#1
Ik ga vannacht zonder iets proberen te slapen, me hoofd is sws al iets rustiger dan een paar dagen geleden.
Wat is een beetje het gevoel van die bromazolam kan weinig vinden? Vergelijkbaar met diazepam?Dat is bou juist het grote probleem. Na een paar nachten met een Benzo slapen lig je zonder Benzo de hele nacht wakker. Als je dan weer neemt ben je binnen no time afhankelijk. Benzo afkick duurt lang, is hels, en kan dodelijk zijn.
Maar als je het echt graag wil, begin dan met een kwart pellet. Van 3mg kun je al blackouts krijgen.
Vergeet ik bijna m’n paradepaardje: twee dagen niet autorijden na Bromazolam. Helemaal niet rijden bij dagelijks gebruik.
Lees je eerste bericht nog eens. Maar ok, be careful!Ooh die oxycodon ben ik allang mee gestopt
Vannacht de laatste keer geweest, hele dag al niks meer gehadLees je eerste bericht nog eens. Maar ok, be careful!
Heb geen verslaving!!! Heb nu net oxycodon maar voor 2dagen gebruiktBen je nu serieus? Afkicken bij een verslaving is maanden pijn.. en begint misschien pas na een paar weken
Het is een variant op Alprazolam (Xanax). Dus knockout spul. Pak 2 pellets uit het zakje nadat de postbode het heeft bezorgd en spoel de rest maar lekker door de WC.Wat is een beetje het gevoel van die bromazolam kan weinig vinden? Vergelijkbaar met diazepam?
Ben je nu serieus? Afkicken bij een verslaving is maanden pijn.. en begint misschien pas na een paar wekenVannacht de laatste keer geweest, hele dag al niks meer gehad
Hoe bedoel je 2pellets heb 25 tabs besteldHet is een variant op Alprazolam (Xanax). Dus knockout spul. Pak 2 pellets uit het zakje nadat de postbode het heeft bezorgd en spoel de rest maar lekker door de WC.
Om jezelf te beschermen, houd er max 2 over van de 25 en gooi de rest weg.Hoe bedoel je 2pellets heb 25 tabs besteld
Afkicken na 2dag gebruik😂 is pas na een paar wekenBen je nu serieus? Afkicken bij een verslaving is maanden pijn.. en begint misschien pas na een paar weken
Je denkt er veel te makkelijk over. Voor je 't weet zit je in de shit met de middelen die je jezelf hebt voorgeschreven.Afkicken na 2dag gebruik😂 is pas na een paar weken
Zal het overleggen met mijn huisarts morgenochtend met wat ik heb besteld. En wat zijn advies is sowieso moet ik hulp zoeken voor het doemdenken in mijn hoofdDe waarschuwingen zijn terecht.
Van alle drugs die ik ken, zijn benzo’s al jaren mijn grootste ‘oppasser’ (als angst/stress/insomniagevoelig persoon), ik ben overall helemaal niet verslavingsgevoelig maar benzo’s spelen met periodes echt spelletjes in mijn hoofd als ik me slecht voel. De ‘instant’ oplossing is gewoon te makkelijk. Daarna is stoppen ermee (ook als je ze pas een paar dagen gebruikt) moeilijk, want de klachten waarvoor je ze in de eerste plaats neemt komen sterker terug. Dit vergt serieuze zelfdiscipline.
Neem gewoon ter harte wat hier gezegd wordt, verder wil ik je veel succes en sterkte wensen.Oh, en ga naar je huisarts.
Benzo's werken maar eventjes, en ze veroorzaken geheugenverlies dus daarna ben je weer vergeten dat ze werkten. Bovendien maken benzo's je angstklachten juist erger als ze zijn uitgewerkt. Daarmee zijn dat soort middelen vaak het begin van nog meer problemen in plaats van de oplossing voor je onrustige gevoelens.aat me meer om dat ik mijn hoofd dan weer even rustig heb een even beter kan nadenken en even wat rust heb. Is er een kans dat de huisarts mij dit voor schrijft? Een benzo? En wat is dna de beste Benzo en minst lichamelijk ik moet een benzo hebben die echt kalmeert en op je geest werkt
Je kan zelfs na eenmalig gebruik al meer last krijgen van slaapproblemen, onrustige gevoelens, impulsief gedrag, moeite met concentreren, geheugenverlies, sterk schommelende emoties, hoofdpijn, spierpijn (..).Afkicken na 2dag gebruik😂 is pas na een paar weken
Nou ja ben gestopt met oxycodon ineens. Probeer morgen met mijn huisarts te praten over mijn stress en angstJe kan zelfs na eenmalig gebruik al meer last krijgen van slaapproblemen, onrustige gevoelens, impulsief gedrag, moeite met concentreren, geheugenverlies, sterk schommelende emoties, hoofdpijn, spierpijn (..).
Ik weet niet vanaf wanneer jij het afkicken noemt. Maar of je dat soort na-effecten 'een kater', 'afkicken, of 'ontwennen' wil noemen lijkt me een beetje een semantische discussie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."