Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
646 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het hele weekend helemaal niks.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
alcohol, mdma, keta, dex, dmt.
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#3
afgelopen weekend. ghb-tje+cab methylone+ket
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pils, 3x, en een echte Kwak.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 gram speed.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weed en dex
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#7
vrijdag: 10mg temazepam
zaterdag: alcohol, wiet en 20mg temazepam, en ja damm wat zijn benzo's lekker :grin:, rest van de week maar weer ff niet, we willen natuurlijk niet dat het effect minder wordt :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een hele bijzondere/fijne lsd trip gehad zaterdag!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marla Singer zei:
Een hele bijzondere/fijne lsd trip gehad zaterdag!
Klik om te vergroten...

Reportje!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moet er nog even over nadenken of ik er een report van wil maken, er zijn vooraf wat dingen gebeurd die nogal persoonlijk zijn en die uiteraard ook van invloed waren op het speciale van deze trip...
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
zaterdag heelemaal niks en zondag een paar snaaken van grass
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#12
GBL,Speed,Wiet, Lachgas
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
zo spor jij gaat aardig los in de weekenden laatste tijd :P

mijn weekendje was ook wel spacend,
2ct7,keta,hasjolie,wiet,n2o en cathinone
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcohol, halfje roofie-jetser (2mg), halfje diazepam.
(yay, eindelijk weekendje zonder dex .. :flushed: )
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#15
LSD + MDMA (candyflip) :hearteyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oh mensen wat een weekend weer !!!

Vrijdag keta gehaald, en bij het halen maar wat geproefd... 's avonds had ik een feestje in utrecht, en op de weg daarheen ook maar weer aan de keta he. Toen op het feestje 300mg MDMA, en later maar weer keta :P

Toen na het feestje had ik me een kamer gefixed, dus kom daar aan, zet een muziekje op. Kieper een berg ket op een hoesje en leg een paar dijkjes. Nadat ik er een paar op had besloot ik een bekende te bellen en bestelde wat ghb. Ik zat dus vol op de keta en kreeg met me vage kop de verpakking niet open :P dus ik had zoiets van achja, laat ook maar, en ben verder ket gaan snuiven. Toen uiteindelijk rond een uur of 7 ging ik nokkie en werd om 10 uur weer wakker, best brak.

Ik draaide me een hasjjoint en liep naar het station, in de trein maar weer de laatste ket die ik mee had genomen opgemaakt :sunglasses: nog een hele tijd in de trein zitten spacen / chillen dus, en toen ik thuis kwam had ik al geen zin meer om te slapen... dus ik besloot een zegel te nemen :P het was een rolling stone, had ze nog nooit gehad dus denk begin maar met 1tje. En maar weer, jullie raden het al, een berg keta op een hoesje geflikkerd en een dijkje gelegd. Toen de lsd eenmaal werkte vond ik het allemaal niet heftige genoeg, dus ging ik nog maar voor een zegeltje en een lijntje. Toen zo'n beetje de hele dag doorgesnoven en rond een uur of 12 's avonds weer naar de stad. Daar ff gesocialiseerd (verbaasde me echt maar ging echt goed, mensen vonden me er vreemd genoeg ook niet raar uitzien ofzo...) en uiteindelijk nog ff mee naar een after om nog wat keta te snuiven.

Toen EINDELIJK naar huis en toen ik mijn bed zag was ik ook weg, rond een uur of 4... Toen werd ik zondag om 3 uur wakker, heb ik me oxazepam gepakt, jointjes gerookt en om 8 uur weer gaan slapen :P maandag uiteindelijk om 9 uur wakker geworden en toen gewoon brak als ik was (want toen sloeg de echte brakheid pas toe) gewoon die-hard onbetaald gaan werken :sunglasses: (stage)

Later bedacht ik me dat het kwam omdat ik sinds vrijdagmiddag al niet meer gegeten had

Wat een weekend !!
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spor zei:
Oh mensen wat een weekend weer !!!

Vrijdag keta gehaald, en bij het halen maar wat geproefd... 's avonds had ik een feestje in utrecht, en op de weg daarheen ook maar weer aan de keta he. Toen op het feestje 300mg MDMA, en later maar weer keta :P

Toen na het feestje had ik me een kamer gefixed, dus kom daar aan, zet een muziekje op. Kieper een berg ket op een hoesje en leg een paar dijkjes. Nadat ik er een paar op had besloot ik een bekende te bellen en bestelde wat ghb. Ik zat dus vol op de keta en kreeg met me vage kop de verpakking niet open :P dus ik had zoiets van achja, laat ook maar, en ben verder ket gaan snuiven. Toen uiteindelijk rond een uur of 7 ging ik nokkie en werd om 10 uur weer wakker, best brak.

Ik draaide me een hasjjoint en liep naar het station, in de trein maar weer de laatste ket die ik mee had genomen opgemaakt :sunglasses: nog een hele tijd in de trein zitten spacen / chillen dus, en toen ik thuis kwam had ik al geen zin meer om te slapen... dus ik besloot een zegel te nemen :P het was een rolling stone, had ze nog nooit gehad dus denk begin maar met 1tje. En maar weer, jullie raden het al, een berg keta op een hoesje geflikkerd en een dijkje gelegd. Toen de lsd eenmaal werkte vond ik het allemaal niet heftige genoeg, dus ging ik nog maar voor een zegeltje en een lijntje. Toen zo'n beetje de hele dag doorgesnoven en rond een uur of 12 's avonds weer naar de stad. Daar ff gesocialiseerd (verbaasde me echt maar ging echt goed, mensen vonden me er vreemd genoeg ook niet raar uitzien ofzo...) en uiteindelijk nog ff mee naar een after om nog wat keta te snuiven.

Toen EINDELIJK naar huis en toen ik mijn bed zag was ik ook weg, rond een uur of 4... Toen werd ik zondag om 3 uur wakker, heb ik me oxazepam gepakt, jointjes gerookt en om 8 uur weer gaan slapen :P maandag uiteindelijk om 9 uur wakker geworden en toen gewoon brak als ik was (want toen sloeg de echte brakheid pas toe) gewoon die-hard onbetaald gaan werken :sunglasses: (stage)

Later bedacht ik me dat het kwam omdat ik sinds vrijdagmiddag al niet meer gegeten had

Wat een weekend !!
Klik om te vergroten...

Zal af en toe toch eens weekendje rustig aan doen, zodalijk is je tolerantie zo hoog dat je 5 zegels LSD moet vreten om nog effect te krijgen... Het is ook niet goed om elke keer gelijk bij het opstaan al weer iets nieuws naar binnen te gooien, een heldere geest is af en toe ook wel fijn. Al met al klonk het wel als een chill weekend :rock:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
^ik weet het, ik weet het, maarja, had vrij en totaal geen verplichtingen... Dan krijg ik dergelijke weekends :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
keta & booze
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
vrijdagavond
wiet
400mg mdma 83%
wat keta
wat ghb
en een heel lief meisje :hearteyes:

zaterdag
wiet
keta
en een heel lief meisje

zondag
wiet
keta
2c-b
? :wink:

Pff het is echt weer tijd dat ik eens rustig aan ga doen... Maar weekenden zijn zo leuk :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4849505152...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."