Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWel eens opgelicht door dealer/vendor?

Wel eens opgelicht door dealer/vendor?

49 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
CaRRitaLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Vragen naar verkooppunten mag hier niet. Dus dan is de ban terecht toch?
Klik om te vergroten...
Misschien moet je even al mijn reacties lezen @FredKroket , dan zie je dat er twee verschillende dingen zijn aangevoerd als bewijs voor de ban, waarvan één ding daar niets mee te maken had.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
CaRRita zei:
Misschien moet je even al mijn reacties lezen @FredKroket , dan zie je dat er twee verschillende dingen zijn aangevoerd als bewijs voor de ban, waarvan één ding daar niets mee te maken had.
Klik om te vergroten...
Dit is onjuist. Het overtreden van forumregel 1 is als enige aangevoerd als reden voor een ban. Het tweede deel van de post van Mezelf geeft geen reden voor een man, is enkel een stukje uitleg dat ondanks dat DownUnder hier was om informatie te vergaren etc, toch een ban krijgt omdat hij de forumregels overtreedt.

Forumregel 1 is gewoon echt heel erg duidelijk CaRRita, overtreding daarvan geeft altijd basis voor een ban, zonder discussie. Dat we soms kiezen voor een waarschuwing neemt die basis niet weg.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
CaRRita zei:
Misschien moet je even al mijn reacties lezen @FredKroket , dan zie je dat er twee verschillende dingen zijn aangevoerd als bewijs voor de ban, waarvan één ding daar niets mee te maken had.
Klik om te vergroten...
Ik haal dat er niet uit. Kan je eens quoten wat je precies bedoeld?
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#4
(Leuke topic) ik ben wel eens en vaker ook opgelicht, 1x kreeg ik van een dealer speed die eruitzag en qua textuur als vanille vla,
Het enige waarbij het op speed leek was de geur
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wie is wel eens opgelicht bij de aankoop van drugs? Vertel je verhaal ter lering en vermaak!

ik had via een chat-site (ongevraagd) het aanbod van een dealer om xtc bij hem te kopen. Nou had ik daar geen behoefte aan, maar sloeg het contact (Kik) toch op, want je weet maar nooit. Wat later was ik een beetje wappie van de 3-cmc en dacht ik: hey, misschien heeft deze figuur ook wel 3mmc, en dat zou toch eigenlijk wel fijner zijn. Contact gezocht, en natuurlijk dat kon-ie zeker wel leveren. 5g besteld voor €x en we zouden het de deal doen op een p-plaats op A2. Even tussen door, ik heb nauwelijks ervaring met dealers. Sowieso niet vaak illegale spullen gekocht, meestal gebruikt/gekregen via via. <<anderhalve dag later>>Dus ik naar die p-plaats, naast hem geparkeerd. Hij springt vrolijk in mijn auto, jonge gast, allervriendelijkst. Geeft me een zakje, ik geef hem het geld. Hij laat me nog een zak met +/- 100 pillen zien. Wil ik geen xtc? Nee bedankt, en weg was-ie weer. Ik kijk eens goed naar dat zakje, dat zit wel erg vol. Dat is toch geen 5g? Thuis maar eens bekeken en gewogen, 11g. Het ziet er ook vreemd uit, een beetje tussen suiker en grof zout in. Klein likje geproefd, smaakt anders dan ik me herinner. Hmm. Mini lijntje geprobeerd, zeker ander gevoel in de neus (eigenlijk helemaal niks) doet ook niks. Dit is geen 3mmc. Nog contact gehad met die dealer, die beweert eerst dat het echt wel 3mmc is, en dat ie zich van zakje heeft vergist, zal hij het komen omwisselen? Nou nee, bedankt. Misschien ga ik nog laten testen, maar weet wel vrij zeker dat ik bedonderd ben.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou het omwisselen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij biedt tenminste aan om het te wisselen. Ik heb ooit een relatief grotere partij (voor een paar personen) “2C-B”-pillen gekocht bij een dealer, waar na een rondje testcentrum welgeteld ZERO mg 2C-B in aanwezig bleek te zijn. Enige reactie van de deal(st)er was dat we wel wat korting konden krijgen op haar LSD als we dat nog even zouden kopen.

Ja, doei. 😅
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Hij biedt tenminste aan om het te wisselen. Ik heb ooit een relatief grotere partij (voor een paar personen) “2C-B”-pillen gekocht bij een dealer, waar na een rondje testcentrum welgeteld ZERO mg 2C-B in aanwezig bleek te zijn. Enige reactie van de deal(st)er was dat we wel wat korting konden krijgen op haar LSD als we dat nog even zouden kopen.

Ja, doei. 😅
Klik om te vergroten...
Plottwist haar LSD blotters zijn 100% 2C-B
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja hoor.


Ooit eens pep gekocht (5gr), kom ik thuis en weeg ik het na.
2,8gram.


Ja, de ene keer heb je geluk, de andere keer pech was hun reactie.


🤯
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja bij een bekende 1x iets besteld voor *prijs verwijderd* euro maar nooit ontvangen.

gisteravond iets besteld ook weer bij een bekende vendor voor rond de *prijs verwijderd* euro. Heb alleen een e-mail ontvangen dat het ontvangen is, maar verder niks. Als ik contact opneem via whatsapp krijg ik de antwoord: ja hij is in “behandeling”. Nu al dik 24 uur verder nog geen tracks oid ontvangen. Soms zijn ze niet te vertrouwen. Maakt niet uit of ze bekend zijn of niet
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ooit een keer heftige visuals gehad van wat ik dacht dat clonazolam was, wat verkocht was als clonazolam ook, maar wat ook echt 8-10 uur lang aanhield. Non stop bewegingen en kronkels, een beetje 2c-b achtig maar dan minder kleurrijk. Nooit geweten wat het bleek te zijn. Staat ook een report van mij hier ergens. Zal eens zoeken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Trippen op wat ik dacht dat clonazolam was
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het grootste probleem in deze zaak is wat mij betreft dat je onder invloed van 3cmc in de auto stapt..
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#14
We hadden met onze vaste dealer afgesproken voor de levering van wat spullen op de plek waar we altijd afspraken. De dealer is altijd punctueel en appt meestal nog even dat hij onderweg is. Nu kwam er niemand. Na een half uur wachten maar weggegaan. Paar dagen later hoorden we dat hij was opgepakt. Toen moesten we op zoek naar iemand anders. Zouden bestelling van 25 gram 3mmc en kamagra op een zondagochtend ophalen op een afgesproken locatie. Daar aangekomen geen dealer, heeft hij zijn neefje van 11/12 jaar gestuurd. Hij wilde dat we eerst het geld gaven. Niet gedaan! Toen neefje alleen 3mmc bij zich had, natuurlijk de prijs van de kamagra er af gehaald. Bij thuiskomst nawegen bleek hij 5 gram te weinig te hebben geleverd. Konden we bij een volgende bestelling als nog krijgen. Wat ons betreft was het echter aanmalig en is onze eerste dealer gelukkig weer in de running.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Het grootste probleem in deze zaak is wat mij betreft dat je onder invloed van 3cmc in de auto stapt..
Klik om te vergroten...
Gaat dit over mij? Nee, dat doe ik absoluut nooit! De deal was anderhalve dag later, maar ik zie dat ik dat niet duidelijk opgeschreven had.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
mitchieee zei:
Eigelijk elke x bij me coke krijg ik 0.7-0.8 iplv van 1 gram
Klik om te vergroten...
Dit. En dan honderden keren...

En had een keer via het Darkweb een paar gram coke besteld. Kreeg ik een soort plakkerige plak thuisgestuurd, tussen twee velletjes plasticfolie. Was bijna niet fijn te maken maar toch mer grote moeite een lijntje weten te leggen. Deed niks. Maar even geproefd, smaakte naar snoepgoed. Vendor maar even een bericht gestuurd dat 'ie me rommel had gestuurd en dat ik hiervoor niet ging finalizen. Kreeg ik een sob story terug dat hij opgelicht was, en als ik toch zou finalizen zou hij het goede opsturen. Fool me once... :wink: Maar een dispute gestart maar een paar dagen laten ging de market in exit scam. Jammer de bammer. Verder eigenlijk voornamelijk positieve ervaringen gehad op het Darknet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
mitchieee zei:
Eigelijk elke x bij me coke krijg ik 0.7-0.8 iplv van 1 gram
Klik om te vergroten...
Een coke dealer denkt van zijn klanten dat die de coke vanwege de prijs hen zo financieel tot een dieptepunt hebben gebracht dat ze geen weegschaal meer kunnen kopen. Net zoals ik als vier jarige dacht dat straatmuzikanten al hun geld aan hun instrument hadden besteed en daarom wel MOESTEN zwerven.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Weleens iets minder gekregen dan dat ik had gekocht. Maar had veel gekocht voor klein prijsje dus ik deed er niet moeilijk om :wink:
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had een keer miauw besteld, maar kreeg qat in de zak.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."