Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vind je de beste drugs combinatie?

Wat vind je de beste drugs combinatie?

127 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD met wiet meer heb ik niet nodig, zolang er genoeg van beide is :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
alcohol en 4 fmp ... nee niet gezond
Klik om te vergroten...

Hoe ongezond is 4 fmp? Ik lees dat het wat op een chille MDMA roes lijkt maar veel heb ik er nog niet over gehoord.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreuge zei:
sowieso eerst speed
Klik om te vergroten...

Echt niet. Eerst MDMA, dan speed. Keta kan overal bij. Bij de MDMA, of bij de speed.

Kijk zelf maar. :P

4-FMP is ook ongezond.. Stel je voor! :openmouth: Stel nu dat de schade van een halve gram coke te overzien is, zou je dat dan ook nemen? :P Het is enigzins plantaardig (zoals DMT) en veel minder schadelijk dan MDMA (op het eerste gezicht :P).. :grin:

4-FMP is dus echt absoluut geen tripmiddel. De gelijkenis met MDMA is dat 4-FMP meer affiniteit heeft voor de serotonine-receptoren dan speed, maar het is ook gewoon fluoramfetamine natuurlijk.

Eigenlijk vind ik het ook gewoon dikke troep, doe mij maar normale amfetamine. Dat is al goed genoeg. Zeker als het 73% is. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Krijg je dan nog wel iets mee? :tearsofjoy:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uppers icm downers en downers icm nog wat downers.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wil nog altijd een keer DMT + Lachgas + Salvia doen... Jezus wat moet dat fucked up zijn.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Dreuge zei:
sowieso eerst speed
Klik om te vergroten...

Echt niet. Eerst MDMA, dan speed. Keta kan overal bij. Bij de MDMA, of bij de speed.
Klik om te vergroten...
thanks was het eig al zo van plan te doen, zowiezo toch bdankt voor de bevestiging :hearteyes:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
bij mij gaat het altijd zo: eerst veel bier en een beetje wiet, daarna speed om me op de been te houden en daarna meestal meer alcohol + wiet en soms andere drugs die ik toevallig tegenkom
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
eerst n beetje pep, dan nog wat meer pep, dan nog wat meer pep, en als het voorbij komt nog wat mdma, en eventueel nog wat ghb + een paar pilsjes + wiet...
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
DXM, MDMA, SSRI's en MAOi's. :openmouth:
D
DeenLid
01-01-2024, 00:00
#11
keta,g,pillen,bier en pep
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
alcohol + speed + keta
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het liefst :

LSD / XTC

PADDO'S / MDMA

MDMA / POPPERS

COCAINE / POPPERS

en uiteraard overal een dikke joint bij :wink:

Poppers zijn echt relax, geeft je echt een kick , is eigenlijk overal wel lekker bij.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed + alcohol
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
CANDYFLIPPEN :hearteyes:
Keta + speed
Verder is wiet+alcohol ook altijd wel een leuke :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja dat is inderdaad ook een leuke

alleen sommige mensen worden er agressief van, niet chill. Helemaal niet. :angry:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beanhead zei:
ja dat is inderdaad ook een leuke

alleen sommige mensen worden er agressief van, niet chill. Helemaal niet. :angry:
Klik om te vergroten...

Kan ik me goed voorstellen, al ligt dat volgens mij grotendeels aan de persoon. Ik heb er zelf gelukkig nooit last van, maar ik ben sowieso geen agressief persoon. Bovendien gebruik ik eigenlijk alleen drugs bij gelegenheden waarbij het uitgangspunt is dat je een leuke tijd hebt, zoals feestjes, en dan ben ik sowieso goedgemutst.

Ik moet dan wel oppassen dat ik niet teveel drink, want onder invloed van speed smaken die biertjes verdomd lekker, hehe. Laatste tijd drink ik vaker wat colaatjes of liever nog vruchtensap bij speed, in het kader van harm reduction. Het levertje trekt het anders niet zo goed. :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
PatrickBateman zei:
Beanhead zei:
ja dat is inderdaad ook een leuke

alleen sommige mensen worden er agressief van, niet chill. Helemaal niet. :angry:
Klik om te vergroten...

Kan ik me goed voorstellen, al ligt dat volgens mij grotendeels aan de persoon. Ik heb er zelf gelukkig nooit last van, maar ik ben sowieso geen agressief persoon. Bovendien gebruik ik eigenlijk alleen drugs bij gelegenheden waarbij het uitgangspunt is dat je een leuke tijd hebt, zoals feestjes, en dan ben ik sowieso goedgemutst.

Ik moet dan wel oppassen dat ik niet teveel drink, want onder invloed van speed smaken die biertjes verdomd lekker, hehe. Laatste tijd drink ik vaker wat colaatjes of liever nog vruchtensap bij speed, in het kader van harm reduction. Het levertje trekt het anders niet zo goed. :)
Klik om te vergroten...

Ja ik word zelf ook nooit agressief maar ik erger me aan de mensen die het wel doen. Iedereen heeft een goede tijd op het feest, lekkere muziek, waarom dan agressief beginnen doen... Laatste keer op speed was ik weer eens the hugging goahippie :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
lsd-ketamine
mdma-drank
speed-truffels-drank
lsd-wiet
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pep, alcohol & G was aardig gek voor een keertje, toch doe ik liever alleen pep.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."