#1
Dosis heb ik nooit goed bijgehouden. Heb nu wel de app Journal van Psychonautwiki en die begint aardig vol te kleuren.Welke frequentie en dosissen heb jij die dertig jaar dan gehanteerd?
Begin jaren 90 bijna elk weekend en dan bleef het vaak niet bij 1 pilletje. Uitschieters en soms totaal over de top uit de bocht. Pacman was er niks bij!
Nu wat rustiger aan, 1 a 2x per maand nog wel altijd ergens een feestje/festivalletje hier en daar maar geen pacman meer. Het festivalseizoen is begonnen en gaat er soms wat vaker iets naar binnen.
