#1
LSD met wiet meer heb ik niet nodig, zolang er genoeg van beide is ![:hearteyes:]()
Flameon zei:alcohol en 4 fmp ... nee niet gezond
Dreuge zei:sowieso eerst speed
thanks was het eig al zo van plan te doen, zowiezo toch bdankt voor de bevestigingW.F.L. zei:Dreuge zei:sowieso eerst speed
Echt niet. Eerst MDMA, dan speed. Keta kan overal bij. Bij de MDMA, of bij de speed.
Beanhead zei:ja dat is inderdaad ook een leuke
alleen sommige mensen worden er agressief van, niet chill. Helemaal niet.![]()
PatrickBateman zei:Beanhead zei:ja dat is inderdaad ook een leuke
alleen sommige mensen worden er agressief van, niet chill. Helemaal niet.![]()
Kan ik me goed voorstellen, al ligt dat volgens mij grotendeels aan de persoon. Ik heb er zelf gelukkig nooit last van, maar ik ben sowieso geen agressief persoon. Bovendien gebruik ik eigenlijk alleen drugs bij gelegenheden waarbij het uitgangspunt is dat je een leuke tijd hebt, zoals feestjes, en dan ben ik sowieso goedgemutst.
Ik moet dan wel oppassen dat ik niet teveel drink, want onder invloed van speed smaken die biertjes verdomd lekker, hehe. Laatste tijd drink ik vaker wat colaatjes of liever nog vruchtensap bij speed, in het kader van harm reduction. Het levertje trekt het anders niet zo goed.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."