Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWel eens opgelicht door dealer/vendor?

Wel eens opgelicht door dealer/vendor?

49 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ooit een keer heftige visuals gehad van wat ik dacht dat clonazolam was, wat verkocht was als clonazolam ook, maar wat ook echt 8-10 uur lang aanhield. Non stop bewegingen en kronkels, een beetje 2c-b achtig maar dan minder kleurrijk. Nooit geweten wat het bleek te zijn. Staat ook een report van mij hier ergens. Zal eens zoeken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trippen op wat ik dacht dat clonazolam was
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het grootste probleem in deze zaak is wat mij betreft dat je onder invloed van 3cmc in de auto stapt..
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#4
We hadden met onze vaste dealer afgesproken voor de levering van wat spullen op de plek waar we altijd afspraken. De dealer is altijd punctueel en appt meestal nog even dat hij onderweg is. Nu kwam er niemand. Na een half uur wachten maar weggegaan. Paar dagen later hoorden we dat hij was opgepakt. Toen moesten we op zoek naar iemand anders. Zouden bestelling van 25 gram 3mmc en kamagra op een zondagochtend ophalen op een afgesproken locatie. Daar aangekomen geen dealer, heeft hij zijn neefje van 11/12 jaar gestuurd. Hij wilde dat we eerst het geld gaven. Niet gedaan! Toen neefje alleen 3mmc bij zich had, natuurlijk de prijs van de kamagra er af gehaald. Bij thuiskomst nawegen bleek hij 5 gram te weinig te hebben geleverd. Konden we bij een volgende bestelling als nog krijgen. Wat ons betreft was het echter aanmalig en is onze eerste dealer gelukkig weer in de running.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Het grootste probleem in deze zaak is wat mij betreft dat je onder invloed van 3cmc in de auto stapt..
Klik om te vergroten...
Gaat dit over mij? Nee, dat doe ik absoluut nooit! De deal was anderhalve dag later, maar ik zie dat ik dat niet duidelijk opgeschreven had.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
mitchieee zei:
Eigelijk elke x bij me coke krijg ik 0.7-0.8 iplv van 1 gram
Klik om te vergroten...
Dit. En dan honderden keren...

En had een keer via het Darkweb een paar gram coke besteld. Kreeg ik een soort plakkerige plak thuisgestuurd, tussen twee velletjes plasticfolie. Was bijna niet fijn te maken maar toch mer grote moeite een lijntje weten te leggen. Deed niks. Maar even geproefd, smaakte naar snoepgoed. Vendor maar even een bericht gestuurd dat 'ie me rommel had gestuurd en dat ik hiervoor niet ging finalizen. Kreeg ik een sob story terug dat hij opgelicht was, en als ik toch zou finalizen zou hij het goede opsturen. Fool me once... :wink: Maar een dispute gestart maar een paar dagen laten ging de market in exit scam. Jammer de bammer. Verder eigenlijk voornamelijk positieve ervaringen gehad op het Darknet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
mitchieee zei:
Eigelijk elke x bij me coke krijg ik 0.7-0.8 iplv van 1 gram
Klik om te vergroten...
Een coke dealer denkt van zijn klanten dat die de coke vanwege de prijs hen zo financieel tot een dieptepunt hebben gebracht dat ze geen weegschaal meer kunnen kopen. Net zoals ik als vier jarige dacht dat straatmuzikanten al hun geld aan hun instrument hadden besteed en daarom wel MOESTEN zwerven.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Weleens iets minder gekregen dan dat ik had gekocht. Maar had veel gekocht voor klein prijsje dus ik deed er niet moeilijk om :wink:
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had een keer miauw besteld, maar kreeg qat in de zak.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."