#1
Alle zware hulpmiddelen zijn weg. Heb alleen nog passiflora staan😃probeer zeker te slapen zonder hulpmiddelen
Alle zware hulpmiddelen zijn weg. Heb alleen nog passiflora staan😃probeer zeker te slapen zonder hulpmiddelen
Lekker bezig pik. Effe je gedachten verzetten. Je zelf moe gamen met je passiflora en heerlijk je graf in duiken. Morgen weer een mooie nieuwe dag!!
Yes zo ff een docu kijken van Kees op videoland. Neem straks pas mijn passiflora uurtje voordat ik ga slapenLekker bezig pik. Effe je gedachten verzetten. Je zelf moe gamen met je passiflora en heerlijk je graf in duiken. Morgen weer een mooie nieuwe dag!!
Dit filmpje is nice. Dingen niet meer persoonlijk nemen heeft een groot aandeel in mijn herstel. En het maakt het leven in z'n algemeen een stuk eenvoudiger.Alle dingen die nieuw zijn, zijn lastig omte doen dat is niet erg.
Met jezelf zitten (lief zijn voor jezelf)is het beste wat je aan jezelf kan geven.
En voor ieder van ons geld. Dat we zelf verantwoordelijk voor gedrag, emoties, gevoelens, gedachten, triggers, enz enz.
![]()
Persoonlijke Ontwikkeling en vaardigheden: training en coaching
Persoonlijke ontwikkeling en vaardigheden: training en coaching. Vanuit Amersfoort en Hoogeveen. Ook online of incompany! Ervaren trainers en coaches.www.desteven.nl
Die site heb en had ik altijd veel aan als ik sommige dingen beter wil begrijpen.
Van deze kleine tedtalk heb ik ook veel gehad/geleerd. Zeker het kijken waard.
Dat herken ik wel. Ik deed altijd alles voor een ander. Toen ik ging leren te doen wat ik zelf wilde, wist ik ook steeds beter wat ik wilde / wilde doen. Klinkt makkelijk maar dat is het niet, maar probeer het maar eens. Wordt steeds makkelijker en het schuldgevoel steeds minder.Ik lees het wel. Maar ik merk dat ik er nu ff weer er door heen zit. Dat ik me moment heb weet even niet zo goed wat ik moet.
Ja daardoor komt het harder binnen. Denk dat als je je de spanning ervaart dat het sowieso minder word. Omdat je hersens eraan gaan wennen en dan na de tijd in gaan zien dat het geen gevaar is.Je zegt: "die gedachtes", en daar gaat je om.. die moet je leren kennen, accepteren en verwerken. Als je dat met Benzodiazepines of andere middelen doet, versterk je die gevoelens en gedachtes op den duur, maar weet je niet meer wat het precies is. En kom je in een spiraal terecht of zoiets.
Je weet niet waar je heen wilt, je wilt alleen dat je je goed voelt, maar hebt dan geen idee wat er mis is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."