Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
642 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
DMT :grin:

1e echte poging na 1x een treshold dosis.

Geen breaktrough, maar wel echt sicke visuals waar ik wel een beetje van schrok :wink:
Zodra de rest uit de vriezer komt ga ik vrolijk nog een keer :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
NIETS. :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#3
BlackRobBlunt zei:
LSD, 1e keer. Wat een spul.
Klik om te vergroten...

Idem, hehe.

Zaterdag: Bier, Jägermeister, Wiet, Hasj, Lachgas
Zondag: LSD, Hasj, Lachgas
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#4
een paar borrels en wiet ben me aan het inhouden voor 2 de kerstdag en oud en nieuw
e
elstinkydermeisterLid
01-01-2024, 00:00
#5
van vrijdagavond tot zaterdagvoormiddag: speed, alcohol, veel harde muziek, veel te veel sigaretten. Kwestie van de verbouwingen wat aangenamer te maken :smilingimp:.
Ging als een trein, 40 vierkante meter laminaat gelegd, boiler vervangen, toilet en lavabo geplaatst en nog wat wandtegeltjes gezet.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
NIETS. :grin:
Klik om te vergroten...
:openmouth: Dat is nieuw.


Lachgas+Alcohol
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
donderdag:
- 280ug in een keer als ontbeit :grin:
- 2 EXTREME lachgas ballonnen, met koninginnedag een gast met een tank tegengekomen
- 300mg MDMC
- héél wat jointjes

vrijdag:
- alleen wat jointjes, verder vooral bijgekomen

zaterdag:
- 450mg MDMC
- Later nog toen ik thuis kwam met 2 man 20mg 2c-E gedropped, die bizar goed aansloeg ! nog zeker tot 1400 getript
- jointjes he...
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een combo die zeker voor herhaling vatbaar is:

LSD + 2C-T-7 + Wiet + Ketamine

Héérlijk! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSD, lachgas en een beetje wiet

Was weer zalig :grin:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hasjpannenkoeken en hasjjointjes :grin:

die pannenkoeken zijn echt ranzig, niet normaal :kots:
Gelukkig heeft er maar eentje gekotst(en ik was 't niet :grin: )
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
bier wiet bier wiet
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#12
coke bier shag wiet pep bier shag en bitches
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geen weekend, maar dinsdag met bevrijdingsdag 25 mg dexamfetamine.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#14
vanavond dikke lijn sneltrein en een koelkast vol halvelieters
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vorig weekend: THC, alcohol(veel) en Bromo Dragonfly(1000mics).

Dit weekend: Gister lekker aan de 2c-B gezeten met hasj en n2o, vandaag alleen blowen. Morge waarschijnlijk niks.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#16
2 pilletjes en 0,75 gr. sos :) Mooi weekend!!

En natuurlijk :beer: ... haha
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
alcohol , alcohol en nog een beetje alcohol volgens mij.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vrijdag: 32mg 5-MeO-DIPT: geen succes.
Net als bij alle andere vorige keren zware bodyload, maagklachten,... maar niet de minste geestelijke verruiming (althans waar je iets mee kan).
De foxy methoxy hoeft voor mij echt niet meer. :smilingimp:

Zaterdag: 45 mg 2C-C: redelijk hoge dosis en toch weinig effect. Een typische 2C-adept. Niet bijster interessant voor mij.
Ik twijfel ook hier of deze voor herhaling vatbaar is. :smilingimp:

En tussendoor een stapel joints uiteraard.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
schooldropout :rock:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
:rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4647484950...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."