Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben aan het doorzetten. Dus hopen. soms 2 dagen 10 min. Soms ineens 5 uur. De rest gaat op ten duur allemaal mis als je het dagelijks moet doen. Ben benieuwd hoelang hat gaat duren. Art"
"nausea zei: Jongens, luister goed! O-dsmt is technisch gezien een opioide, maar het is niet als andere opioiden/opiaten. Het geeft rust in je hoofd, energie, en na een paar uur wordt het een beetje speedy. O-dsmt wordt vaak ondergescheten maar dit komt meestal door verkeerde verwachtingen. Het is niet te vergelijken met andere opioiden, niet eens met tramadol. Het zit in de klasse 'downers' maar zo voelt het niet. Wel eens tramadol geslikt, dat was een compleet ander gevoel. Rust, blijdschap, nodden. Als je o-dsmt gaat proberen, verwacht een energiek benzo-effect! Verwacht geen enorme euforie, verwacht vooral niet dat je gaat nodden. Verwacht energie en rust in je hoofd. Moest even m'n zegje doen hoor, er is weinig over te vinden en als je iets vind is het 'saai, geen zak aan'. Het ligt aan de verwachting jongens. Veel mensen zetten het neer als een kutdrug maar dat heeft vaak puur te maken met de verwachting ervan. Het komt niet eens in de buurt van zwakke opioiden als tramadol, maar dat betekent niet dat het gelijk slecht is. Het is lekker om een film op te kijken, te niksen en gesprekken te houden (de woorden vliegen er altijd uit bij mij lol). Nou, dit begint te klinken als een soort liefdesbrief dus ik brei er maar een eind aan. Maar houd je verwachtingen op een laag pitje. Het is niet hemels, het is prima. Dat is het. Heb het idee dat er veel mensen zijn die (niet onterecht) denken dat het daadwerkelijk een opioid/opiaat-gevoel geeft maar dat doet het absoluut niet. Desondanks fijn spul, in mijn optiek in ieder geval. Verwacht niks en je hebt waarschijnlijk een lekkere tijd Klik om te vergroten... Gewoon een goede pijnstiller. Voor nood. Niet achter elkaar nemen. ivm Tolerantie."
"head_assignment zei: Hi, ik heb hier helaas geen informatie over kunnen vinden, dus ik leg het even hier voor. Enkele maanden geleden was ik bij vrienden, en begon ik een geruime tijd na het gebruik van O-DSMT en een lage dosering bromazolam (~24u na inname) plotseling te schuimen bij de mond. Ook begon ik onbewust tegen mijn vriend 'aan te duwen', en was ik erg verward (vriend verwarren voor ander persoon, etc). Ik had/heb een hoge tolerantie voor opiaten en benzodiazepinen, en vroeg mij af hoe dit zou kunnen gebeuren aangezien ik lees dat O-DSMT niet de 'seizure threshold' verlaagt zoals b.v. tramadol dat doet. Ik herinner mij vrijwel niets meer van de aanval, alleen dat een ambulancemedewerker binnen kwam en mij enkele vragen stelde. Belangrijk: Dit is *niet* aan te raden en een dom, impulsief besluit, maar ik loog tegen de ambulancemedewerker. Ze concludeerden dat de aanval veroorzaakt was door stress en vertrokken. Heeft iemand toevallig een idee waardoor dit zou kunnen komen? Geen voorgeschiedenis van epilepsie, etc. Bedankt! Klik om te vergroten... Nooit meer daar kopen. Of laten testen. Die kids die ook shit mixen zijn misschien 16 jaar. geen biochemici."
"RnB_fan zei: Het klopt dat je na 3 weken wel ongeveer uit de gevarenzone bent qua insulten en delieren. Maar je hebt absoluut nog wel kans op allerlei andere lichamelijke ontwenningsverschijnselen, die nog veel langer kunnen aanhouden. Het van belang dat je weet dat die klachten bij de ontwenning horen en daarover hoor je vanuit de verslavingszorg inderdaad amper iets tot niets. En het psychische deel van de ontwenning kan zeker nog een jaar duren, zeker in het geval dat het benzo ontwenningssyndroom (PAWS) optreedt. Naar mijn ervaring wordt dit wel door de verslavingsarts beaamt. Klik om te vergroten... Mijn ervaring met heroine zuiver 5gr per dag. tolerantie stijgt erg snel als je druk bent met werk enzv. Toch is Bruin me het meest meegevallen. lang niet roken voor je je Meet afbouwd. dan dronken worden en gaan roken. volgende dag paniek natuurlijk. Wees niet bang het sluit wel. Zeker als je actief wat totaal anders gaat doen. Nu vind ik het zo duf makend. Bier is lastiger vind ik. Daar heb ik na 5 middelen eindelijk Lorazepam voor gehad Wat straks ook weer moet worden afgebouwd. Gek genoeg is er een cannabis verlangen na Jaren terug gekomen. die hele gaba rij helpen we zo in de war. Ik ben het eens met mrorange. Wij zijn de experts niet de artsen. En iedereen is anders. Het gaat je vast lukkenRnB fan. Zelfs donkere dagen gaan over en paniek aanvallen gaan ook voorbij. Alleen dat nuchter slapen goed Dat moet ook ooit eens komen. Art 25jr van alles behalve coke"
"Schrijf alles op. en please take some time. Detox op een vreemde plek met diverse ego eigenschappen en ook lieve begeleiding onder je soort genoten is een Hell. Gevangenis waar je nooit hoeft te komen mits je je goed inleest. Nogmaals Els Noorlander youtube Met dank aan Anna"
"ljuv zei: Oh, ik heb zelf wel echt heul andere ervaringen gehad en ook hier gelezen. Jammer dat het bij jou zo tegenviel! Klik om te vergroten... En dit soort zaken niet ligt nemen. Zorg dat je iets van de dokter hebt om te tamperen. Misschien Tolerantie. EN je weet nooit hoe die is gelukt. Ik vond het heerlijk. volgende avond mijn voorholtes een beetje verstopt. Maar een paar biertjes en we kunnen weer. Echt vervelend dat je zoveel neusaal moet doen."
"Linnetje8173 zei: Hi, de titel zegt het eigenlijk al. Wat is de meest slaapwekkende/sederende research chemical benzo die er op dit moment op de markt is? Ik heb dit proberen op te zoeken maar ik kan het nergens vinden dus heeft iemand hier antwoord op? Thanks! Klik om te vergroten... Binnenkort horen we je wat moederloos. Dokters weet je nog. Ga en leer. Succes"
"De Apotheker zei: Das best wel dom eigenlijk als je bedenkt dat het vele male sterker op je noradrenaline en dopamine werkt is het ook aanzienlijk potenter en langwerkenderrrrr dan gewoon ritalin... Ik geloof dubbel zo potent dus dan zou je het equivalent van 150 mg methylfenidaat wat echt veels te veel is. Ik zou niet boven de 50 mg gaan, daarna word die naar golvend ongemakkelijk fijn, soms haha. Klik om te vergroten... Waarom volgens jou fluor"
"Alinde zei: Hallo allemaal, ik hoop dat ik dit op de goede plaats zet. In het kort: Alcohol is al 20 jaar een valkuil maar ik gebruikte alleen in hele slechte periodes overmatig veel. Daarna kon ik maanden tot jaren nuchter blijven. Alleen het laatste jaar werd de alcohol bijna dagelijks met uitschieters naar 3 flessen wijn per dag. Dit samen met een verslaving aan benzo’s. Jarenlang alleen de voorgeschreven benzo’s maar het laatste jaar ben ik zelf online gaan bestellen om meer te kunnen gebruiken. Na een trigger in maart was het hek even van de dam. Op een avond heeft de familie de crisisdienst gebeld (met mijn toestemming). Volgende dag gesprek bij GGZ, opname was niet mogelijk. Ik had zelf al contact gehad met verschillende verslavingsklinieken in het land, ook met korte wachttijd maar GGZ zag dat niet als een optie. Er werd wel een gesprek met Brijder gepland, maar dit werd helaas verplaatst tot na de vakantie van de contactpersoon. Ik heb nu dagbehandeling bij GGZ en ben fantastisch opgevangen door de familie. Nu vier weken geen alcohol gehad en slik nog 2 mg lorazepam. Ik denk dat ik niet meer in aanmerking kom voor een kliniek. Misschien stom maar het leek me wel prettig, voor even. Ik logeer nu bij familie wat heel fijn is, maar alles wordt in feite voor me uit geschoven als het gaat om het aanpakken van de oorzaken. Ik hoop dat het gesprek met Brijder nu snel gepland kan worden. Maar het lijkt me nog steeds prettig, als de scherpe kanten er af zijn, een periode ergens heen te gaan waar ik even afstand kan nemen. Iets wat geen verslavingskliniek is maar bijv een voormalig klooster. Ik realiseer me dat het niet vergoed wordt. Hebben jullie tips? Ervaringen? Iets wat wel binnen verslavingszorg valt kan ook maar detox van alcohol is nu niet nodig. Fijne zaterdag allemaal! Klik om te vergroten... Allemaal plz wees voorzichtig met je gaba receptoren. We prutsen zonder aan de gevolgen te denken. Fris zijn is de grootste high. Art"
"Broodzak zei: hoi hoi, ik had even een vraag over 2f ketamine elke keer bij gebruik krijg ik erg veel buikpijn ik zou het beschrijven als een opgezet gevoel in mijn onderbuik wat zeer hinderlijk is, het is waarschijnlijk niet dat ik blaasproblemen heb door gebruik want in de afgelopen 2 jaar heb ik uiterlijk op 2 handen te tellen ketamine of 2f ketamine gedaan want bij normale ketamine heb ik dit ook niet. iemand die hetzelfde of tips/advies heeft? Klik om te vergroten... Wat ik doe broodzak. Ik gebruik brandnetel thee van dat bekende kruiden merk. 2 dagen en dan knapt het op. Met alle respect zou die keta maar even laten En tamperen met wat dokters medicatie. BV Lorazepam goed flink innemen ben je met een paar dagen weer e ok. Zelf heb ik 25 jaar af en aan middelen gebruikt. Voornamelijk Bier en dan een slapertje. Maar je beschadicht zo stevig je gaba receptoren. geloof me na 6 maanden clean. nog een geestelijke strijd. Winkels zijn nog open en verlicht na een uur of wat of ff een drankje thuis en de thee en naar je mandje. Zou keta ook altijd neusaal nemen. het sloopt langzaam je Nieren. als je een bommetje neemt voel je het vanbinnen borrelen."