Nee, qat is de basis van cathinone, namelijk chemisch bewerkte qat wat in wat bladeren zit.Meen dat qat daadwerkelijk een cathinone is toch?
Nee, qat is de basis van cathinone, namelijk chemisch bewerkte qat wat in wat bladeren zit.Meen dat qat daadwerkelijk een cathinone is toch?
QatverdammeNee, qat is de basis van cathinone, namelijk chemisch bewerkte qat wat in wat bladeren zit.
Is dit de vlag van Qatar?Don't you dare Qat me you son of a Qat 🖕
Bekijk bijlage 48504
Lijkt me eerder geval van onkunde dan oplichting. Neemt niet weg dat dit een verschrikkelijke ervaring is.Niet door straat dealers. Wel een vendor. Weet nog steeds niet wat hierin zat. Echt een trauma…
Voor de geïnteresseerden…
O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?
“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...drugsforum.nl
Delen van vendors/dealers/verkooppunten is hier niet toegestaan.Nou, ik ben dus recent opgelicht en zou hier dan graag advies willen hoe ik mij hier tegen kan wapenen. Ik wil mijn Oxy verslaving gaan afbouwen, daar ben ik zelf heel stellig in. Mijn arts echter heeft zijn eigen mening en wilt het op zijn manier en tempo doen en ik heb hier weinig eigen inbreng in. Zodoende dat ik in slechts een paar weken tijd van 120mg per dag nu op 40/50mg per dag zit, maar ik voel dat dit te snel is en dat ik het op deze manier niet kan volhouden. Enfin, om het voor mij makkelijker te maken wilde ik dus op zoek gaan naar een contact die mij dan een doosje of 2 van 10mg en 20mg kon leveren. Iemand gevonden maar die wilde dat ik het geld eerst zou overmaken, op mijn vraag of ik dit niet beter face to face kon doen, ga hij aan mij niet te kennen en dus mij ook niet te vertrouwen. Dus ga hij mij zijn rekeningnummer, ik dacht dat dit wel in orde was, want deze persoon had namelijk deze doosjes over na een beenbreuk (of zoiets) en aangezien hij mij zijn rekeningnummer gaf, geloofde ik het wel en maakte het geld over. Natuurlijk niks gekregen, nu iets van 3 weken verder. Hoe hebben jullie een betrouwbare contact kunnen vinden zonder te zijn opgelicht? Want ik heb natuurlijk niet het geld op mijn rug groeien, ik kan nog wel een keer proberen om 2 doosjes te scoren, maar daarna houdt het op en is mijn geld op en ben ik overgeleverd aan mijn huisarts. Waar kan ik op letten, iemand nog meer goede tips om opgelicht tot het minimum te beperken?
drugsforum.nl
Wat bedoel je met onkunde? Maar vreselijk was het zeker.Lijkt me eerder geval van onkunde dan oplichting. Neemt niet weg dat dit een verschrikkelijke ervaring is.
Onkunde van de vendor. Verkeerde stof opgestuurd of niet goed verpakt zodat er vervuiling is ontstaan.Wat bedoel je met onkunde? Maar vreselijk was het zeker.
Oh zo! Ja, ben nog steeds benieuwd wat het is geweest. Het begin was zeker ODSMT achtig. Maar dat sloeg heeeel erg snel om. Dood eng. Durf het ook niet meer aan te rakenOnkunde van de vendor. Verkeerde stof opgestuurd of niet goed verpakt zodat er vervuiling is ontstaan.
Slimmerik 😀Don't you dare Qat me you son of a Qat 🖕
Bekijk bijlage 48504
Pfff... als mede Oxy junk is dit wel een horror scenario voor mijMijn arts echter heeft zijn eigen mening en wilt het op zijn manier en tempo doen en ik heb hier weinig eigen inbreng in. Zodoende dat ik in slechts een paar weken tijd van 120mg per dag nu op 40/50mg per dag zit, maar ik voel dat dit te snel is en dat ik het op deze manier niet kan volhouden.
X aantal pillen gekocht voor mezelf en vrienden. 240mg werd beloofd. Geen sprake van dat dat in de buurt kwam van 240mg. Bericht gestuurd als reactie “jawel man gewoon 240” daarna nooit weer reactie 😂😂Wie is wel eens opgelicht bij de aankoop van drugs? Vertel je verhaal ter lering en vermaak!
Dat zijn nou echt top dealers met gevoel voor de mensheid: zij voorkomen dat jij aan de drugs gaat !Alle 3 de keren was het wachten op een top Hasjiesj 😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."