Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je meest trieste/beschamende junk moment?

Wat is je meest trieste/beschamende junk moment?

79 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geneesmiddel zei:
@Delgado brand los

(@JavelinBayraktar)
Klik om te vergroten...
kom tot eind van je leven bij me wonen, tot die tijd blijf ik aan woord....heb nog wel aan anekdotes hier die voor sommige zeer misselijkmakend en drugs mijdend zullen zijn...ik wil het ook wel live doen hoor.....gelukkig kan ik me weer verzoenen met het leven
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Delgado zei:
heb nog wel aan anekdotes hier die voor sommige zeer misselijkmakend en drugs mijdend zullen zijn...
Klik om te vergroten...
Hier mag je ze vertellen!
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Hier mag je ze vertellen!
Klik om te vergroten...
Met de jaren wordt je ook wijzer en heb ik minder de drang een moralist of uitlegger te zijn een ieder maakt zijn eigen ervaring op het drugsgebied en zal daar zijn lessen uit leren of niet
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
Ja hoor! Als je mij die drumcomputer even leent mag je zo lang denken en schrijven als je wilt. Ik vermaak me wel!
Klik om te vergroten...
Welke wil je lenen?
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ot: Toen ik nog pep deed zo'n beetje alles verpest wat ik nog had, lekker op zondagavond de prullenbakken leegtrekken en met anderen zonder uitzicht en toekomstvisie hangen, hele junklife compleet.

Maar dat was een tijd terug. :)
G
GhbontwenningLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha dit herken ik zo erg.
7 dealers berichten sturen en vervolgens iemand teveel per 3mmc gram betalen om het toch maar te kunnen hebben. Of zakje in de prullebak gooien en vervolgens twee zakken door spitten. Pff wat beschamend is het toch allemaal ook. Heb het nooit met een drugs gehad behalve 3mmc. Dat spul fucked zo erg met je.
N
Number9Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat bedoel ik met "Wat is je meest trieste/beschamende junk moment?"

Ik zal even een voorbeeldje geven.


In de diepste putten van mijn meest lage drugs periode een half decennium geleden, Eén waar vooral 3mmc mij in haar macht had, zat ik eens op de bank. Ik had net een half uur geleden mijn laatste beetje opgesnoven, Ik begon al aardig depressief te worden want ik had geen mogelijkheid meer om nieuwe te fixen, maar daar was opeens een geschenk uit de hemel gearriveerd. het was alsof al mijn gebeden waren verhoord.

Het was een brok 3mmc, op de grond, wat mij lief aan keek tussen de zandkorrels die net onder mijn schoen vandaan kwamen. Ik kon die arme jongen daar niet achter laten natuurlijk dus ik heb hem netjes in zijn natuurlijke habitat vrijgelaten. ja je raad het al, op de spiegel. Ik kon wel een gat in de lucht springen. Ik pakte snel mijn gereedschap uit mijn portemonnee en ging gelijk aan de slag.

Daar lag hij dan, je had het moeten zien. het was prachtig. alsof dit altijd al voorbestemd was. ik rolde een 5 euro biljet op, pakte de glasplaat op en wilde doen waar ik goed in was "WIWIWIWIWIWI" opeens ging de intercom af, alsof ze je het daglicht niet in je ogen gunnen zo voelde het. Ik liep zwaar geïrriteerd naar de intercom en ik hield, als de dwaas waar je moeder je voor gewaarschuwd heeft, die spiegel scheef.

Mijn leven flitste voorbij. ik kon het niet geloven. De volledige berg die er op lag viel precies tussen de naad van de bank. Mijn hart vergat een slag en ik zag mijn gezicht wit wegtrekken toen ik in het schone spiegeltje keek die ik vast had. Ik gooide de spiegel van me af en duwde het kussen van de bank aan de kant. en daar lag het, mijn hoopje 3mmc verspreid tussen de haren en het zand die ik de laatste 2 jaar opgespaard heb in die naad.

Ondertussen is de intercom 5x afgegaan.

Ik pakte snel een lepel, en schraapte alles weer op de spiegel. In dat proces heb ik de halve inboedel die ik kwijt was terug gevonden in die gleuf. zorgvuldig en met oog voor detail heb ik de menselijke resten er tussen uit gepeuterd. Althans een poging tot. en daar lag het dan een bergje 3mmc die van wit naar 50 verschillende kleuren is gegaan, niks weerhield me om dat bergje nasaal te consumeren.

en wat gebeurde er daarna?
Ik voelde me zielig, ik was teleurgesteld. maar toch ook weer blij dat deze operatie succesvol was.
Nog nooit heeft een drug me zo iets laags laten doen.

Sorry dat dit zo langdradig en dramatisch geschreven is maar zo voelde het in mijn hoofd.

Nu ben ik ook wel benieuwd of jullie een soortgelijk verhaal hebben, zo'n moment dat je er gewoon voor gaat. Je hoeft je niet te schamen ik denk dat elke gebruiker wel zo'n soortgelijk verhaal heeft. misschien met iets minder spectaculair en minder huidschilfers dan.

(Dit is een waargebeurd verhaal en is uiteraard onder invloed geschreven) 💋
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Och dit heb ik me te vaak gedaan. Ik zag er laatst een nieuwe term voor: carpetsurfen.

Weliswaar was dit altijd voor a-php en A-PiHP.
Ook weleens buiten in de vuilnisbak gegooid en er 1 of 2 dagen later weer uitgevist omdat de cravings me teveel werden.

Ik meen me te herinneren zoiets hier al eens geschreven te hebben. Was hier niet al een topic over? 🤔

Edit: post gevonden

Junk actie

Een junk actie. Zo noemt mijn behandelaar het. Iets wat onnodig is maar toch gebeurt wegens je verslaafde brein. Hebben Jullie wel is een junk actie gedaan? En wat dan? Ik ben benieuwd of jullie het durven te delen. Toen ik diep in mijn verslaving zat heb ik contant geld van mijn broer gepakt...
drugsforum.nl drugsforum.nl
N
Number9Lid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Och dit heb ik me te vaak gedaan. Ik zag er laatst een nieuwe term voor: carpetsurfen.

Weliswaar was dit altijd voor a-php en A-PiHP.
Ook weleens buiten in de vuilnisbak gegooid en er 1 of 2 dagen later weer uitgevist omdat de cravings me teveel werden.

Ik meen me te herinneren zoiets hier al eens geschreven te hebben. Was hier niet al een topic over? 🤔
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee ik ben hier sinds vandaag. heb nog geen tijd gehad om het hele archief door te spitten :sweatsmile:
Haha carpetsurfen die ga ik onthouden.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mensonterende taferelen zijn het wel. Op je knietjes zoeken naar die restjes rotzooi. Vaak amper de moeite waard voor de rush die je ervan krijgt.

Soms misschien wel. Als het van langere tijd al opgespaard ligt te verstoffen. Maar ik hield mijn gebruikersplaatsen altijd netjes bij. Wekelijks even de vloer inspecteren 😅
N
Number9Lid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Mensonterende taferelen zijn het wel. Op je knietjes zoeken naar die restjes rotzooi. Vaak amper de moeite waard voor de rush die je ervan krijgt.

Soms misschien wel. Als het van langere tijd al opgespaard ligt te verstoffen. Maar ik hield mijn gebruikersplaatsen altijd netjes bij. Wekelijks even de vloer inspecteren 😅
Klik om te vergroten...
Ik heb de rest van de avond moeten niezen :laughing: het was het waard voor die 20 minuten uitstel hahaha
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Een beschamend moment zijn er wel enkele maar ik vond het ergste dat ik geld van familie heb gejat jaren geleden...en dat ik bij mijn buurman had ingebroken en zijn zoontje zijn ps2 had meegepakt en na uurtje verkocht had om drugs te kunnen kopen..junkstyle maar die tijden zijn voorbij , ik gebruik nog tamelijk veel maar ben ondertussen in begeleiding om te minderen en op den duur volledig te stoppen. Ben benieuwd...
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#13
Putin007 zei:
Een beschamend moment zijn er wel enkele maar ik vond het ergste dat ik geld van familie heb gejat jaren geleden...en dat ik bij mijn buurman had ingebroken en zijn zoontje zijn ps2 had meegepakt en na uurtje verkocht had om drugs te kunnen kopen..junkstyle maar die tijden zijn voorbij , ik gebruik nog tamelijk veel maar ben ondertussen in begeleiding om te minderen en op den duur volledig te stoppen. Ben benieuwd...
Klik om te vergroten...
good luck :)
P
PinkHippoLid
01-01-2024, 00:00
#14
In mijn nakie wakker geworden in een plas kots 🥲 Daarna maar compleet gestopt met GHB, blijft moeilijk doseren
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#15
PinkHippo zei:
In mijn nakie wakker geworden in een plas kots 🥲 Daarna maar compleet gestopt met GHB, blijft moeilijk doseren
Klik om te vergroten...
maar echt hoor. of je gaat totaal niet of net teveel dat je elke keer in slaap valt, enige keer dat ik echt lekker ging was 8ml/3gram GHB met speed
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op je hurken zoeken naar een stukje 3-mmc in het tapijt, die heb ik ook gehad. Dan voel je je intens verdrietig en zielig. En dat ben je op dat moment ook. Maar het is vaak een wake up call. Ik dank dat moment omdat het me gebracht heeft waar ik nu ben. Ik heb die shit niet meer aangeraakt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het staat zelfs in de voorleesformats bij CA meetings:

"We zagen onszelf pakjes afschrapen met scheermesjes, de laatste restjes poeder van een spiegel bij elkaar schuiven, en - als alles echt op was - zagen we elk wit brokje, korreltje of witte spetter op de vloer aan voor coke, en zelfs dat probeerden we dan te snuiven of te roken!"

*Coke kan je natuurlijk vervangen door het middel waarvan jij gaat carpetsurfen. Maar even om aan te geven hoe veelvoorkomend dit is onder druggies.

Hoe veel het ook voorkomt, het blijft een mensonterend tafereel.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
"We zagen onszelf pakjes afschrapen met scheermesjes, de laatste restjes poeder van een spiegel bij elkaar schuiven, en - als alles echt op was - zagen we elk wit brokje, korreltje of witte spetter op de vloer aan voor coke, en zelfs dat probeerden we dan te snuiven of te roken!"
Klik om te vergroten...
Ik heb dit ook gehad in de piek van mijn blow periode. Toen ik om het uur een volle puurpijp leegzoog, maar eigenlijk niet eens meer stoned werd. Toen had ik zo'n lusjes tapijt op zolder, heb daar wel eens gehurkt een half uur zitten sorteren. Dit is wiet, dit is zand, dit is stof....
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
een half uur zitten sorteren
Klik om te vergroten...
Eerlijk is eerlijk, stoned is dit ook een bevredigende bezigheid. Lekker alles OCD en opruimen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geneesmiddel zei:
Eerlijk is eerlijk, stoned is dit ook een bevredigende bezigheid. Lekker alles OCD en opruimen.
Klik om te vergroten...
Ik had hele andere plannen hoor :tilttearlaugh: maar ik vind 'm geestig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."