Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
718 weergaven
18-5-2026
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Altijd: alcohol, nicotine, THC en soms eens XTC.
Dit zal het zijn voor een normaal weekend :grin:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sos. :openmouth:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
1 XTC pil (heb ik kunne versiere)
en een paar joints met maten

gisteren op een GOA fuifke
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze vrjidag: ontzettend veel geblowed
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
gisteren: coke, tiquila, weed, hasj :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
nen keigoeie shiva en veel alcohol
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dzy zei:
Beiden.

Ook met gewenning krijg je niet 3 gram sterke pep op, behalve als je echt elke dag mega veel snuift.
Klik om te vergroten...


Zullen we een keer meeten en een kijken wie er meer van die zooi door z'n neus kan halen? :P


En geen napalm-pep dan. Doet pijn aan neus.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
GewoonVOL zei:
Dzy zei:
Beiden.

Ook met gewenning krijg je niet 3 gram sterke pep op, behalve als je echt elke dag mega veel snuift.
Klik om te vergroten...


Zullen we een keer meeten en een kijken wie er meer van die zooi door z'n neus kan halen? :P


En geen napalm-pep dan. Doet pijn aan neus.
Klik om te vergroten...

Pauper...


wat ik gebruikt heb?
xtc :grin: :hearteyes:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
GewoonVOL zei:
Dzy zei:
Beiden.

Ook met gewenning krijg je niet 3 gram sterke pep op, behalve als je echt elke dag mega veel snuift.
Klik om te vergroten...


Zullen we een keer meeten en een kijken wie er meer van die zooi door z'n neus kan halen? :P


En geen napalm-pep dan. Doet pijn aan neus.
Klik om te vergroten...

Komt goed, als je een keer in overijssel bent geef je maar een gil, ok?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dzy zei:
GewoonVOL zei:
Dzy zei:
Beiden.

Ook met gewenning krijg je niet 3 gram sterke pep op, behalve als je echt elke dag mega veel snuift.
Klik om te vergroten...


Zullen we een keer meeten en een kijken wie er meer van die zooi door z'n neus kan halen? :P


En geen napalm-pep dan. Doet pijn aan neus.
Klik om te vergroten...

Komt goed, als je een keer in overijssel bent geef je maar een gil, ok?
Klik om te vergroten...

3 Gram is nog wel te halen hoor. T gaat er sneller door dan je denkt als je even bezig bent.

Hmm, ik ben ook vd partij mocht je in een weekend naar zwolle komen.. :wave:
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#11
gisteren 2 120mg'ers en hopen wiet
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
vanavond aan de Alcohol!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Qocaïne zei:
vanavond aan de Alcohol!!
Klik om te vergroten...

oh oh wat slecht
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ellesdee zei:
Qocaïne zei:
vanavond aan de Alcohol!!
Klik om te vergroten...

oh oh wat slecht
Klik om te vergroten...


:beer: wheheheh... beter dan pillen :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Van pillen word je slim
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dus van alcohol wordt ik dom ? :P

Nou lekker dan ! whahaha!


Je had echtwel met me meegedaan als je er was :sunglasses: :beer:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
hmmm denk t wel :P
Klik om te vergroten...

hihi ^_^ :wave: X
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
1. Morgenstond heeft een kater in de mond.
2. Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
3. Wie een kuil graaft voor een ander krijgt dorst.
4. Als ma van huis is, komt het bier op tafel.
5. Eén biertje maakt nog geen dronkenschap.
6. Beter één biertje in je hand, dan tien op de grond.
7. De kater in de put vinden.
8. Waar gedronken wordt, vallen druppels.
9. Het bier niet opdrinken voordat het getapt is.
10. Hoe meer biertjes hoe meer vreugd.
11. Oost west, dorst gelest.
12. De pils aan Maarten geven.
13. Zoals het tapje thuis tapt, tapt het nergens.
14. Joost mag het drinken.
15. Als het bier gedronken is, sluit men de tap.
16. De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.
17. Er zit een addertje onder mijn glas.
18. Het twintigste pilsje is een daalder waard.
19. Een pilsje in de zak kopen.
20. Leven als God in het café.
21. Malt als bier verkopen.
22. Wie het onderste uit zijn glas wil, krijgt het schuim op zijn neus.
23. In ieder glas past een pilsje.
24. Wie Amstel zegt, moet ook bier zeggen.
25. Alleen voor bier komt de aap uit mijn mouw.
26. In de kroeg gelogeerd zijn.
27. Weten waar Abraham zijn bier haalt.
28. Het bier bij de buren is altijd koeler.
29. Iemand een biertje van eigen tap geven.
30. Het was echt een bierdop op zijn kant.
31. Wie voor Amstel Malt geboren is, zal nooit een heineken worden.
32. Men moet drinken uit de glazen die men heeft.
33. Hoge glazen vangen veel bier.
34. De pul bij het handvat pakken.
35. Men kan nooit weten hoe een koe een pilsje opent.
36. Men moet geen dode biertjes uit de tap halen.
37. Ze praten over glazen en pullen.
38. Dat is geen zuivere pils.
39. De kogel is door de kroeg.
40. In het land der Malt is Lingens koning.
41. Hij heeft zijn ziel aan de Amstel Malt verkocht.
42. Kleine pulletjes hebben grote oren.
43. De regels aan zijn laarsje lappen.
44. Vechten tegen de bierkaai.
45. Malt verwijt Lingens dat hij soft is.
46. Bier om bier, malt om malt.
47. Het bier wordt nooit zo koud gedronken, als hij wordt getapt.
48. Met een krat bier in huis vallen.
49. Een ezel drinkt niet twee keer van dezelfde Malt.
50. Van de Malt in de Lingens geraken.
51. Met zijn neus in de schuimkraag vallen.
52. Het Bier is niet voor de ganzen gebrouwen.
53. Zelfs de beste drinker verslikt zich wel eens.
54. Het beste pilsje uit de kelder halen.
55. Bier heeft alle woorden.
56. Een pilsje in de kraag vatten.
57. Bier naar de tap dragen.
58. Bier maakt de man.
59. Bier verzoet de arbeid.
60. De pils uit de tap kijken.
61. Bier is een goede dienaar, maar een slechte meester.
62. Lekker bier wordt veel getapt.
63. Eens gedronken blijft gedronken.
64. Hij heeft te diep in het glas gekeken.
65. Een goed café om de hoek is beter dan een verre brouwerij.
66. Al het goede komt uit de tap.
67. Goedkoop is maltkoop.
68. Geen bier zonder schuim.
69. Hier verdrinken er meer in het glas dan in de zee.
70. Het is niet alleen bier wat er getapt wordt.
71. Eigen tap is goud waard.
72. Roet in het bier gooien.
73. De beste zuiplappen zitten thuis.
74. Men drinkt het biertje nooit ver van de tap.
75. Hij groeit op voor galg en krat.
76. Wie het bier niet kent, drinkt het niet.
77. Wie het laatst drinkt, lacht het beste.
78. Nu heb je de pinten aan het dansen.
79. Op de verkeerde kruk gezet worden.
80. Over het glas getild worden.
81. Achter het glas drinken.
82. Bier goed, al goed.
83. Wie het bier lust, drinke het op.
84. Van een fles een vat maken.
85. Hij heeft drie biertjes in één glas.
86. Je vangt meer alcoholisten met bier, dan met ranja.
87. Iemand een Malt aannaaien.
88. Alle wegen leiden naar de kroeg.
89. Bier maakt meer goed, dan vrouwen kapot kunnen maken.
90. Voor het tapje gehouden worden.
91. Wie goed doet, bier ontmoet.
92. Wie bier zaait, zal whisky oogsten.
93. Zo dom als een maltdrinker.
94. Het schip verging met man en bier.
95. Alcohol in de wonden strooien.
96. Bier maakt blind.
97. Naast de tap zuipen.
98. Bier regeert met ijzeren hand.
99. Als twee zuiplappen vechten om een pint, gaat de derde ermee aan de haal.
100.Ter land, ter zee en in de kroeg.




Je had echtwel met me meegedaan als je er was
Klik om te vergroten...

hmmm denk t wel :P
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#19
dit weekend: Beetje sos, 3 versace pillen, wiet en alcohol.
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
NIKS :grin: Ownee toch wel weed en bier :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8586878889...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."