Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw slechste ervaring?

Wat is jouw slechste ervaring?

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ruiten_Blokken zei:
Niet mijn allerslechtste ervaring maar recentelijk gebeurt. 2 gram 3mmc opgesnoept binnen 15 uur tijd, na de laatste dosis 8 uur in bed gelegen en proberen te slapen zonder succes. Uiteindelijk werdt het tijd om naar werk te gaan zonder en inplaats van me ziek melden was ik gewoon naar werk gegaan, om niet midden op de werk vloer in slaap te vallen nam ik de domme beslissing om 50mg 3mmc te slikken om wakker te blijven. Half uurtje later zag ik er bleek uit en merkte ik blauwe plekken op een paar van mijn vingers. Eerst dacht ik dat het een hallucinatie was door gebrek aan slaap en het gebruik, ik vroeg aan mijn collega of hij die blauwe plekken ook kon zien en hij zei ja. Toen ik een kopje koffie pakte merkte ik ook dat ik bijna geen warmte aan voelde toen ik het kopje vast pakje. Ik hield het tegen mijn pols aan en voelde daar wel de warmte dus ik begon me best zorgen te maken maar gelukkig was het na een uur of twee weer weg en kon ik weer voelen.
Klik om te vergroten...
Doe dit a.u.b. niet meer.

3-MMC is dat niet waard. Ben er ook te ver mee gegaan, maar het was achteraf heel grappig, maar niet écht voor herhaling vatbaar.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Ketamine na de 4-MMC en toen onbedoeld in een k-hole terechtgekomen, waarna ik moest kotsen terwijl ik half in een Escheriaans universum zat, en voor de andere helft nog net mijn wasbak kon vinden.
Klik om te vergroten...

Leuk beeld. De volgende ochtend half opruimen ? Of was het geheel bij het overbuurappartement links boven terecht gekomen ?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
BelowTheFlow zei:
Leuk beeld. De volgende ochtend half opruimen ? Of was het geheel bij het overbuurappartement links boven terecht gekomen ?
Klik om te vergroten...
Eén huisgenoot heeft het voor je opgeruimd en de ander die nooit een poot uitsteekt heeft je erom berispt?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
BelowTheFlow zei:
Leuk beeld. De volgende ochtend half opruimen ? Of was het geheel bij het overbuurappartement links boven terecht gekomen ?
Klik om te vergroten...
Volgens mij is het met één van de watervallen omhoog gelopen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."