Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruiken jullie om goed te slapen?

Wat gebruiken jullie om goed te slapen?

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
Wat gebruiken jullie om te kunnen slapen na een avondje/nachtje gebruik?

Ik (na coke) neem een paar whiskeytjes en oxa 20mg. Slaap dan prima, maar duurt een tijd voor het werkt.

Pff en die downer als het op is, daar moet ik nog wat op verzinnen 😫
N
N3K0Lid
Ik gebruik niksssss zodat ik kan slapen. Ik slaap altijd wel goed 😎
S
StraffeNeelLid
Sinds de weekendjes pep weinig moeite met slapen. Als ik al moeite heb is dat door gedoe op m'n werk of te laat op de avond nog rode wijn.
M
Mevrouw PløpLid
Indy007 zei:

Ik (na coke) neem een paar whiskeytjes en oxa 20mg. Slaap dan prima, maar duurt een tijd voor het werkt.

Klik om te vergroten...
Eerder stoppen, minder gebruiken of op de blaren zitten lijkt me een betere methode. Door het voor jezelf zo makkelijk te maken om te slapen terwijl je eigenlijk nog teveel gestimuleerd bent maak je het ook makkelijker om meer/langer/vaker te gebruiken. De nadelen streep je immers weg met meer middelengebruik.

Wat gebeurt er als je de (na)stimulatie accepteert?
_
_shikantazaLid
Indy007 zei:

Klik om te vergroten...
Ik gebruikte ook Benzo’s om te slapen na coke binges. Heel naar spul. Helaas was er voor mij maar weinig dat zo goed werkte. Stoppen met coke heeft mijn slaap heel veel goed gedaan.
B
BlaatschaapLid
Met speed accepteer ik dat ik nacht 1 over sla. De dag erna doe ik mijn best om een goed ontbijt, lunch en avondeten naar binnen te werken, voor die avond heb ik dan een suikersnack en wat zouts met de gedachten om mezelf in foodcoma te helpen :tongueout:

Lekker douchen na het avondeten, eventueel nog een blokje om. Fappen. Daarna tv kijken (iets simpels) terwijl mijn mentale capaciteit langzaamaan in die van een goudvis veranderd.

En dan naar bed, meestal rond 10/half 11.

Mocht slapen echt niet lukken, dan ga ik weer terug naar de bank totdat ik wel moe genoeg ben.
r
reDStoneLid
Toch iets met eiwitten en suiker, denk ik. Ik ben er nog steeds niet achter wat het nou precies is. Maar ik val als een blok inslaap, na het eten van wat chocola. Alsof ik doodgeschoten wordt.
S
SnuifbeertjeLid
Vroeger gebruikte ik altijd benzos om te slapen na een nachtje doorhalen

Voortaan gebruik ik een vape met hele hoge concentraat thc en meestal na 1 a 2 hijsjes val ik wel in slaap
J
JohnGaltLid
Een goed bed, met daarvoor eventueel goede seks?
m
mandragoraLid
Een fantasierijke en relaxte gedachtegang
M
MoestuinierLid
Minder coke gebruiken of de plafonddienst uitzitten. Goed eten kan ook wel helpen.
M
MoestuinierLid
StraffeNeel zei:
te laat op de avond nog rode wijn.
Klik om te vergroten...

Slaap ik net goed van.
X
XMRLid
VEEL thc olie
a
artLid
Ben aan het doorzetten. Dus hopen. soms 2 dagen 10 min. Soms ineens 5 uur. De rest gaat op ten duur allemaal mis als je het dagelijks moet doen. Ben
benieuwd hoelang hat gaat duren.
Art
C
CeraLid
Blaatschaap zei:
Met speed accepteer ik dat ik nacht 1 over sla. De dag erna doe ik mijn best om een goed ontbijt, lunch en avondeten naar binnen te werken, voor die avond heb ik dan een suikersnack en wat zouts met de gedachten om mezelf in foodcoma te helpen :tongueout:

Lekker douchen na het avondeten, eventueel nog een blokje om. Fappen. Daarna tv kijken (iets simpels) terwijl mijn mentale capaciteit langzaamaan in die van een goudvis veranderd.

En dan naar bed, meestal rond 10/half 11.

Mocht slapen echt niet lukken, dan ga ik weer terug naar de bank totdat ik wel moe genoeg ben.
Klik om te vergroten...
Is voor mij ook hetzelfde. Behalve dat "fappen"😆. Ben een keer vergeten een dag niet te eten met speed. toen het uitwerkte stortte ik echt in en was helemaal zat. snel maar een voorbereidde soep gemaakt en daarna slapen.
L
LionXLid
Quetiapine, oxa en/of temazepam werken als een roos maar is link ivm verslavingsgevoeligheid ervan.
Whisky werkt ook of een lekkere joint!
T
TartarusLid
Ik slaap van nature al slecht en heb door nare ervaringen in de omgeving met slaappillengebruik er bewust voor gekozen om ze zelf nooit te gebruiken.
j
joriboriLid
Indy007 zei:

Klik om te vergroten...
Wat ik elke keer doe als ik de volgende dag vroeg me nest uit moet, is een uur voordat ik wil gaan slapen 3mg melatonin innemen. Daarnaast zorg ik er ook voor dat de stims die ik die dag heb gedaan net op tijd waren genomen zodat ik op mijn gewenste tijd kan gaan slapen🙏
i
ikzouhetechtnietwetenLid
Indy007 zei:

Klik om te vergroten...
klaarkomen😭 dat helpt altijd wel
S
Sniffle88Lid
Slaap super slecht nu weer mn medicatie kunnen bestellen voor wanneer het echt niet gaat. Elk uur wakker nachtmerries vermoeiend hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."