Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik sinds een half jaar drugs, en tot nu toe heb ik 4 keer xtc gedaan en 4 keer 3mmc. Ik neem meestal volgens mij best veel, bij xtc ongeveer 3x250mg, maar ik ben ook best wel groot. Ik hallucineer ook nooit eigenlijk, en ik heb altijd nog heel veel controle. Ik merk dat ik na gebruik helemaal geen dip heb, en eigenlijk juist het tegenovergestelde. Ik voel me juist heel blij, energiek en goed. 1 keer was ik wel een dag heel moe, maar dat was dan ook na een all night long. Mogelijk heb ik er wel wat slaapproblemen door, ik merk dat ik de laatste tijd wat vaker wakker word tijdens mijn slaap, maar dat kan ook andere oorzaken hebben. Verder merk ik ook dat mijn brein erg sterk reageert op techno, die dopamine release die je ervan kan krijgen merk ik behoorlijk. Ik weet dat 8 keer in een half jaar best veel is, dus ik ga er nu ook mee minderen. Ik ben voor mijn gevoel niet verslavingsgevoelig en kan prima een tijdje zonder, ik vind even rust juist fijn. Ik kan tot zover niet echt vergelijkbare gevallen vinden op het forum, dus ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit ervaren, en of ik hier op lange termijn wel nog last van kan gaan krijgen."
"Ik heb zaterdag 2 punten 3mmc gesnoven en heb nu nog best wel sterke afterglow dan. Bij 3mmc zou het korter moeten duren toch?"
"Pan zei: Misschien lees ik het verkeerd, maar bedoel je 3 keer 250mg op een dag/avond/nacht ? Dat is 750mg! Ik neem toch aan dat je geen 500kg bent... Klik om te vergroten... 110kg met een vetpercentage van 11%, dus kan al een stuk meer hebben dan gemiddeld. Daarnaast als ik de richtlijn aanhoud voel ik zowat niks, de eerste keer voelde ik het pas na anderhalve pil van 250mg. Verder spreek ik ook van alle kanten mensen die zeggen dat dit prima kan, niet alleen in mijn eigen kring maar ook mensen daarbuiten"
"Hallo, ik heb een vraag over xtc Ik ben zelf erg groot, 2 meter en 113kg, en ik heb dus van veel dingen wat meer nodig. Zo ook van xtc. Echter zijn mijn organen even groot als een gemiddeld persoon en is het voor verdovende middelen alleen hoeveel bloed je hebt die uitmaakt (toch?). Ik vroeg mij af of het extra schadelijk is als ik xtc gebruik omdat mijn organen zo uiteindelijk meer moeten afbreken, of dat het alleen de concentratie is in je bloed die uitmaakt."