Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je meest trieste/beschamende junk moment?

Wat is je meest trieste/beschamende junk moment?

79 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
tank lachgas halen voor als ik zou gaan trippen en als de dag is gekomen was die op… aaaaa
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
Was de hele dag aan het gluren op het strand van hoek van Holland
Toen ik thuis kwam had ik zand in me schoenen.
Dat was wel weer het meest irritante vandaag.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
ricorieks zei:
Was de hele dag aan het gluren op het strand van hoek van Holland
Toen ik thuis kwam had ik zand in me schoenen.
Dat was wel weer het meest irritante vandaag.
Klik om te vergroten...
Ik zag in de stad al genoeg leuks voorbij lopen

Dit was niet irritant btw
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh, verkeerde topic sowieso

Ik parkeer even ergens anders. Excuses
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Oh, verkeerde topic sowieso

Ik parkeer even ergens anders. Excuses
Klik om te vergroten...
lol
dacht ook dat ik in irritant puntje van de dag topic zat haha

O/T: Heb geen trieste beschamende momenten.

Im a proud junky
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#6
TeveelKaas zei:
Zakje 3mmc leeg gelikt, nou dat doe ik ook nooit meer.
Klik om te vergroten...
3mmc en 'nooit meer' gaan nooit samen :(
Y
YCBG4030Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ik had me zakje op na 1,5 dag zonder slaap en toen weg gegooit maar de cravings waren zo erg dat ik de vuilniszak doorzocht hebt naar het zakje en na 1 uur zoeken hem eindelijk gevonden had en toen dat stof wat eigelijk al niet te snuiven meer was geprobeerd eruit te krijgen en ja te snuiven het was alleen niet zo succes
Telt 2 zakjes in 2 dagen tijd ook als #junkymoment😭😂 #3mmc
P
PsavelerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Prachtig en bevlogen geschreven, doch diep gegaan. Maar wel goed dat je dit deelt. Ik denk dat iedereen zoiets in meer of mindere mate wel meemaakt als je het hier deelt.

Ik heb zelf een gelukkig niet zo diepgaande en uiteindelijk nog wel enigszins gezonde verhouding met ket. Maar in mijn diepste moment heb ik inderdaad ook de restjes uit mijn smintdoosje geklopt waar wat achtergebleven was uit het zakje en dat nog even gauw weg gesnoven om me er vervolgens slecht over te voelen en er amper iets van voelen omdat het zo'n treurig restje was.
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
mitchieee zei:
tank lachgas halen voor als ik zou gaan trippen en als de dag is gekomen was die op… aaaaa
Klik om te vergroten...
ZO herkenbaar 😂😂
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ghbontwenning zei:
Haha dit herken ik zo erg.
7 dealers berichten sturen en vervolgens iemand teveel per 3mmc gram betalen om het toch maar te kunnen hebben. Of zakje in de prullebak gooien en vervolgens twee zakken door spitten. Pff wat beschamend is het toch allemaal ook. Heb het nooit met een drugs gehad behalve 3mmc. Dat spul fucked zo erg met je.
Klik om te vergroten...
Ik heb vannacht nog staan graaien in mn prullenbak 😂 ik had namelijk de 3m van een vriend perongeluk weggegooid die hij in het plastic omhulseltje van een sigaretten pakje had gestopt. Was wel een geluksmomentje toen dat zakje gewoon perfect rechtop met de 3m er nog in op een blikje terecht was gekomen. Anders had ik 'm namelijk mijn 3m gegeven die ik nu helaas helemaal zelf op heb moeten maken 😂😂 #plafonddienst
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Carpetsurfen. Niets is zo vernederend en schaamte maar ook zo confronterend dan dat.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
De vuilnisbak voor de 3e keer legen voor folie met nog resten pyro wat een junken streek zeg.
j
jivesLid
01-01-2024, 00:00
#13
toen ik nog bij mijn ouders woonde dacht ik even snel pep te drogen in de magnetron .. oke
het was snel droog maar na de ontploffing van het nattige sapje pep op het bordje was niets meer van over.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
De vuilnisbak voor de 3e keer legen voor folie met nog resten pyro wat een junken streek zeg.
Klik om te vergroten...
Bij mij was het twee keer MDPHP freebase van een blikje wat ik eerst al uit diezelfde prullenmand had gehaald.

Ook heb ik twintig jaar terug een keer in park El Retiro in Madrid geprobeerd een gebruikte heroine chinees folie op te roken.

Toen had ik het nog nooit gebruikt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
De vuilnisbak voor de 3e keer legen voor folie met nog resten pyro wat een junken streek zeg.
Klik om te vergroten...
Hahaha zo herkenbaar! Folie/pijpjes/zakjes/spuitjes waar pyro's mee gebruikt zijn (en pyro's zelf ook) in de vuilnisbak gooien heeft echt geen zin als je wilt stoppen.

Pyro's door de plee, alle attributen uitwassen, al je gebruikersplekken in huis stofzuigen, dweilen en met een natte doek afpoetsen zijn echt een noodzaak als je wilt stoppen met die middelen.

Voor mij in elk geval. Anders ging ik vanzelf de vuilnisbakken leegkeren, carpetsurfen en noem maar op. Oh als ik eenmaal een brokje of folietje zag, zat ik meteen in de obsessie en keerde ik alles ondersteboven.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik was een keer 4 dagen en nachten al wakker van speed (ben ik echt niet trots op) dus wist niet zo goed meer wat ik deed. Dacht dat er nog wat op de grond lag, dus dat heb ik bij elkaar verzameld en opgesnoven. Dat is al erg zat, maar het bleek katten grit te zijn.:sneeze:
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rat zei:
Ik was een keer 4 dagen en nachten al wakker van speed (ben ik echt niet trots op) dus wist niet zo goed meer wat ik deed. Dacht dat er nog wat op de grond lag, dus dat heb ik bij elkaar verzameld en opgesnoven. Dat is al erg zat, maar het bleek katten grit te zijn.:sneeze:
Klik om te vergroten...
U made my day:)))
L
LēmniscatusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien niet zozeer mijn laagste, maar wel domste moment.

mijn leidinggevende (waarvan ik destijds geen flauw idee had wat zijn houding tav drugs was) om 2:00 uur ‘s nachts een foto appen vanuit de club met mega-pupillen en alleen de zin “gaat lekker pik” :’)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
N-ethylpentedrone railen op de wc van een McDonald's om daarna zo high als een kanon een CBO te eten.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat ik twee dagen niet heb kunnen gaan werken na een coke binge. Dat had al een teken moeten zijn dat er iets niet klopte.

Dat ik niet inzag dat mijn friend with benefit langzaam gek werd (pas recent weet ik zeker dat ik ze schizofrenie heeft). Dat ik er al 2 jaar tegen m'n zin naartoe ging maar het toch bleef doen omdat we elkaar 9 jaar kenden.

Ze is trouwens uit haar appartement gezet en zocht recent weer contact. Ik kan het niet meer opbrengen om voor haar te "zorgen". Een gemeenschappelijke kennis contacteerde me eerst. En ik geef zeker toe dat ik vaak coke mee nam, maar ze kreeg er zelf nooit genoeg van. Hoeveel keer stuurde ze wel ik van "hey, kom je niet ik heb"?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."