Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpoed ADVIES nodig!

Spoed ADVIES nodig!

252 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
robinjoo1 zei:
probeer zeker te slapen zonder hulpmiddelen
Klik om te vergroten...
Alle zware hulpmiddelen zijn weg. Heb alleen nog passiflora staan😃
A
AudioAddictLid
01-01-2024, 00:00
#2
trippymeeuw zei:
Bekijk bijlage 50401
Klik om te vergroten...
Lekker bezig pik. Effe je gedachten verzetten. Je zelf moe gamen met je passiflora en heerlijk je graf in duiken. Morgen weer een mooie nieuwe dag!!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
slaap lekker voor later , en suc6 de komende dagen : je komt er zeker wel je kunt dit
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
AudioAddict zei:
Lekker bezig pik. Effe je gedachten verzetten. Je zelf moe gamen met je passiflora en heerlijk je graf in duiken. Morgen weer een mooie nieuwe dag!!
Klik om te vergroten...
Yes zo ff een docu kijken van Kees op videoland. Neem straks pas mijn passiflora uurtje voordat ik ga slapen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Alle dingen die nieuw zijn, zijn lastig omte doen dat is niet erg.
Met jezelf zitten (lief zijn voor jezelf)is het beste wat je aan jezelf kan geven.

En voor ieder van ons geld. Dat we zelf verantwoordelijk voor gedrag, emoties, gevoelens, gedachten, triggers, enz enz.

www.desteven.nl

Persoonlijke Ontwikkeling en vaardigheden: training en coaching

Persoonlijke ontwikkeling en vaardigheden: training en coaching. Vanuit Amersfoort en Hoogeveen. Ook online of incompany! Ervaren trainers en coaches.
www.desteven.nl www.desteven.nl

Die site heb en had ik altijd veel aan als ik sommige dingen beter wil begrijpen.

Van deze kleine tedtalk heb ik ook veel gehad/geleerd. Zeker het kijken waard.

Klik om te vergroten...
Dit filmpje is nice. Dingen niet meer persoonlijk nemen heeft een groot aandeel in mijn herstel. En het maakt het leven in z'n algemeen een stuk eenvoudiger.

👍👍👍
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
trippymeeuw zei:
Ik lees het wel. Maar ik merk dat ik er nu ff weer er door heen zit. Dat ik me moment heb weet even niet zo goed wat ik moet.
Klik om te vergroten...
Dat herken ik wel. Ik deed altijd alles voor een ander. Toen ik ging leren te doen wat ik zelf wilde, wist ik ook steeds beter wat ik wilde / wilde doen. Klinkt makkelijk maar dat is het niet, maar probeer het maar eens. Wordt steeds makkelijker en het schuldgevoel steeds minder.

Groeten van een ex-mega-pleaser :wink:
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Morning best lekker geslapen. Nu nog even lekker bijkomen in bed. Dan eruit, even naar de opdrachten kijken.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Is het niet dat je hoofd uiteindelijk went aan de spanning prikkels wat die gedachtes geven? Soort tolerantie?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je zegt: "die gedachtes", en daar gaat je om.. die moet je leren kennen, accepteren en verwerken. Als je dat met Benzodiazepines of andere middelen doet, versterk je die gevoelens en gedachtes op den duur, maar weet je niet meer wat het precies is. En kom je in een spiraal terecht of zoiets.
Je weet niet waar je heen wilt, je wilt alleen dat je je goed voelt, maar hebt dan geen idee wat er mis is.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Manu76 zei:
Je zegt: "die gedachtes", en daar gaat je om.. die moet je leren kennen, accepteren en verwerken. Als je dat met Benzodiazepines of andere middelen doet, versterk je die gevoelens en gedachtes op den duur, maar weet je niet meer wat het precies is. En kom je in een spiraal terecht of zoiets.
Je weet niet waar je heen wilt, je wilt alleen dat je je goed voelt, maar hebt dan geen idee wat er mis is.
Klik om te vergroten...
Ja daardoor komt het harder binnen. Denk dat als je je de spanning ervaart dat het sowieso minder word. Omdat je hersens eraan gaan wennen en dan na de tijd in gaan zien dat het geen gevaar is.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Once the cup is Empty you can fill it again.

A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Opzich vandaag een positieve dag gehad. Soms wat pieker momenten gehad maar dan kneep ik mijzelf in mijn arm als ik zo’n moment had. En probeer ik het in me hoofd te zetten als. “Je bent nu weer aan het overdenken” “je hoeft dit niet te geloven” “het is maar een gevoel het gaat vanzelf weer weg” “Wat ben je nu aan het doen?” “Wat zie je in je omgeving”. Vanavond ga ik met mijn vader naar de bios. Ik merk gewoon dat mijn gevoel vandaag vreemd is, een beetje vaag. Het is ook gek dat de muziek die ik nu dagelijks luister ook is veranderd. Luisterde eerder de hele dag rawstyle maar nu alleen maar Rap.

En ik merk ook dat mijn hoofd linkjes heeft gelegd naar dingen wat met de spanningen te maken hebben. Dingen die ik bijvoorbeeld veel deed in die periode roepen nu dan weer spanningen op. Gek voorbeeld toen in die periode ging ik naar de supermarkt en haalde ik afbak broodjes als ik dat nu doe laat me dat terug denken. Dat is met meerdere dingen.
Mijn psycholoog stuurde een mooi filmpje

A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Net gesprek van met de uitzendbureau gehad. Word waarschijnlijk iets in de zorg of beveiligingswerk, of productie werk in ploegen. Toch wel weer wat invulling in mijn leven ipv hele dag vrij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."