Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
800 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Sjeik zei:
JWH-018, weer zoiets dat ik nog maar net van naam ken..beviel het?
Klik om te vergroten...

Is best ok hoor, komt erg dicht in de buurt van wiet maar net ff anders. Zo af en toe wel eens leuk voor de afwisseling :)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#2
alcohol
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
kolanoot

sjezus, werkt goed. 2 dagen dip erna
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gemini zei:
caatje zei:
Een weekendje drank was het weer.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Al bijna 2 maanden helemaal niets! Met uitzondering van :beer:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
THC (Amnesia Haze) en een bundel lachgas. :hearteyes:
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol, wiet, keta en pep. :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vrijdag: Alcohol
Zaterdag: Ketamine, Alcohol
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcohol en een heel heeeeeeeel klein snufke.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lachgas, LSD, speed en veel verdomd goede muziek en een verwonderde ontmoeting
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vrijdag voor de verandering weer eens aan de 2c-B gegaan, 30mg. Tripte lekker ! Strontmelig de hele avond naar Californication gekeken :grin: laat naar bed, erna lang geslapen en gisteren een lekker rustig dagje gehad en 's avonds 2,5mg lorazepam + 0,5mg alprazolam gehad. Lekker gechilld, lekker geslapen :) Overbodig om te zeggen dat ik er flink bij geblowd heb
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
En 'gewone' drugs niet zeker..
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spor zei:
Vrijdag voor de verandering weer eens aan de 2c-B gegaan, 30mg. Tripte lekker ! Strontmelig de hele avond naar Californication gekeken :grin: laat naar bed, erna lang geslapen en gisteren een lekker rustig dagje gehad en 's avonds 2,5mg lorazepam + 0,5mg alprazolam gehad. Lekker gechilld, lekker geslapen :) Overbodig om te zeggen dat ik er flink bij geblowd heb
Klik om te vergroten...

Waarom medicijnen? Houd het gewoon lekker bij af en toe echte drugs, mijn ma slikt dat spul ook al 35 jaar en die begint de laatste tijd zo warrig, verstrooid te worden, en is nog maar 55 jaar... Pas er maar mee op met die lorazepam diazepam enzovoort. Focking mindkillers...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcohol, hasj, wiet en codeïne (op recept tegen de hoest, eindigde in combinatie met alcohol gisternacht in een half bewusteloos slaapwandel gebeuren).
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Spor zei:
Vrijdag voor de verandering weer eens aan de 2c-B gegaan, 30mg. Tripte lekker ! Strontmelig de hele avond naar Californication gekeken :grin: laat naar bed, erna lang geslapen en gisteren een lekker rustig dagje gehad en 's avonds 2,5mg lorazepam + 0,5mg alprazolam gehad. Lekker gechilld, lekker geslapen :) Overbodig om te zeggen dat ik er flink bij geblowd heb
Klik om te vergroten...

Waarom medicijnen? Houd het gewoon lekker bij af en toe echte drugs, mijn ma slikt dat spul ook al 35 jaar en die begint de laatste tijd zo warrig, verstrooid te worden, en is nog maar 55 jaar... Pas er maar mee op met die lorazepam diazepam enzovoort. Focking mindkillers...
Klik om te vergroten...

Waarom onderscheid maken tss medicijnen en andere drugs? Maakt voor mij geen fuck uit hoor, 't zijn allemaal psychotrope stoffen die sowieso niet gezond voor je zijn als je ze te regelmatig gebruikt.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Spor zei:
Vrijdag voor de verandering weer eens aan de 2c-B gegaan, 30mg. Tripte lekker ! Strontmelig de hele avond naar Californication gekeken :grin: laat naar bed, erna lang geslapen en gisteren een lekker rustig dagje gehad en 's avonds 2,5mg lorazepam + 0,5mg alprazolam gehad. Lekker gechilld, lekker geslapen :) Overbodig om te zeggen dat ik er flink bij geblowd heb
Klik om te vergroten...

Waarom medicijnen? Houd het gewoon lekker bij af en toe echte drugs, mijn ma slikt dat spul ook al 35 jaar en die begint de laatste tijd zo warrig, verstrooid te worden, en is nog maar 55 jaar... Pas er maar mee op met die lorazepam diazepam enzovoort. Focking mindkillers...
Klik om te vergroten...

Nou, gezien het feit dat ik ooit 5×10mg oxazepam per dag voorgeschreven kreeg en en nu nog maar een tot 2× in de maand benzo's gebruik vind ik best dat ik erop vooruit ben gegaan :wink:

Daarbij vind ik drugs van de apotheek vele malen veiliger; er staat op WAT het is, HOEVEEL het is en tot overmaat van luxe ook nog eens tot wanneer het HOUDBAAR is. Was dat maar met gewone drugs zo :wink:
D
DeRozeOlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nicotine en een klein beetje alcohol [:
*is trots*
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spor zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Spor zei:
Vrijdag voor de verandering weer eens aan de 2c-B gegaan, 30mg. Tripte lekker ! Strontmelig de hele avond naar Californication gekeken :grin: laat naar bed, erna lang geslapen en gisteren een lekker rustig dagje gehad en 's avonds 2,5mg lorazepam + 0,5mg alprazolam gehad. Lekker gechilld, lekker geslapen :) Overbodig om te zeggen dat ik er flink bij geblowd heb
Klik om te vergroten...

Waarom medicijnen? Houd het gewoon lekker bij af en toe echte drugs, mijn ma slikt dat spul ook al 35 jaar en die begint de laatste tijd zo warrig, verstrooid te worden, en is nog maar 55 jaar... Pas er maar mee op met die lorazepam diazepam enzovoort. Focking mindkillers...
Klik om te vergroten...

Nou, gezien het feit dat ik ooit 5×10mg oxazepam per dag voorgeschreven kreeg en en nu nog maar een tot 2× in de maand benzo's gebruik vind ik best dat ik erop vooruit ben gegaan :wink:

Daarbij vind ik drugs van de apotheek vele malen veiliger; er staat op WAT het is, HOEVEEL het is en tot overmaat van luxe ook nog eens tot wanneer het HOUDBAAR is. Was dat maar met gewone drugs zo :wink:
Klik om te vergroten...

Omdat je die shit meestal dagelijks doet, en drugs als LSD of XTC maar 1 keer in de maand... Goed iedereen moet zelf lekker weten wat ie doet, wou alleen maar een tip geven. Ik zie bij mijn moeder wat voor effect het heeft na jarenlang dagelijks gebruik. Gewoon je innerlijke rust zoeken, fuck die bullshit...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Omdat je die shit meestal dagelijks doet, en drugs als LSD of XTC maar 1 keer in de maand... Goed iedereen moet zelf lekker weten wat ie doet, wou alleen maar een tip geven. Ik zie bij mijn moeder wat voor effect het heeft na jarenlang dagelijks gebruik. Gewoon je innerlijke rust zoeken, fuck die bullshit...
Klik om te vergroten...

Volgens mij moet jij je eens achter je oor krabben.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
alcohol,wiet, en een vleugje mdma

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...132133134135136...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."