#1
Pas er wel mee op helemaal omdat jullie mij hebben gewaarschuwd ben ik mij er extra bewust vanZeiden de meeste verslaafden voordat ze verslaafd raakten. Maar hey, eigen keuze![]()
Pas er wel mee op helemaal omdat jullie mij hebben gewaarschuwd ben ik mij er extra bewust vanZeiden de meeste verslaafden voordat ze verslaafd raakten. Maar hey, eigen keuze![]()
Ooh die oxycodon ben ik allang mee gestoptTja.. Als je benzo nodig hebt om te kunnen slapen, ben je op de één of andere manier een risicogroep en ben je waarschijnlijk met afkick van Oxicodon bezig. En Oxicodon is veel sterker dan je Tramadol. Nu is de benzo nog een stap moeilijker om te controleren, als je hem zonder door te hebben plots niet meer onder controle hebt.
Be very careful en maak een plan!
Dat is bou juist het grote probleem. Na een paar nachten met een Benzo slapen lig je zonder Benzo de hele nacht wakker. Als je dan weer neemt ben je binnen no time afhankelijk. Benzo afkick duurt lang, is hels, en kan dodelijk zijn.Als ik ff lekker kan slapen en voor nachtje me hoofd rustig heb.
Dsn neem ik een halve van die 3mg tablets als het moet. Wou het sowieso al op voorraad hebben die benzo’s ook voor toekomstige high dose LSD trip.Dat is bou juist het grote probleem. Na een paar nachten met een Benzo slapen lig je zonder Benzo de hele nacht wakker. Als je dan weer neemt ben je binnen no time afhankelijk. Benzo afkick duurt lang, is hels, en kan dodelijk zijn.
Maar als je het echt graag wil, begin dan met een kwart pellet. Van 3mg kun je al blackouts krijgen.
Wat is een beetje het gevoel van die bromazolam kan weinig vinden? Vergelijkbaar met diazepam?Dat is bou juist het grote probleem. Na een paar nachten met een Benzo slapen lig je zonder Benzo de hele nacht wakker. Als je dan weer neemt ben je binnen no time afhankelijk. Benzo afkick duurt lang, is hels, en kan dodelijk zijn.
Maar als je het echt graag wil, begin dan met een kwart pellet. Van 3mg kun je al blackouts krijgen.
Vergeet ik bijna m’n paradepaardje: twee dagen niet autorijden na Bromazolam. Helemaal niet rijden bij dagelijks gebruik.
Lees je eerste bericht nog eens. Maar ok, be careful!Ooh die oxycodon ben ik allang mee gestopt
Vannacht de laatste keer geweest, hele dag al niks meer gehadLees je eerste bericht nog eens. Maar ok, be careful!
Heb geen verslaving!!! Heb nu net oxycodon maar voor 2dagen gebruiktBen je nu serieus? Afkicken bij een verslaving is maanden pijn.. en begint misschien pas na een paar weken
Het is een variant op Alprazolam (Xanax). Dus knockout spul. Pak 2 pellets uit het zakje nadat de postbode het heeft bezorgd en spoel de rest maar lekker door de WC.Wat is een beetje het gevoel van die bromazolam kan weinig vinden? Vergelijkbaar met diazepam?
Ben je nu serieus? Afkicken bij een verslaving is maanden pijn.. en begint misschien pas na een paar wekenVannacht de laatste keer geweest, hele dag al niks meer gehad
Hoe bedoel je 2pellets heb 25 tabs besteldHet is een variant op Alprazolam (Xanax). Dus knockout spul. Pak 2 pellets uit het zakje nadat de postbode het heeft bezorgd en spoel de rest maar lekker door de WC.
Om jezelf te beschermen, houd er max 2 over van de 25 en gooi de rest weg.Hoe bedoel je 2pellets heb 25 tabs besteld
Afkicken na 2dag gebruik😂 is pas na een paar wekenBen je nu serieus? Afkicken bij een verslaving is maanden pijn.. en begint misschien pas na een paar weken
Je denkt er veel te makkelijk over. Voor je 't weet zit je in de shit met de middelen die je jezelf hebt voorgeschreven.Afkicken na 2dag gebruik😂 is pas na een paar weken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."