Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vind je de beste drugs combinatie?

Wat vind je de beste drugs combinatie?

127 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deen zei:
keta,g,pillen,bier en pep
Klik om te vergroten...

Tegelijk? Hebben jullie Denen wel een maag of heb ik iets gemist? ;p
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wolcuker zei:
Junk Deluxe zei:
MDMA+speed zou ik wel eens willen doen maar zou niet echt weten wat het geeft
verneukt de speed het mdma gevoel niet?
Klik om te vergroten...


Als je veel MDMA gebruikt is 't zeeeeer handig, lekker chill voelen van de speed, en dan na paar uurtjes slaat de MDMA in, vond wel dat MDMA gevoel beetje minder was :(
Klik om te vergroten...
dan schrap ik deze combo maar :tongueout:, voor half werk wil ik niet gaan :$
W
WolcukerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Junk Deluxe zei:
Wolcuker zei:
Junk Deluxe zei:
MDMA+speed zou ik wel eens willen doen maar zou niet echt weten wat het geeft
verneukt de speed het mdma gevoel niet?
Klik om te vergroten...


Als je veel MDMA gebruikt is 't zeeeeer handig, lekker chill voelen van de speed, en dan na paar uurtjes slaat de MDMA in, vond wel dat MDMA gevoel beetje minder was :(
Klik om te vergroten...
dan schrap ik deze combo maar :tongueout:, voor half werk wil ik niet gaan :$
Klik om te vergroten...


Kan natuurlijk ook aan mij liggen, MDMA sloeg pas in na 3 uur, ontbijt, lunch en avondeten + kunnen uitslapen, wie weet knalt die bij jou harder :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet het andersom doen, MDMA innemen en als het zo'n beetje begint uit te werken een lijntje speed/bommetje nemen.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#5
OnderDeEik zei:
MDMA + Ketamine
Ketamine + lachgas
MDMA + Lachgas

MDMA + Ketamine + lachgas nog niet geprobeerd, het zou zomaar een winner kunnen zijn.

Oh, en bij mij kan je er van uit gaan dat er standaard ook een jointje bij zit :P
Klik om te vergroten...

Nu kan ik wel zeggen dat er standaard ook een jointje bij zit maar moet vermelden dat ik LSD + lekkere hash (afghaan :hearteyes: ) zeker ook noemenswaardig vind. Vooral tijdens het naspacen echt verschrikkelijk genieten, het lijkt echt je tripje nog wat te koesteren. :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerst mescaline gedaan, ergens 5-6 uur in de trip LSD gedropt. Hele smooth overgang, een magische, openbarende mescalinetrip die vervolgens keihard wordt geanalyseerd door de LSD.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
GHB is beter om uit te spacen, nou ja, als je geen leeg hoofd zoekt tenminste..

Maar upper/downer-combo's zijn het best, en dan vooral deze met niet nader te noemen uppers die dopamine vrijmaken en niet nader te noemen downers die dat ook doen of onderdrukken, al dan niet door de combinatie van beide. Upper/upper vind ik enkel fijn als het sigaretten zijn of zoiets als speed na MDMA, maar dat is geen echt combigebruik. Downer/downer-combinaties zijn kut en word je te lam en leeg van.

Edit: Uit verveling toch ff lijstje maken.

1. Basecoke + GHB
2. Basecoke + Wiet
3. Speed + GHB (+ N2O)
4. Coke + Morfine
5. Coke + Alcohol
6. Speed + Wiet
7. Coke + Wiet
8. MDMA + Speed (Speed na MDMA, geen echte combi)
9. Ketamine + N2O

Nog te doen:

1. Coke HCl + GHB
2. MDMA + GHB

Verder niks eigenlijk. Uppers en dan downers (GHB, Alcohol of Wiet) erbij nog altijd het chillst. Verschilt ook een beetje per upper wat er het best bij past, zo vind ik wiet bij MDMA of alcohol bij speed niks.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekker strak aan de pep 's ochtends in het park blowen als de zon opkomt :hearteyes:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vindt me maar saai, maar ik vind cola nog steeds het lekkerste ter wereld met jointjes!

donc: caffeine en marijuana.


En voor als het wat meer mag zijn: waterflesjesbodempjemdmapoeder (een nieuw woord uitgevonden!) en als die opkomt een shiva :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pep + thc is wel fijn.
Pep + alcohol is ook fijn.
Pep + alcohol + thc is ook wel fijn.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Coke/alcohol/THC
Klik om te vergroten...
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Pep + thc is wel fijn.
Klik om te vergroten...

Fijn, sure! Om vaak te doen? nah. Afscheid nemen op speed is al niet fijn, als er nog 'n dikke laag thcpara overzit staat heel 't station in rep en roer door het gebrul bij een afscheid :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
d1g1tal1s zei:
Alcohol+THC+mdma+GHB+DMT+lachgas.
Klik om te vergroten...
Dat je na zo'n combinatie nog in leven bent. Ik dacht laatst dat mijn hart het al begeven had na een halve liter energydrink.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
1. MDMA en wiet!
2. 2cb en wiet
3. Speed en wiet
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm houd eigenlijk niet zo van combi's maar dan ga ik toch voor alcohol+coke/speed of xtc en lachgas
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#16
coke en gbl
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
XTC, Lormetazepam, Oxycontin en 2C-B. Was 1 van de beste combinatie maar het was ook maar eenmalige
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
2CB + Ketamine
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
bobsacamano zei:
2CB + Ketamine
Klik om te vergroten...

Hoe heb je dese combi gedaan? Eerst 2cb neem ik aan?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yep eerst 2CB na 2 uurtjes eerste puntje keta gedaan 2CB werd versterkt en wat dromiger ofzo. Daarna ieder uurtje weer klein puntje keta gepakt. Allemaal erg lage dosis. De 2CB was 28mg

MusicIsLife zei:
bobsacamano zei:
2CB + Ketamine
Klik om te vergroten...

Hoe heb je dese combi gedaan? Eerst 2cb neem ik aan?
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."