe lang duurt dit doorgaans, dat afkicken? Paar weken, paar maanden, misschien een jaar? Want na lichamelijk heb je ook nog geestelijke afhankelijkheid.

Ps. Sorry voor het of topic gaan, ik reageer slechts even op CaRRita.
P
Paranoize.Lid
Meermaals. Domme kut loopjongens die versneden zooi verkopen zelfs een keer soort van gipsachtige substantie wat niet eens een drug was de dealer was bedondert en heeft me onbewust dus troep gegeven...
B
BearLid
Lezen en leren zei:
Wie is wel eens opgelicht bij de aankoop van drugs? Vertel je verhaal ter lering en vermaak!
Klik om te vergroten...
X aantal pillen gekocht voor mezelf en vrienden. 240mg werd beloofd. Geen sprake van dat dat in de buurt kwam van 240mg. Bericht gestuurd als reactie “jawel man gewoon 240” daarna nooit weer reactie 😂😂
M
Manu76Lid
Meerdere keren als toerist wat geld meegegeven aan dealers die wel even wat konden regelen. Ik herinner me oa goed die keer in Granada (ik was dom), in Alicante (ik was erin getrapt) en Marrakech (ik was naïef).
Alle 3 de keren was het wachten op een top Hasjiesj 😂
B
BelowTheFlowLid
Manu76 zei:
Alle 3 de keren was het wachten op een top Hasjiesj 😂
Klik om te vergroten...
Dat zijn nou echt top dealers met gevoel voor de mensheid: zij voorkomen dat jij aan de drugs gaat !
(wel balen voor jou natuurlijk, al die Jorissen Goedbloed)
H
Hippie LangwausLid
Hier in Nederland ben ik al in 3 verschillende steden in coffeeshops met iets afgescheept dat als Afghaan verkocht werd, maar echt helemaal niets aan cannabis leek te bevatten.

Alle drie de keren dus met goedkopere Afghaan, die ik wilde gebruiken voor hasjkoekjes. Zo'n shop, daar kom ik daarna dus nooit meer.

Echt goede Afghaan is fijn spul, maar ik zie het niet vaak meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."