#1
Thanks! Ik ga het proberen het is alleen lastiger dan hier word vermeldMisschien kan het helpen om al je gedachten een op te schrijven gewoon alles wat je denkt. Als je dat niet gewend bent omte te doen kan dat raar voelen en onwennig.
Maar papier oordeelt niet. En jij hebt dat gelijk een uitlaatklep. Het hoeft niet netjes te zijn je kan dan alles zeggen wat je denkt en je hoeft ook met niemand rekening te houden.
Je kan ook een stukje maken met wat je wil met je leven. De wensen/dromen die je nog hebt en wat je daarvoor nodig hebt.
Of waar je blij van word/dankbaar voor bent.
Probeer de gevoelens die je ervaar niet met gedachten te vervuilen. Stel je voelt je boos of verdrietig of blij.. probeer observeren waar je dat in het lijf voelt. En je kan dat hardop zeggen ik ervaar een gevoel van ... laat het gevoel er vooral ZIjN... Huil, lach, misschien dat je met iemand fysiek kan stoeien.
Dat je wil slapen en wil vluchten van de gevoelens en gedachten is wel begrijpelijk en soms is dat misschien ook even nodig. Het is alleen geen oplossing voor langere termijn.
Dwaalen in ellende en uiteindelijk zelfmedelijden is geen optie.
Geloof in jezelf en zie dit alles als een prachtige leerervaring.
Ook ik heb wel eens dingen gedaan in het leven die ik beter niet had kunnen doen.
Leer daarvan en probeer verder te gaan.
Keep your head up!!