#1
Vannacht weer niet geslapen..😤Gestopt en bezig met afbouwen 🤔
Komt wel goed knul. Ik weet zeker dat jìj spoedig over deze traumatische ervaring heen zult zijn
Vannacht weer niet geslapen..😤Gestopt en bezig met afbouwen 🤔
Komt wel goed knul. Ik weet zeker dat jìj spoedig over deze traumatische ervaring heen zult zijn
Dat is de prijs die je moet betalen als je Benzo's gebruikt. Gaat met een paar dagen wel weer over.Vannacht weer niet geslapen..😤
Laatste keer was donderdag. Me hoofd zit gewoon vol waardoor ik niet kan ontspannen. Gedachtes blijven maar gaan. Heb ze nu niet bij de hand. Maar heb morgen mijn eerste gesprek met Poh ggz. Wil vnv of straks eig wel 2.5mg bramozolam nemen om gewoon weer eens een nacht als een blok te slapen.Dat is de prijs die je moet betalen als je Benzo's gebruikt.
Dat is een hele hoge dosis. De slapeloosheid die je terugkrijgt wordt alleen maar erger als je meer Benzo's neemt, je bouwt gewennig en tolerantie op, en het zal nog moeilijker worden om er vanaf te komen. Maar volgens mij zijn dit soort adviezen al meerdere malen gegeven in deze thread en lijken ze aan dovemansoren gericht. Bespreek maar met je huisarts of de POH-GGZ of het slim is wat je plannen zijn.Laatste keer was donderdag. Me hoofd zit gewoon vol waardoor ik niet kan ontspannen. Gedachtes blijven maar gaan. Heb ze nu niet bij de hand. Maar heb morgen mijn eerste gesprek met Poh ggz. Wil vnv of straks eig wel 2.5mg bramozolam nemen om gewoon weer eens een nacht als een blok te slapen.
Wil je er mee stoppen of niet?Laatste keer was donderdag. Me hoofd zit gewoon vol waardoor ik niet kan ontspannen. Gedachtes blijven maar gaan. Heb ze nu niet bij de hand. Maar heb morgen mijn eerste gesprek met Poh ggz. Wil vnv of straks eig wel 2.5mg bramozolam nemen om gewoon weer eens een nacht als een blok te slapen.
Ja maar ik wil ook slapen en me goed voelenWil je er mee stoppen of niet?
Laatste keer was donderdag. Me hoofd zit gewoon vol waardoor ik niet kan ontspannen. Gedachtes blijven maar gaan. Heb ze nu niet bij de hand. Maar heb morgen mijn eerste gesprek met Poh ggz. Wil vnv of straks eig wel 2.5mg bramozolam nemen om gewoon weer eens een nacht als een blok te slapen.
Ja maar ik wil ook slapen en me goed voelen
Hoe meer pijn je kunt verdragen, hoe sneller je weer evenwicht kunt vinden. Je bent een junkie en zult ontwenningsverschijnselen moeten accepteren en dan komt het wel weer goed. Maar heb je nog steeds niet door dat iedere keer dat je met Benzodiazepines gaat slapen, je je situatie moeilijker maakt?Ja maar ik wil ook slapen en me goed voelen
Zolang je doorgaat met benzo's zul daar altijd benzo's voor nodig hebben. De keus is aan jou, ga je voor een lange termijn oplossing of een quick fix?Ja maar ik wil ook slapen en me goed voelen
Dit is wel de meest zware periode uit mijn leven tot nu toe. Ik lijk mezelf enorm als persoon te verliezen. Elke prikkel is teveel en dan ga ik weer in mijn hoofd zitten, waardoor er spanning komt. En daardoor kan ik niet ontspannen en niet eten. Het is dan fijn om een benzo te nemen (maar dat werkt niet dat is schijn). Ik wil gewoon mezelf weer zijn ik word gekZolang je doorgaat met benzo's zul daar altijd benzo's voor nodig hebben. De keus is aan jou, ga je voor een lange termijn oplossing of een quick fix?
Alles op z'n tijd. Stoppen met misbruik medicatie en daarna kan je focussen op therapie en je zelf beter leren kennen. Eens stabiele basis is essentieel voor herstel maar dat kan niet allemaal tegelijk.Dit is wel de meest zware periode uit mijn leven tot nu toe. Ik lijk mezelf enorm als persoon te verliezen. Elke prikkel is teveel en dan ga ik weer in mijn hoofd zitten, waardoor er spanning komt. En daardoor kan ik niet ontspannen en niet eten. Het is dan fijn om een benzo te nemen (maar dat werkt niet dat is schijn). Ik wil gewoon mezelf weer zijn ik word gek
Kapot moe nu ook al vanaf 1:31 wakker. Morgen is het gesprek al gelukkig. Hoofd blijft spelenAlles op z'n tijd. Stoppen met misbruik medicatie en daarna kan je focussen op therapie en je zelf beter leren kennen. Eens stabiele basis is essentieel voor herstel maar dat kan niet allemaal tegelijk.
Ga ff lekker naar buiten. De zon schijnt, de vogels fluiten, de natuur is mooi. Frisse lucht is goed voor je en het leidt je af.Kapot moe nu ook al vanaf 1:31 wakker. Morgen is het gesprek al gelukkig. Hoofd blijft spelen
Goede tipGa ff lekker naar buiten. De zon schijnt, de vogels fluiten, de natuur is mooi. Frisse lucht is goed voor je en het leidt je af.
Sterkte joh. Door Benzo’s raak je alleen maar méér jezelf kwijt helaas. Ga de uitdaging aan dan kom je er sterker uit. Weglopen brengt je niets.Dit is wel de meest zware periode uit mijn leven tot nu toe. Ik lijk mezelf enorm als persoon te verliezen. Elke prikkel is teveel en dan ga ik weer in mijn hoofd zitten, waardoor er spanning komt. En daardoor kan ik niet ontspannen en niet eten. Het is dan fijn om een benzo te nemen (maar dat werkt niet dat is schijn). Ik wil gewoon mezelf weer zijn ik word gek
Hoop dat ik mezelf snel terug vind. Heb ook al tegen me ouders gezegd dat als ik zo moet leven dat ik er liever niet meer ben. Tis de laatste tijd echt lijden. Gewoon er tegen aanzien om wakker te worden.Sterkte joh. Door Benzo’s raak je alleen maar méér jezelf kwijt helaas. Ga de uitdaging aan dan kom je er sterker uit. Weglopen brengt je niets.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."