#1
Ik kan me voorstellen dat dat erg mooi is om te zien hahaha! Elke dag kom ik nieuwe drugs tegen op dit forum, het verbaast mij enorm wat er allemaal al niet bestaat!Ik vind het altijd heel grappig als mensen zeggen 'ja ik heb eigenlijk alle drugs die er zijn wel gebruikt.'
Meestal bedoelen ze dan dat ze de standaardmiddelen op het vaste lijstje van hun dealer hebben afgevinkt.
Dus dan vraag ik altijd:
'echt waar? Oh hoe was 2C-T-2 dan? Daar ben ik wel erg benieuwd naar!'
En dan genieten van de verwarring in hun gezicht 😁
Je gaat mij dus nooit horen zeggen dat ik zo wat alle drugs op heb😂