#1
Wie is wel eens opgelicht bij de aankoop van drugs? Vertel je verhaal ter lering en vermaak!
ik had via een chat-site (ongevraagd) het aanbod van een dealer om xtc bij hem te kopen. Nou had ik daar geen behoefte aan, maar sloeg het contact (Kik) toch op, want je weet maar nooit. Wat later was ik een beetje wappie van de 3-cmc en dacht ik: hey, misschien heeft deze figuur ook wel 3mmc, en dat zou toch eigenlijk wel fijner zijn. Contact gezocht, en natuurlijk dat kon-ie zeker wel leveren. 5g besteld voor €x en we zouden het de deal doen op een p-plaats op A2. Even tussen door, ik heb nauwelijks ervaring met dealers. Sowieso niet vaak illegale spullen gekocht, meestal gebruikt/gekregen via via. <<anderhalve dag later>>Dus ik naar die p-plaats, naast hem geparkeerd. Hij springt vrolijk in mijn auto, jonge gast, allervriendelijkst. Geeft me een zakje, ik geef hem het geld. Hij laat me nog een zak met +/- 100 pillen zien. Wil ik geen xtc? Nee bedankt, en weg was-ie weer. Ik kijk eens goed naar dat zakje, dat zit wel erg vol. Dat is toch geen 5g? Thuis maar eens bekeken en gewogen, 11g. Het ziet er ook vreemd uit, een beetje tussen suiker en grof zout in. Klein likje geproefd, smaakt anders dan ik me herinner. Hmm. Mini lijntje geprobeerd, zeker ander gevoel in de neus (eigenlijk helemaal niks) doet ook niks. Dit is geen 3mmc. Nog contact gehad met die dealer, die beweert eerst dat het echt wel 3mmc is, en dat ie zich van zakje heeft vergist, zal hij het komen omwisselen? Nou nee, bedankt. Misschien ga ik nog laten testen, maar weet wel vrij zeker dat ik bedonderd ben.
ik had via een chat-site (ongevraagd) het aanbod van een dealer om xtc bij hem te kopen. Nou had ik daar geen behoefte aan, maar sloeg het contact (Kik) toch op, want je weet maar nooit. Wat later was ik een beetje wappie van de 3-cmc en dacht ik: hey, misschien heeft deze figuur ook wel 3mmc, en dat zou toch eigenlijk wel fijner zijn. Contact gezocht, en natuurlijk dat kon-ie zeker wel leveren. 5g besteld voor €x en we zouden het de deal doen op een p-plaats op A2. Even tussen door, ik heb nauwelijks ervaring met dealers. Sowieso niet vaak illegale spullen gekocht, meestal gebruikt/gekregen via via. <<anderhalve dag later>>Dus ik naar die p-plaats, naast hem geparkeerd. Hij springt vrolijk in mijn auto, jonge gast, allervriendelijkst. Geeft me een zakje, ik geef hem het geld. Hij laat me nog een zak met +/- 100 pillen zien. Wil ik geen xtc? Nee bedankt, en weg was-ie weer. Ik kijk eens goed naar dat zakje, dat zit wel erg vol. Dat is toch geen 5g? Thuis maar eens bekeken en gewogen, 11g. Het ziet er ook vreemd uit, een beetje tussen suiker en grof zout in. Klein likje geproefd, smaakt anders dan ik me herinner. Hmm. Mini lijntje geprobeerd, zeker ander gevoel in de neus (eigenlijk helemaal niks) doet ook niks. Dit is geen 3mmc. Nog contact gehad met die dealer, die beweert eerst dat het echt wel 3mmc is, en dat ie zich van zakje heeft vergist, zal hij het komen omwisselen? Nou nee, bedankt. Misschien ga ik nog laten testen, maar weet wel vrij zeker dat ik bedonderd ben.