#1
Wij testten onze pillen op gabberfeesten weleens, puur voor de lol. Zeiden ze dat het troep was, slikten we ze alsnog. De 'goede oude tijd'. 🤐😅
Het topic is; geen dip, juist het tegenovergestelde, met uitleg erbij zit je al gauw in de 90s.Vind persoonlijk iig dat we niet te makkelijk xrc misbruik moeten goed praten met “maar dat deden we in de 90s ook!!!!!
+ 1.Ja, zo gaat het als je net begint. Dat verandert hoe langer je gebruikt. De katers worden steeds zwaarder. Met jouw hoge dosissen MDMA en ook nog zo frequent zal dat niet lang duren.
Ik neem meestal volgens mij best veel, bij xtc ongeveer 3x250mg, maar ik ben ook best wel groot.
110kg met een vetpercentage van 11%, dus kan al een stuk meer hebben dan gemiddeld. Daarnaast als ik de richtlijn aanhoud voel ik zowat niks, de eerste keer voelde ik het pas na anderhalve pil van 250mg. Verder spreek ik ook van alle kanten mensen die zeggen dat dit prima kan, niet alleen in mijn eigen kring maar ook mensen daarbuitenMisschien lees ik het verkeerd, maar bedoel je 3 keer 250mg op een dag/avond/nacht ? Dat is 750mg! Ik neem toch aan dat je geen 500kg bent...
Dit merk ik ook erg. Ik gebruik eens in de drie maanden drugs en verder drink ik alleen maar alcohol op festivals. Ik merk dat ik enorm veel energie krijg van alcohol als ik op een techno feest sta. Vergeleken met mijn maten die persé moeten snuiven om een avond te komen, kan ik gewoon bier blijven drinken en houd ik het vaak langer vol dan zij.Verder merk ik ook dat mijn brein erg sterk reageert op techno, die dopamine release die je ervan kan krijgen merk ik behoorlijk.
Ik gebruik sinds een half jaar drugs, en tot nu toe heb ik 4 keer xtc gedaan en 4 keer 3mmc. Ik neem meestal volgens mij best veel, bij xtc ongeveer 3x250mg, maar ik ben ook best wel groot. Ik hallucineer ook nooit eigenlijk, en ik heb altijd nog heel veel controle. Ik merk dat ik na gebruik helemaal geen dip heb, en eigenlijk juist het tegenovergestelde. Ik voel me juist heel blij, energiek en goed. 1 keer was ik wel een dag heel moe, maar dat was dan ook na een all night long. Mogelijk heb ik er wel wat slaapproblemen door, ik merk dat ik de laatste tijd wat vaker wakker word tijdens mijn slaap, maar dat kan ook andere oorzaken hebben. Verder merk ik ook dat mijn brein erg sterk reageert op techno, die dopamine release die je ervan kan krijgen merk ik behoorlijk.
Ik weet dat 8 keer in een half jaar best veel is, dus ik ga er nu ook mee minderen. Ik ben voor mijn gevoel niet verslavingsgevoelig en kan prima een tijdje zonder, ik vind even rust juist fijn.
Ik kan tot zover niet echt vergelijkbare gevallen vinden op het forum, dus ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit ervaren, en of ik hier op lange termijn wel nog last van kan gaan krijgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."