Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw slechste ervaring?

Wat is jouw slechste ervaring?

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vier maanden dakloos in Madrid na speedball base-heroine. Sprak geen Spaans.

Zij geen enkele andere taal.

Zelfde periode 3 dagen datura.

Bril weggegooid.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey.
Ben wel benieuwd, wat is jullie slechtste ervaring met drugs?
Bij mij was het teveel alcohol, wat uit liep tot een knokpartij... 😬😅

👇🏻 laat het weten! :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet meer kunnen slapen na cold turkey stoppen met coke, benzo's en alcohol. Na een week in een psychose beland. En toen ik daar een beetje van bijgekomen was na een half jaar gewoon weer doorgaan met gebruiken. Echt zo eigenwijs :)
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paar dagen achtereen aan de speed en vervolgens zo ziek dat ik een week lang niet meer recht overeind kon staan.
Was gelijk genezen 😂.

Dit is overigens zo’n 10 a 13 jaar geleden
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Delier door slaaptekort, GHB verslaving en plotseling gestopt met Oxazepam.

Verslavingsarts toen vond toen Haldol wel een goed idee. Nadat ik dat had ingenomen ging t helemaal bergafwaarts. Toen is t zwart geworden. Weet niets meer van de toen opvolgende week.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
En toen ik daar een beetje van bijgekomen was na een half jaar gewoon weer doorgaan met gebruiken. Echt zo eigenwijs :)
Klik om te vergroten...

Verslaving ten top Dupont. Na m'n eerste delier dacht ik ook dat de put niet dieper kon. Nou de put kan altijd dieper.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Delirium in een geheime kelder na 2.4mg 25e-nboh in combinatie met 100mg A-PHP. Enorm riskant, onverantwoord en idioot.

Geen automatisch ademhalingsreflex meer na het niet respecteren van GHB.

Alcohol combineren met GHB om daarna 1mg clonazolam te gebruiken. Hartslag ging enorm laag maar voordat ik m'n partner hiervoor kon waarschuwen zat ik al in een blackout.

Cold turkey clonazolam met seizures, echt een helse afkick.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Raver zei:
Delier door slaaptekort, GHB verslaving en plotseling gestopt met Oxazepam.

Verslavingsarts toen vond toen Haldol wel een goed idee. Nadat ik dat had ingenomen ging t helemaal bergafwaarts. Toen is t zwart geworden. Weet niets meer van de toen opvolgende week.
Klik om te vergroten...
Oei. Sterkte✌🏻
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychose na herhaaldelijk lang slaaptekort.

Report

Het was vreselijk. Je weet werkelijk niet wat je overkomt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Druktemaker zei:
Paar dagen achtereen aan de speed en vervolgens zo ziek dat ik een week lang niet meer recht overeind kon staan.
Was gelijk genezen 😂.

Dit is overigens zo’n 10 a 13 jaar geleden
Klik om te vergroten...
Jij was vroeger echt zo’n bad ass volgens mij. Raves, technofeesten, dagen doorhalen, party tot diep in de nacht.

Nu is daar niet meer zoveel van over. Je bent meer de lieve zorgzame persoon geworden. Daar heb ik respect voor 💪
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh, ik heb er nog een. Ontzettend stoned de winkel inlopen, de AH, toen ik helemaal paranoia werd. We noemde dit altijd “the green mile”, de weg naar de winkel tot aan de kassa was als een soort laatste voetstappen tot de elektrische stoel. Maar deze keer was ik zo de weg kwijt. Ik wist niet meer waar ik was, wat ik wilde doen, wat ik wilde kopen. Alles ging in slow motion. Paranoia en angst. Totaal de kluts kwijt. Ik raakte in paniek terwijl mijn twee “companen” zich niet realiseerde hoe bad ik ging.

Niet leuk nee.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Oh, ik heb er nog een. Ontzettend stoned de winkel inlopen, de AH, toen ik helemaal paranoia werd. We noemde dit altijd “the green mile”, de weg naar de winkel tot aan de kassa was als een soort laatste voetstappen tot de elektrische stoel. Maar deze keer was ik zo de weg kwijt. Ik wist niet meer waar ik was, wat ik wilde doen, wat ik wilde kopen. Alles ging in slow motion. Paranoia en angst. Totaal de kluts kwijt. Ik raakte in paniek terwijl mijn twee “companen” zich niet realiseerde hoe bad ik ging.

Niet leuk nee.
Klik om te vergroten...
Been there done that
R
Ruiten_BlokkenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Was niet 100% in mijn hoofd mentaal, veel ruzie en stress en dat gebruikte ik als een excuus om wat ik nog niet had opgemaakt in mijn geheime voorraad te gebruiken. Ik koos voor eutylone omdat ik bij een bepaalde vendor onder de product reviews las dat het een goede vervanger was voor 4-mmc. Eerste dag nam ik 125mg bommetje, mijn stemming was iets beter en had wat meer energie. Na 4-6 uur moest ik uren lang kosten, maar zat ook aan nieuwe medicijnen en dat gebruikte ik als excuus voor mezelf dat ik zo lang moest kosten... Dag daarna weer gezeik dus 175mg bommetje, precies zelfde effects als de dag er voor. Alleen deze keer moest ik nog langer en meer kosten, die dag helemaal niet kunnen slapen en mijn HPPD was nog nooit zo erg geweest. Heb last van roze en grijze noise/grain wanneer het donker is, alsof er zo een filter op mijn ogen zit maar die nacht zag ik meer roze dan zwart in de complete duisternis. Kreeg veel gekke ideeën in mijn kop, hoorde dingen die er niet waren, dacht steeds dat mijn vriend iets zei wanneer ik zijn gezicht niet kon zien. Oh ja en overgeven overgeven, 5 dagen lang was ik helemaal van het padje af en kon ik niet alleen gelaten worden wanneer het donker was want ik hoorde veel geluiden die er niet waren en dacht zelfs dat mijn vriend op de wc zat voor een half uur en heb hem horen praten tegen mij terwijl hij op werk zat.

Die ervaring heeft me echt wakker geschrokken en probeer zulke shit nooit meer.

Edit:
Dit is al een maand of twee geleden, gaat nu beter met mij en met alles in het algemeen.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Keertje teveel mdma gehad en toen nog een flesje Blue als yakult weg getikt. Ging toen Knokkie , daarna nooit meer teveel gebruikt
t
theacidwizardLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Ben je nu wel een 'wizard'?
Klik om te vergroten...
Ben nu jaren verder en ga er vaak en verstandig mee om. Dus ja tegenwoordig weet ik precies wat ik moet doen als ik "bad" ga.
t
theacidwizardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een van mij eerste lsd ervaringen, hoog moed.
Dacht 3 zegels kan wel.
Kreeg het gevoel dat mijn hart zou ontploffen en ik zou samensmelten met de gehele wereld. Erg onaangenaam.
Uiteindelijk 112 gebeld en even op de spoedeisende gelegen. Nadat de verpleegkundige zei dat er niks aan de hand was kalmeerde ik pas weer.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met LSA zaden in m'n systeem boodschappen doen, compleet de weg kwijt. Weet weinig van dit avontuur, alleen dat mijn huisgenoot toen die thuis kwam direct zag dat ik ver heen was toen ik probeerde een pizza te snijden oid. Scheelt dat we regelmatig samen getript hadden en hij doorhad dat ik iets op had waardoor hij er adequaat op kon reageren.
Durfde hierna ook een tijdje niet meer naar die Albert Heijn trouwens.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
theacidwizard zei:
Een van mij eerste lsd ervaringen, hoog moed.
Dacht 3 zegels kan wel.
Kreeg het gevoel dat mijn hart zou ontploffen en ik zou samensmelten met de gehele wereld. Erg onaangenaam.
Uiteindelijk 112 gebeld en even op de spoedeisende gelegen. Nadat de verpleegkundige zei dat er niks aan de hand was kalmeerde ik pas weer.
Klik om te vergroten...
Ben je nu wel een 'wizard'?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
JackAss69 zei:
Hey.
Ben wel benieuwd, wat is jullie slechtste ervaring met drugs?
Bij mij was het teveel alcohol, wat uit liep tot een knokpartij... 😬😅

👇🏻 laat het weten! :)
Klik om te vergroten...
Ketamine na de 4-MMC en toen onbedoeld in een k-hole terechtgekomen, waarna ik moest kotsen terwijl ik half in een Escheriaans universum zat, en voor de andere helft nog net mijn wasbak kon vinden.
R
Ruiten_BlokkenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet mijn allerslechtste ervaring maar recentelijk gebeurt. 2 gram 3mmc opgesnoept binnen 15 uur tijd, na de laatste dosis 8 uur in bed gelegen en proberen te slapen zonder succes. Uiteindelijk werdt het tijd om naar werk te gaan zonder en inplaats van me ziek melden was ik gewoon naar werk gegaan, om niet midden op de werk vloer in slaap te vallen nam ik de domme beslissing om 50mg 3mmc te slikken om wakker te blijven. Half uurtje later zag ik er bleek uit en merkte ik blauwe plekken op een paar van mijn vingers. Eerst dacht ik dat het een hallucinatie was door gebrek aan slaap en het gebruik, ik vroeg aan mijn collega of hij die blauwe plekken ook kon zien en hij zei ja. Toen ik een kopje koffie pakte merkte ik ook dat ik bijna geen warmte aan voelde toen ik het kopje vast pakje. Ik hield het tegen mijn pols aan en voelde daar wel de warmte dus ik begon me best zorgen te maken maar gelukkig was het na een uur of twee weer weg en kon ik weer voelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."