Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je meest trieste/beschamende junk moment?

Wat is je meest trieste/beschamende junk moment?

79 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
G
GhbontwenningLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha dit herken ik zo erg.
7 dealers berichten sturen en vervolgens iemand teveel per 3mmc gram betalen om het toch maar te kunnen hebben. Of zakje in de prullebak gooien en vervolgens twee zakken door spitten. Pff wat beschamend is het toch allemaal ook. Heb het nooit met een drugs gehad behalve 3mmc. Dat spul fucked zo erg met je.
N
Number9Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat bedoel ik met "Wat is je meest trieste/beschamende junk moment?"

Ik zal even een voorbeeldje geven.


In de diepste putten van mijn meest lage drugs periode een half decennium geleden, Eén waar vooral 3mmc mij in haar macht had, zat ik eens op de bank. Ik had net een half uur geleden mijn laatste beetje opgesnoven, Ik begon al aardig depressief te worden want ik had geen mogelijkheid meer om nieuwe te fixen, maar daar was opeens een geschenk uit de hemel gearriveerd. het was alsof al mijn gebeden waren verhoord.

Het was een brok 3mmc, op de grond, wat mij lief aan keek tussen de zandkorrels die net onder mijn schoen vandaan kwamen. Ik kon die arme jongen daar niet achter laten natuurlijk dus ik heb hem netjes in zijn natuurlijke habitat vrijgelaten. ja je raad het al, op de spiegel. Ik kon wel een gat in de lucht springen. Ik pakte snel mijn gereedschap uit mijn portemonnee en ging gelijk aan de slag.

Daar lag hij dan, je had het moeten zien. het was prachtig. alsof dit altijd al voorbestemd was. ik rolde een 5 euro biljet op, pakte de glasplaat op en wilde doen waar ik goed in was "WIWIWIWIWIWI" opeens ging de intercom af, alsof ze je het daglicht niet in je ogen gunnen zo voelde het. Ik liep zwaar geïrriteerd naar de intercom en ik hield, als de dwaas waar je moeder je voor gewaarschuwd heeft, die spiegel scheef.

Mijn leven flitste voorbij. ik kon het niet geloven. De volledige berg die er op lag viel precies tussen de naad van de bank. Mijn hart vergat een slag en ik zag mijn gezicht wit wegtrekken toen ik in het schone spiegeltje keek die ik vast had. Ik gooide de spiegel van me af en duwde het kussen van de bank aan de kant. en daar lag het, mijn hoopje 3mmc verspreid tussen de haren en het zand die ik de laatste 2 jaar opgespaard heb in die naad.

Ondertussen is de intercom 5x afgegaan.

Ik pakte snel een lepel, en schraapte alles weer op de spiegel. In dat proces heb ik de halve inboedel die ik kwijt was terug gevonden in die gleuf. zorgvuldig en met oog voor detail heb ik de menselijke resten er tussen uit gepeuterd. Althans een poging tot. en daar lag het dan een bergje 3mmc die van wit naar 50 verschillende kleuren is gegaan, niks weerhield me om dat bergje nasaal te consumeren.

en wat gebeurde er daarna?
Ik voelde me zielig, ik was teleurgesteld. maar toch ook weer blij dat deze operatie succesvol was.
Nog nooit heeft een drug me zo iets laags laten doen.

Sorry dat dit zo langdradig en dramatisch geschreven is maar zo voelde het in mijn hoofd.

Nu ben ik ook wel benieuwd of jullie een soortgelijk verhaal hebben, zo'n moment dat je er gewoon voor gaat. Je hoeft je niet te schamen ik denk dat elke gebruiker wel zo'n soortgelijk verhaal heeft. misschien met iets minder spectaculair en minder huidschilfers dan.

(Dit is een waargebeurd verhaal en is uiteraard onder invloed geschreven) 💋
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Och dit heb ik me te vaak gedaan. Ik zag er laatst een nieuwe term voor: carpetsurfen.

Weliswaar was dit altijd voor a-php en A-PiHP.
Ook weleens buiten in de vuilnisbak gegooid en er 1 of 2 dagen later weer uitgevist omdat de cravings me teveel werden.

Ik meen me te herinneren zoiets hier al eens geschreven te hebben. Was hier niet al een topic over? 🤔

Edit: post gevonden

Junk actie

Een junk actie. Zo noemt mijn behandelaar het. Iets wat onnodig is maar toch gebeurt wegens je verslaafde brein. Hebben Jullie wel is een junk actie gedaan? En wat dan? Ik ben benieuwd of jullie het durven te delen. Toen ik diep in mijn verslaving zat heb ik contant geld van mijn broer gepakt...
drugsforum.nl drugsforum.nl
N
Number9Lid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
Och dit heb ik me te vaak gedaan. Ik zag er laatst een nieuwe term voor: carpetsurfen.

Weliswaar was dit altijd voor a-php en A-PiHP.
Ook weleens buiten in de vuilnisbak gegooid en er 1 of 2 dagen later weer uitgevist omdat de cravings me teveel werden.

Ik meen me te herinneren zoiets hier al eens geschreven te hebben. Was hier niet al een topic over? 🤔
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee ik ben hier sinds vandaag. heb nog geen tijd gehad om het hele archief door te spitten :sweatsmile:
Haha carpetsurfen die ga ik onthouden.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mensonterende taferelen zijn het wel. Op je knietjes zoeken naar die restjes rotzooi. Vaak amper de moeite waard voor de rush die je ervan krijgt.

Soms misschien wel. Als het van langere tijd al opgespaard ligt te verstoffen. Maar ik hield mijn gebruikersplaatsen altijd netjes bij. Wekelijks even de vloer inspecteren 😅
N
Number9Lid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
Mensonterende taferelen zijn het wel. Op je knietjes zoeken naar die restjes rotzooi. Vaak amper de moeite waard voor de rush die je ervan krijgt.

Soms misschien wel. Als het van langere tijd al opgespaard ligt te verstoffen. Maar ik hield mijn gebruikersplaatsen altijd netjes bij. Wekelijks even de vloer inspecteren 😅
Klik om te vergroten...
Ik heb de rest van de avond moeten niezen :laughing: het was het waard voor die 20 minuten uitstel hahaha
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Een beschamend moment zijn er wel enkele maar ik vond het ergste dat ik geld van familie heb gejat jaren geleden...en dat ik bij mijn buurman had ingebroken en zijn zoontje zijn ps2 had meegepakt en na uurtje verkocht had om drugs te kunnen kopen..junkstyle maar die tijden zijn voorbij , ik gebruik nog tamelijk veel maar ben ondertussen in begeleiding om te minderen en op den duur volledig te stoppen. Ben benieuwd...
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#8
Putin007 zei:
Een beschamend moment zijn er wel enkele maar ik vond het ergste dat ik geld van familie heb gejat jaren geleden...en dat ik bij mijn buurman had ingebroken en zijn zoontje zijn ps2 had meegepakt en na uurtje verkocht had om drugs te kunnen kopen..junkstyle maar die tijden zijn voorbij , ik gebruik nog tamelijk veel maar ben ondertussen in begeleiding om te minderen en op den duur volledig te stoppen. Ben benieuwd...
Klik om te vergroten...
good luck :)
P
PinkHippoLid
01-01-2024, 00:00
#9
In mijn nakie wakker geworden in een plas kots 🥲 Daarna maar compleet gestopt met GHB, blijft moeilijk doseren
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#10
PinkHippo zei:
In mijn nakie wakker geworden in een plas kots 🥲 Daarna maar compleet gestopt met GHB, blijft moeilijk doseren
Klik om te vergroten...
maar echt hoor. of je gaat totaal niet of net teveel dat je elke keer in slaap valt, enige keer dat ik echt lekker ging was 8ml/3gram GHB met speed
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op je hurken zoeken naar een stukje 3-mmc in het tapijt, die heb ik ook gehad. Dan voel je je intens verdrietig en zielig. En dat ben je op dat moment ook. Maar het is vaak een wake up call. Ik dank dat moment omdat het me gebracht heeft waar ik nu ben. Ik heb die shit niet meer aangeraakt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het staat zelfs in de voorleesformats bij CA meetings:

"We zagen onszelf pakjes afschrapen met scheermesjes, de laatste restjes poeder van een spiegel bij elkaar schuiven, en - als alles echt op was - zagen we elk wit brokje, korreltje of witte spetter op de vloer aan voor coke, en zelfs dat probeerden we dan te snuiven of te roken!"

*Coke kan je natuurlijk vervangen door het middel waarvan jij gaat carpetsurfen. Maar even om aan te geven hoe veelvoorkomend dit is onder druggies.

Hoe veel het ook voorkomt, het blijft een mensonterend tafereel.
P
PsavelerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Prachtig en bevlogen geschreven, doch diep gegaan. Maar wel goed dat je dit deelt. Ik denk dat iedereen zoiets in meer of mindere mate wel meemaakt als je het hier deelt.

Ik heb zelf een gelukkig niet zo diepgaande en uiteindelijk nog wel enigszins gezonde verhouding met ket. Maar in mijn diepste moment heb ik inderdaad ook de restjes uit mijn smintdoosje geklopt waar wat achtergebleven was uit het zakje en dat nog even gauw weg gesnoven om me er vervolgens slecht over te voelen en er amper iets van voelen omdat het zo'n treurig restje was.
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
mitchieee zei:
tank lachgas halen voor als ik zou gaan trippen en als de dag is gekomen was die op… aaaaa
Klik om te vergroten...
ZO herkenbaar 😂😂
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ghbontwenning zei:
Haha dit herken ik zo erg.
7 dealers berichten sturen en vervolgens iemand teveel per 3mmc gram betalen om het toch maar te kunnen hebben. Of zakje in de prullebak gooien en vervolgens twee zakken door spitten. Pff wat beschamend is het toch allemaal ook. Heb het nooit met een drugs gehad behalve 3mmc. Dat spul fucked zo erg met je.
Klik om te vergroten...
Ik heb vannacht nog staan graaien in mn prullenbak 😂 ik had namelijk de 3m van een vriend perongeluk weggegooid die hij in het plastic omhulseltje van een sigaretten pakje had gestopt. Was wel een geluksmomentje toen dat zakje gewoon perfect rechtop met de 3m er nog in op een blikje terecht was gekomen. Anders had ik 'm namelijk mijn 3m gegeven die ik nu helaas helemaal zelf op heb moeten maken 😂😂 #plafonddienst
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Carpetsurfen. Niets is zo vernederend en schaamte maar ook zo confronterend dan dat.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
De vuilnisbak voor de 3e keer legen voor folie met nog resten pyro wat een junken streek zeg.
j
jivesLid
01-01-2024, 00:00
#18
toen ik nog bij mijn ouders woonde dacht ik even snel pep te drogen in de magnetron .. oke
het was snel droog maar na de ontploffing van het nattige sapje pep op het bordje was niets meer van over.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
De vuilnisbak voor de 3e keer legen voor folie met nog resten pyro wat een junken streek zeg.
Klik om te vergroten...
Bij mij was het twee keer MDPHP freebase van een blikje wat ik eerst al uit diezelfde prullenmand had gehaald.

Ook heb ik twintig jaar terug een keer in park El Retiro in Madrid geprobeerd een gebruikte heroine chinees folie op te roken.

Toen had ik het nog nooit gebruikt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
De vuilnisbak voor de 3e keer legen voor folie met nog resten pyro wat een junken streek zeg.
Klik om te vergroten...
Hahaha zo herkenbaar! Folie/pijpjes/zakjes/spuitjes waar pyro's mee gebruikt zijn (en pyro's zelf ook) in de vuilnisbak gooien heeft echt geen zin als je wilt stoppen.

Pyro's door de plee, alle attributen uitwassen, al je gebruikersplekken in huis stofzuigen, dweilen en met een natte doek afpoetsen zijn echt een noodzaak als je wilt stoppen met die middelen.

Voor mij in elk geval. Anders ging ik vanzelf de vuilnisbakken leegkeren, carpetsurfen en noem maar op. Oh als ik eenmaal een brokje of folietje zag, zat ik meteen in de obsessie en keerde ik alles ondersteboven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."