#1
Niet dat je hoeft te antwoorden, maar wanneer begon dat en je weet misschien wat de reden was? Dan moet je erover praten met iemand en kijken wat je kunt veranderen.. Misschien begon het doordat je plots te relax was na een drugs, of misschien ben je iemand kwijt geraakt, werk, school problemen.. kan alles zijn, maar als je tot rust komt door gebruik van drugs, is kans erg groot dat je dubbel in de problemen komt, als drugs uitgewerkt zijn. En echt, een drugs als Oxicodon kan alles in je voor heel lang in de war schoppen.Alleen ik lijk nergens geen energie meer in te hebben. Continu nadenken en dan maak je jezelf gek