#1
Beanhead zei:jaha drientje!
Beanhead zei:jaha drientje!
knolselderij zei:aah kben nu pas bij gekomen van t weekend en nu begint t nieuwe weekend alweer
alcoholist zei:knolselderij zei:aah kben nu pas bij gekomen van t weekend en nu begint t nieuwe weekend alweer
hier nog 1
Octogonapus zei:alcoholist zei:knolselderij zei:aah kben nu pas bij gekomen van t weekend en nu begint t nieuwe weekend alweer
hier nog 1
het gaat ook zo snel he
(als je 2 neusgaten hebt)
Kom maarDrientje zei:Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?
Ik moet een keer naar Gent, naar Canada ga ik dan voor de rest van mijn leven.Fresh zei:Drientje zei:Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?
![]()
Ik heb een rustig weekend gehad vanwege mijn intake. Nuchter als een fiets.
Ik dacht dat het Canada zou worden?
OT: XTC & klein beetje GHB
Ivoos zei:Kom maarDrientje zei:Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?Moet wel door de week zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."