#1
Lol, je gaat verkeerd vrees ik, maar ik wens je sterkte en let op, het is alsof je heroïne hebt besteld!
Haha hoezo? Ik let er wel op. Ik ga het alleen nemen als ik echht niet kan slapen om de stress. Het is 3mgLol, je gaat verkeerd vrees ik, maar ik wens je sterkte en let op, het is alsof je heroïne hebt besteld!
Nee joh. Heb ook weleens tramadol genomen bij rugpijn ook gewoon meegestopt. Ik ga het alleen nemen als ik echt veel stress heb. Weet ook niet precies wat bramozolam doetJe hebt Docter niet ingelicht, het is gevaarlijker dan je denkt door te hebben en je hebt een plekje waar je het zomaar kunt bestellen. Dat is een gevaarlijke combinatie! Maar als je maar doorhebt hoe verslavend het kan zijn, dan hoop ik dat je niet van de druppel in de regen terecht komt!
Als ik ff lekker kan slapen en voor nachtje me hoofd rustig heb. Ben totaal niet verslavingsgevoeligDaar gaat het mis! Je neemt het niet serieus. tramadol is een snoepje naast je bromazolam. als het om verslaving gaat mijn inziens.
Zeiden de meeste verslaafden voordat ze verslaafd raakten. Maar hey, eigen keuzeAls ik ff lekker kan slapen en voor nachtje me hoofd rustig heb. Ben totaal niet verslavingsgevoelig
Pas er wel mee op helemaal omdat jullie mij hebben gewaarschuwd ben ik mij er extra bewust vanZeiden de meeste verslaafden voordat ze verslaafd raakten. Maar hey, eigen keuze![]()
Ooh die oxycodon ben ik allang mee gestoptTja.. Als je benzo nodig hebt om te kunnen slapen, ben je op de één of andere manier een risicogroep en ben je waarschijnlijk met afkick van Oxicodon bezig. En Oxicodon is veel sterker dan je Tramadol. Nu is de benzo nog een stap moeilijker om te controleren, als je hem zonder door te hebben plots niet meer onder controle hebt.
Be very careful en maak een plan!
Dat is bou juist het grote probleem. Na een paar nachten met een Benzo slapen lig je zonder Benzo de hele nacht wakker. Als je dan weer neemt ben je binnen no time afhankelijk. Benzo afkick duurt lang, is hels, en kan dodelijk zijn.Als ik ff lekker kan slapen en voor nachtje me hoofd rustig heb.
Dsn neem ik een halve van die 3mg tablets als het moet. Wou het sowieso al op voorraad hebben die benzo’s ook voor toekomstige high dose LSD trip.Dat is bou juist het grote probleem. Na een paar nachten met een Benzo slapen lig je zonder Benzo de hele nacht wakker. Als je dan weer neemt ben je binnen no time afhankelijk. Benzo afkick duurt lang, is hels, en kan dodelijk zijn.
Maar als je het echt graag wil, begin dan met een kwart pellet. Van 3mg kun je al blackouts krijgen.
Wat is een beetje het gevoel van die bromazolam kan weinig vinden? Vergelijkbaar met diazepam?Dat is bou juist het grote probleem. Na een paar nachten met een Benzo slapen lig je zonder Benzo de hele nacht wakker. Als je dan weer neemt ben je binnen no time afhankelijk. Benzo afkick duurt lang, is hels, en kan dodelijk zijn.
Maar als je het echt graag wil, begin dan met een kwart pellet. Van 3mg kun je al blackouts krijgen.
Vergeet ik bijna m’n paradepaardje: twee dagen niet autorijden na Bromazolam. Helemaal niet rijden bij dagelijks gebruik.
Lees je eerste bericht nog eens. Maar ok, be careful!Ooh die oxycodon ben ik allang mee gestopt
Vannacht de laatste keer geweest, hele dag al niks meer gehadLees je eerste bericht nog eens. Maar ok, be careful!
Heb geen verslaving!!! Heb nu net oxycodon maar voor 2dagen gebruiktBen je nu serieus? Afkicken bij een verslaving is maanden pijn.. en begint misschien pas na een paar weken
Het is een variant op Alprazolam (Xanax). Dus knockout spul. Pak 2 pellets uit het zakje nadat de postbode het heeft bezorgd en spoel de rest maar lekker door de WC.Wat is een beetje het gevoel van die bromazolam kan weinig vinden? Vergelijkbaar met diazepam?
Hoeven ook geen hogere doseringen te zijn. Maar ik ga er alles toe zetten dat ik een recept krijgtMaar als je bijvoorbeeld pammetjes slikt is therapie veel minder effectief en ze zullen het niet snel zomaar voorschrijven voor overdag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."