Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpoed ADVIES nodig!

Spoed ADVIES nodig!

252 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lol, je gaat verkeerd vrees ik, maar ik wens je sterkte en let op, het is alsof je heroïne hebt besteld!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Manu76 zei:
Lol, je gaat verkeerd vrees ik, maar ik wens je sterkte en let op, het is alsof je heroïne hebt besteld!
Klik om te vergroten...
Haha hoezo? Ik let er wel op. Ik ga het alleen nemen als ik echht niet kan slapen om de stress. Het is 3mg
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt Docter niet ingelicht, het is gevaarlijker dan je denkt door te hebben en je hebt een plekje waar je het zomaar kunt bestellen. Dat is een gevaarlijke combinatie! Maar als je maar doorhebt hoe verslavend het kan zijn, dan hoop ik dat je niet van de druppel in de regen terecht komt!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Manu76 zei:
Je hebt Docter niet ingelicht, het is gevaarlijker dan je denkt door te hebben en je hebt een plekje waar je het zomaar kunt bestellen. Dat is een gevaarlijke combinatie! Maar als je maar doorhebt hoe verslavend het kan zijn, dan hoop ik dat je niet van de druppel in de regen terecht komt!
Klik om te vergroten...
Nee joh. Heb ook weleens tramadol genomen bij rugpijn ook gewoon meegestopt. Ik ga het alleen nemen als ik echt veel stress heb. Weet ook niet precies wat bramozolam doet
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar gaat het mis! Je neemt het niet serieus. tramadol is een snoepje naast je bromazolam. als het om verslaving gaat mijn inziens.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Manu76 zei:
Daar gaat het mis! Je neemt het niet serieus. tramadol is een snoepje naast je bromazolam. als het om verslaving gaat mijn inziens.
Klik om te vergroten...
Als ik ff lekker kan slapen en voor nachtje me hoofd rustig heb. Ben totaal niet verslavingsgevoelig
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
trippymeeuw zei:
Als ik ff lekker kan slapen en voor nachtje me hoofd rustig heb. Ben totaal niet verslavingsgevoelig
Klik om te vergroten...
Zeiden de meeste verslaafden voordat ze verslaafd raakten. Maar hey, eigen keuze :)
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Zeiden de meeste verslaafden voordat ze verslaafd raakten. Maar hey, eigen keuze :)
Klik om te vergroten...
Pas er wel mee op helemaal omdat jullie mij hebben gewaarschuwd ben ik mij er extra bewust van
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja.. Als je benzo nodig hebt om te kunnen slapen, ben je op de één of andere manier een risicogroep en ben je waarschijnlijk met afkick van Oxicodon bezig. En Oxicodon is veel sterker dan je Tramadol. Nu is de benzo nog een stap moeilijker om te controleren, als je hem zonder door te hebben plots niet meer onder controle hebt.
Be very careful en maak een plan!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Begin van juist het tegenovergestelde wat je verlangt. Als ik dit zo lees nu.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Manu76 zei:
Tja.. Als je benzo nodig hebt om te kunnen slapen, ben je op de één of andere manier een risicogroep en ben je waarschijnlijk met afkick van Oxicodon bezig. En Oxicodon is veel sterker dan je Tramadol. Nu is de benzo nog een stap moeilijker om te controleren, als je hem zonder door te hebben plots niet meer onder controle hebt.
Be very careful en maak een plan!
Klik om te vergroten...
Ooh die oxycodon ben ik allang mee gestopt
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
trippymeeuw zei:
Als ik ff lekker kan slapen en voor nachtje me hoofd rustig heb.
Klik om te vergroten...
Dat is bou juist het grote probleem. Na een paar nachten met een Benzo slapen lig je zonder Benzo de hele nacht wakker. Als je dan weer neemt ben je binnen no time afhankelijk. Benzo afkick duurt lang, is hels, en kan dodelijk zijn.

Maar als je het echt graag wil, begin dan met een kwart pellet. Van 3mg kun je al blackouts krijgen.

Vergeet ik bijna m’n paradepaardje: twee dagen niet autorijden na Bromazolam. Helemaal niet rijden bij dagelijks gebruik.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
dupont zei:
Dat is bou juist het grote probleem. Na een paar nachten met een Benzo slapen lig je zonder Benzo de hele nacht wakker. Als je dan weer neemt ben je binnen no time afhankelijk. Benzo afkick duurt lang, is hels, en kan dodelijk zijn.

Maar als je het echt graag wil, begin dan met een kwart pellet. Van 3mg kun je al blackouts krijgen.
Klik om te vergroten...
Dsn neem ik een halve van die 3mg tablets als het moet. Wou het sowieso al op voorraad hebben die benzo’s ook voor toekomstige high dose LSD trip.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga vannacht zonder iets proberen te slapen, me hoofd is sws al iets rustiger dan een paar dagen geleden.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
dupont zei:
Dat is bou juist het grote probleem. Na een paar nachten met een Benzo slapen lig je zonder Benzo de hele nacht wakker. Als je dan weer neemt ben je binnen no time afhankelijk. Benzo afkick duurt lang, is hels, en kan dodelijk zijn.

Maar als je het echt graag wil, begin dan met een kwart pellet. Van 3mg kun je al blackouts krijgen.

Vergeet ik bijna m’n paradepaardje: twee dagen niet autorijden na Bromazolam. Helemaal niet rijden bij dagelijks gebruik.
Klik om te vergroten...
Wat is een beetje het gevoel van die bromazolam kan weinig vinden? Vergelijkbaar met diazepam?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#16
trippymeeuw zei:
Ooh die oxycodon ben ik allang mee gestopt
Klik om te vergroten...
Lees je eerste bericht nog eens. Maar ok, be careful!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Manu76 zei:
Lees je eerste bericht nog eens. Maar ok, be careful!
Klik om te vergroten...
Vannacht de laatste keer geweest, hele dag al niks meer gehad
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Manu76 zei:
Ben je nu serieus? Afkicken bij een verslaving is maanden pijn.. en begint misschien pas na een paar weken
Klik om te vergroten...
Heb geen verslaving!!! Heb nu net oxycodon maar voor 2dagen gebruikt
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
trippymeeuw zei:
Wat is een beetje het gevoel van die bromazolam kan weinig vinden? Vergelijkbaar met diazepam?
Klik om te vergroten...
Het is een variant op Alprazolam (Xanax). Dus knockout spul. Pak 2 pellets uit het zakje nadat de postbode het heeft bezorgd en spoel de rest maar lekker door de WC.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Torchic zei:
Maar als je bijvoorbeeld pammetjes slikt is therapie veel minder effectief en ze zullen het niet snel zomaar voorschrijven voor overdag.
Klik om te vergroten...
Hoeven ook geen hogere doseringen te zijn. Maar ik ga er alles toe zetten dat ik een recept krijgt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."