#1
Het hele weekend helemaal niks.
Marla Singer zei:Een hele bijzondere/fijne lsd trip gehad zaterdag!
Spor zei:Oh mensen wat een weekend weer !!!
Vrijdag keta gehaald, en bij het halen maar wat geproefd... 's avonds had ik een feestje in utrecht, en op de weg daarheen ook maar weer aan de keta he. Toen op het feestje 300mg MDMA, en later maar weer keta :P
Toen na het feestje had ik me een kamer gefixed, dus kom daar aan, zet een muziekje op. Kieper een berg ket op een hoesje en leg een paar dijkjes. Nadat ik er een paar op had besloot ik een bekende te bellen en bestelde wat ghb. Ik zat dus vol op de keta en kreeg met me vage kop de verpakking niet open :P dus ik had zoiets van achja, laat ook maar, en ben verder ket gaan snuiven. Toen uiteindelijk rond een uur of 7 ging ik nokkie en werd om 10 uur weer wakker, best brak.
Ik draaide me een hasjjoint en liep naar het station, in de trein maar weer de laatste ket die ik mee had genomen opgemaaktnog een hele tijd in de trein zitten spacen / chillen dus, en toen ik thuis kwam had ik al geen zin meer om te slapen... dus ik besloot een zegel te nemen :P het was een rolling stone, had ze nog nooit gehad dus denk begin maar met 1tje. En maar weer, jullie raden het al, een berg keta op een hoesje geflikkerd en een dijkje gelegd. Toen de lsd eenmaal werkte vond ik het allemaal niet heftige genoeg, dus ging ik nog maar voor een zegeltje en een lijntje. Toen zo'n beetje de hele dag doorgesnoven en rond een uur of 12 's avonds weer naar de stad. Daar ff gesocialiseerd (verbaasde me echt maar ging echt goed, mensen vonden me er vreemd genoeg ook niet raar uitzien ofzo...) en uiteindelijk nog ff mee naar een after om nog wat keta te snuiven.
Toen EINDELIJK naar huis en toen ik mijn bed zag was ik ook weg, rond een uur of 4... Toen werd ik zondag om 3 uur wakker, heb ik me oxazepam gepakt, jointjes gerookt en om 8 uur weer gaan slapen :P maandag uiteindelijk om 9 uur wakker geworden en toen gewoon brak als ik was (want toen sloeg de echte brakheid pas toe) gewoon die-hard onbetaald gaan werken(stage)
Later bedacht ik me dat het kwam omdat ik sinds vrijdagmiddag al niet meer gegeten had
Wat een weekend !!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."