Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpoed ADVIES nodig!

Spoed ADVIES nodig!

252 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Ik vind het altijd heel grappig als mensen zeggen 'ja ik heb eigenlijk alle drugs die er zijn wel gebruikt.'

Meestal bedoelen ze dan dat ze de standaardmiddelen op het vaste lijstje van hun dealer hebben afgevinkt.

Dus dan vraag ik altijd:
'echt waar? Oh hoe was 2C-T-2 dan? Daar ben ik wel erg benieuwd naar!'

En dan genieten van de verwarring in hun gezicht 😁
Klik om te vergroten...
Ik kan me voorstellen dat dat erg mooi is om te zien hahaha! Elke dag kom ik nieuwe drugs tegen op dit forum, het verbaast mij enorm wat er allemaal al niet bestaat!
Je gaat mij dus nooit horen zeggen dat ik zo wat alle drugs op heb😂
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Red pill zei:
Het is goed dat jullie hem allemaal behoeden voor benzo's en advies geven maar sommige reacties hier vind ik wel een beetje overdreven en niet nodig.

Waarschuwen en advies geven is 1 maar hem oordelen is een heel ander verhaal.

Als ts zegt het voor een paar dagen te willen gebruiken betekend het niet meteen dat hij verslaafd raakt en het blijft z'n eige keuze en eige leven
Klik om te vergroten...
Dit heeft 0,0 te maken met stoer doen, maar toen ik uit de kliniek kwam voor alcohol en coke ben ik dezelfde dag begonnen met benzo's uit angst voor slaapproblemen. In de kliniek kreeg ik namelijk diazepam.

(RC) Benzo's zijn gewoon heel gevaarlijk gezien tolerantie en negatieve gevolgen algemeen. En wellicht ben ik uitzondering op de regel. Maar ik heb na 2 maanden dagelijks gebruik tot10 bromas dagelijks aan toe, de een op de andere dag gestopt en nergens last van gehad. Nogmaals dit betekent niet dat je hier aan moet beginnen of het beste kan kiezen als recreatieve drugs, maar de negatieve gevolgen verschillen echt per persoon.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
trippymeeuw zei:
Bij de huisarts geweest, heb oxazepam (3maals dag 10mg. voorschreven gekregen. Morgen wat ik gebeld voor therapie voor het beter handelrn van stress en behandeling voor mijn problemen.
Klik om te vergroten...
Mooi zo, goede stap. Gooi de Bromazolam die je hebt maar weg. Stop niet met de Oxazepam zonder overleg met de arts (als je het langer dan twee weken gebruikt).
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Red pill zei:
Het is goed dat jullie hem allemaal behoeden voor benzo's en advies geven maar sommige reacties hier vind ik wel een beetje overdreven en niet nodig.

Waarschuwen en advies geven is 1 maar hem oordelen is een heel ander verhaal.

Als ts zegt het voor een paar dagen te willen gebruiken betekend het niet meteen dat hij verslaafd raakt en het blijft z'n eige keuze en eige leven
Klik om te vergroten...
Ons brein heeft een beetje de neiging om zich juist in zware tijden te focussen op kleine redenen waarom en hoe je even zou kunnen ontsnappen van die druk.

Het gevolg is dat je vaak ziet dat elke strohalm wordt aangegrepen om gebruik van drugs goed te praten. Volgens mij hebben reaguurders hier dat ook zelf ervaren, en waarschuwen ze daarom dubbel zo hard om te voorkomen dat TS een paar positieve opmerkingen gelijk aangrijpt om iets te doen waarvan we statistisch gezien wel weren dat het een grote kans heeft om meer problemen te veroorzaken.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Update!

heb 4x dingen verzwogen naar mijn partner, en nu toch naar de 5x alles verteld.😢😢😢😢😢. Godverdomme wat ben ik een dommmmme domme dommee *** idioot. Ze zei tegen mij dat ze nu haar spullen ging pakken en ging nadenken en dinsdag beslissen over wat ze wilt. Ik ben online vreemdgegaan met een meid waarmee ik hiervoor was (alleen qua seksgesprekken) en 1 meid waarmee ik seksgesprekken had en videos en filmpjes had gestuurd via snap… 😢😢 daar kwam alle stress vandaan. Ben bang dat ik nu alles heb verpest😢😢. Wou zou dat ik een tijdmachine had. Stage ligt ook plat doordat ze lucht kregen van mijn van oxycodon.
Voel me wel opgelucht dat alles wat ik fout heb gedaan uit de lucht is. Ik neem straks 2 oxazepammetjes en dan probeer ik lekker te slapen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tja, klinkt dat je werkt aan de zaak. Nu neem je de pilletjes en heb je ze niet meer nodig denk ik. Je moet even goed nadenken over wat je jezelf en misschien haar wilt bieden. Maar je hebt haar verteld waar je het zo moeilijk mee had.
Maar neem gerust vanavond je pilletje en ik hoop voor je dat je snel weer de oude bent!
Good job en zonder pilletje zul je meer problemen verwerken misschien, maar kan me voorstellen dat een nachtje slapen je voorrang krijgt, ook na je overwinning bij de dokter.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Manu76 zei:
Tja, klinkt dat je werkt aan de zaak. Nu neem je de pilletjes en heb je ze niet meer nodig denk ik. Je moet even goed nadenken over wat je jezelf en misschien haar wilt bieden. Maar je hebt haar verteld waar je het zo moeilijk mee had.
Maar neem gerust vanavond je pilletje en ik hoop voor je dat je snel weer de oude bent!
Good job en zonder pilletje zul je meer problemen verwerken misschien, maar kan me voorstellen dat een nachtje slapen je voorrang krijgt, ook na je overwinning bij de dokter.
Klik om te vergroten...
Het blijft gewoon aan je knagen
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
trippymeeuw zei:
Het blijft gewoon aan je knagen
Klik om te vergroten...
Weet je wat de functie van je hersenen is? Precies knagen.. Ik weet bij mezelf ook wel wat er niet in orde is, want per periode in het leven, als hersenen gaan zeuren, is het altijd hetzelfde dat terugkomt.
Mijn obsessies veranderen gelukkig wel. Kan werk zijn, spelletjes spelen, vrouwen, uitgaan, sporten.. maar er is altijd wel iets dat ik redelijk obsessief blijf doen volgens mij.
En vreemdgaan is zeer pijnlijk, maar op jonge leeftijd, kan het erbij horen. Hoop dat je vriendin het er ook niet te moeilijk mee heeft en ze er geen trauma aan overhoudt.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Manu76 zei:
Weet je wat de functie van je hersenen is? Precies knagen.. Ik weet bij mezelf ook wel wat er niet in orde is, want per periode in het leven, als hersenen gaan zeuren, is het altijd hetzelfde dat terugkomt.
Mijn obsessies veranderen gelukkig wel. Kan werk zijn, spelletjes spelen, vrouwen, uitgaan, sporten.. maar er is altijd wel iets dat ik redelijk obsessief blijf doen volgens mij.
En vreemdgaan is zeer pijnlijk, maar op jonge leeftijd, kan het erbij horen. Hoop dat je vriendin het er ook niet te moeilijk mee heeft en ze er geen trauma aan overhoudt.
Klik om te vergroten...
Het is zo kloten man. Dat ik die fout heb gemaakt hou zoveel van mijn vriendin.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Helaas gaat mijn vriendin nu bij mijn weg heb zo een gesprek met school en dan ga ik lekker daarn a de heledag slapen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
trippymeeuw zei:
Helaas gaat mijn vriendin nu bij mijn weg heb zo een gesprek met school en dan ga ik lekker daarn a de heledag slapen
Klik om te vergroten...

Pas hier mee op. Als je overdag slaapt lig je 's nachts wakker. De "oplossing" voor jou is dan Benzo's nemen, maar daar ga je uiteindelijk nog slechter van slapen. Je begrijpt denk ik wel waar dit heen gaat - dit probeer je op te vangen met nog meer Benzo's. Je bent na twee weken dagelijks gebruik al lichamelijk afhankelijk en zult dan moeten afbouwen. Je krijgt daarbij al je weggedrukte stress keihard terug. Je bent echt heel gevaarlijk bezig door te proberen te vluchten in slaap.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dupont zei:
Pas hier mee op. Als je overdag slaapt lig je 's nachts wakker. De "oplossing" voor jou is dan Benzo's nemen, maar daar ga je uiteindelijk nog slechter van slapen. Je begrijpt denk ik wel waar dit heen gaat - dit probeer je op te vangen met nog meer Benzo's. Je bent na twee weken dagelijks gebruik al lichamelijk afhankelijk en zult dan moeten afbouwen. Je krijgt daarbij al je weggedrukte stress keihard terug. Je bent echt heel gevaarlijk bezig door te proberen te vluchten in slaap.
Klik om te vergroten...
Tja het is via de huisarts. Gun mij even een dag slaap na deze klap. Heb zo een belangrijk gesprek op stage/school daarna wil ik gewoon lekker slapen. Ben mijn schatje kwijt door mijn eigen domme fout. Wil het liefst even voor 12/24uur helemaal weg zijn in dromenland
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
trippymeeuw zei:
Tja het is via de huisarts. Gun mij even een dag slaap na deze klap. Heb zo een belangrijk gesprek op stage/school daarna wil ik gewoon lekker slapen. Ben mijn schatje kwijt door mijn eigen domme fout. Wil het liefst even voor 12/24uur helemaal weg zijn in dromenland
Klik om te vergroten...
Ga je nog iets doen met het advies hier of ga je je eigen gang? Het heeft geen zin om je emoties te dempen met benzo's, of het nou via de huisarts is of niet.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
trippymeeuw zei:
Tja het is via de huisarts. Gun mij even een dag slaap na deze klap. Heb zo een belangrijk gesprek op stage/school daarna wil ik gewoon lekker slapen. Ben mijn schatje kwijt door mijn eigen domme fout. Wil het liefst even voor 12/24uur helemaal weg zijn in dromenland
Klik om te vergroten...
Probeer op een gezonde manier je verdriet te verwerken. Ga met iemand praten, maak een boswandeling, ga sporten, mogelijkheden zat. De plannetjes die jij bedenkt brengen je alleen maar verder van huis.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
dupont zei:
Probeer op een gezonde manier je verdriet te verwerken. Ga met iemand praten, maak een boswandeling, ga sporten, mogelijkheden zat. De plannetjes die jij bedenkt brengen je alleen maar verder van huis.
Klik om te vergroten...
Dat doe ik ook allemaal
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Ga je nog iets doen met het advies hier of ga je je eigen gang? Het heeft geen zin om je emoties te dempen met benzo's, of het nou via de huisarts is of niet.
Klik om te vergroten...
Het is gewoon kloten man jullie begrijpen het niet. Voelt alsof ik mijn hele wereld ben verloren
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
trippymeeuw zei:
Het is gewoon kloten man jullie begrijpen het niet. Voelt alsof ik mijn hele wereld ben verloren
Klik om te vergroten...
We begrijpen je maar al te goed. Velen hier hebben de fouten gemaakt die jij van plan bent te begaan. Lees je de waarschuwingen wel? Allemaal uit ervaring. Wij proberen jou te behoeden voor de fouten die wij allemaal gemaakt hebben. Jij hoeft ze niet te maken, wij hebben dat al gedaan en zaten vervolgens nog dieper in de shit dan ooit tevoren, terwijl we altijd volhielden dat het ons nooit zou overkomen.

Denk je nou serieus dat je de enige persoon bent op dit forum die ooit is gedumpt door zijn vriendinnetje? Hoe geloofwaardig vind je dat zelf klinken? Blijf nou maar niet in je zelfmedelijden zitten. Ga wat doen vandaag dan zul je opknappen. Ga je verdriet maar beleven in plaats van voor je uit schuiven met Benzo’s. Vroeg of laat moet het er toch uit.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vervelende fase dit, maar dat is het leven...
Leren van je fouten, vallen en weer opstaan!

M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
trippymeeuw zei:
Het is gewoon kloten man jullie begrijpen het niet. Voelt alsof ik mijn hele wereld ben verloren
Klik om te vergroten...
We begrijpen dit allemaal beter als je denkt. Alleen weten we ook een stuk beter als je denkt waartoe benzogebruik kan leiden.

Je hebt je billen gebrand. Dat is fucking kut, en de gevolgen ervan ook. Maar nu is het een stuk verstandiger om op de blaren te zitten en te dealen met de gevolgen, dan om daarvoor te vluchten. De blaren worden alleen maar groter namelijk.

Dus gebruik de medicatie zoals de huisarts heeft bedoeld. Behoud je ritme en slaap 's nachts. Overdag zijn er namelijk meer mensen die je even op kunnen vangen.

Het voelt nu alsof de wereld vergaat, maar dat gebeurt niet. Linskom of rechtsom, met of zonder je vriendin, kom je wel weer op je pootjes terecht. En hopelijk heb je er dan van geleerd dat digitaal vreemdgaan niet zo'n goed idee is :)
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
We begrijpen dit allemaal beter als je denkt. Alleen weten we ook een stuk beter als je denkt waartoe benzogebruik kan leiden.

Je hebt je billen gebrand. Dat is fucking kut, en de gevolgen ervan ook. Maar nu is het een stuk verstandiger om op de blaren te zitten en te dealen met de gevolgen, dan om daarvoor te vluchten. De blaren worden alleen maar groter namelijk.

Dus gebruik de medicatie zoals de huisarts heeft bedoeld. Behoud je ritme en slaap 's nachts. Overdag zijn er namelijk meer mensen die je even op kunnen vangen.

Het voelt nu alsof de wereld vergaat, maar dat gebeurt niet. Linskom of rechtsom, met of zonder je vriendin, kom je wel weer op je pootjes terecht. En hopelijk heb je er dan van geleerd dat digitaal vreemdgaan niet zo'n goed idee is :)
Klik om te vergroten...
Inderdaad mijn wereld vergaat moet straks haar ouders onder ogen komen en me spullen ophalen. Jezus wat voelt dit kut dit had niet gehoeven.🙁 kan mij geen leven zonder haar voorstellen :( hoe moet ik nou verder? Ik heb zelf de fout gemaakt waarom deed ik dat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."