Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zegels van 150ug 1P Voor een festival 1 zegel op een dag en verder drink of gebruik ik dan niks."
"Raver zei: Next level dat je zoveel kan gebruiken op een festival. Gisteren 150mcg op, nou kan me absoluut niet voorstellen dat ik dat op een feestje zou meemake Klik om te vergroten... Op 1 zegel voel ik me zeker wazig en zou ook geen auto meer rijden. Maar ben wel zeker van mijn bestaan en omgeving. Dat is op hogere dosis wel anders. Komend weekend naar een optreden. In de wachtrij pop ik mijn zegel, als de deur open gaat. Eer dat de muziek begint zit ik er lekker in."
"Ketamine is geen goeie als medicatie zoals jij het beschrijft. Meesten worden er duf en moe van, ik ga er hard op (ADHD). Maar wat iedereen krijgt en waarom je het niet te vaak moet doen is de verslavings factor en de schade die het kan aanrichten aan je nieren. Pijn bij het plassen en bloed pissen? No thanks"
"Ik ga naar een prive spa gevolgt door een candlelight muziekshow, dit lijkt me allemaal heerlijk onder invloed, maar met welke drugs zou ik wel naar een sauna kunnen? Het is een prive spa dus een rood hoofd is geen verschrikkelijke side effect."
"Lieve lezers, Normaal ga ik naar metal feestjes met een zegeltje LSD op. Metalheads en psychonauts vinden dit raar, dat terzijde. 22 Maart treed Carbon Based Lifeforms op in de 013 in Tilburg. Ambient muziek met een eigen VJ. Dit is het juiste feeste voor een zegeltje. Mijn metal vrienden vinden de muziek niks. Ik ga zowiezo hard, ik vroeg me af of er iemand mee wil."
"VJ_LSD72 zei: Wat is dat toch met dat weekend? Vrijdag Orbital in Paradiso, zaterdag CBL in 013 en zondag Kettel in Den Haag… Klik om te vergroten... Wow damn cool, ik ga alleen naar CBL, 1 dag is zat voor mij. En 013 is fietsafstand die andere 2 zou ik met de trein moeten."
"VJ_LSD72 zei: 013 da’s helemaal fijn. 23 mei Acid Forest ! Klik om te vergroten... Op de site van bosvreugd staat 24 Mei, maar heb hem in de agenda gezet!"
"Ik had een 3 daags festival. eerste dag helemaal nugter dag 2, 1 zegel LSD. Dag 3 anderhalve zegel LSD"
"Ben in Amerika geweest heb daar 2 potten slaappillen gekocht voor na de acid. Lang niet zo sterk als Xanax maar geen slapeloze nachten meer voor mij na een trip."
"BelowTheFlow zei: Welke werkzame stof en dosering ? Klik om te vergroten... Potje wat ik nu gebruik is 50mg diphenhydramine. Andere potje is nog dicht en dat is 5mg melatonine."