#1
Idd vertrouw je huisarts! Precies het bovenstaande heb ik ook gehad: na relatiebreuk 5 nachten niet geslapen/gegeten (dus geen drugs in het spel, gewoon angst en verdriet). Uiteindelijk vol schaamte de huisarts gebeld en iets voorgeschreven gekregen.De meeste kans dat je huisarts je op de juiste manier helpt is door eerlijk te zijn over wat er aan de hand is. En als daarbij iets kalmerends nodig is schrijft hij dat vast voor
Zo heb ik ooit na een plotselinge relatiebreuk en 4 nachten helemaal niet slapen, niet kunnen eten etc, een paar pammetjes meegehad om even de angst wat te verminderen. Ik voelde me zó lullig dat ik met liefdesverdriet bij de huisarts kwam, maar werd gewoon serieus genomen
jouw verhaal is anders, maar wat je ook gebruikt hebt het is belangrijk om daar eerlijk over te zijn en hulp voor te vragen. Ik weet vanuit mijn professie dat hier zorgvuldig mee om wordt gegaan. En i hate to break it to you: maar je bent echt niet de enige die hiermee komt.
ben benieuwd hoe het nu met je is!
