Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik heb sinds afgelopen jaar ook een 3MMC verslaving ontwikkeld. Het gaat op en af en ik leef vaak een dubbel leven omdat niemand weet van mijn gebruik. Mijn vraag is, wat als ik naar de huisarts stap, wat kan ik dan verwachten? Moet ik meteen naar een verslavingskliniek? Of zijn er mensen die doormiddel van medicatie ook gered zijn deels?"
""
"Hippie Langwaus zei: Wakker, want ik ben te lang doorgegaan met opruimen. Nu is het juist een chaos geworden, maar het lukt niet meer om constructief verder te gaan met opruimen, dus stop ik er nu maar mee. Klik om te vergroten... Lekker plat liggen"
"Ik verveeeel me zo erg, net laatste lijn genomen voor vandaag.."
"Druktemaker? zei: En de dag is pas net begonnen, sterkte! Klik om te vergroten... Hahaha nee hoor zo slapen"
"Hoi, Wie heeft er zin om te chatten deze avond/nacht? Ik verveel me een beetje.."
"Goedeavond, Ik heb teveel ritaline in genomen voor me gevoel en ervaar sterke onrust en druk op me borst. Ik ben alleen en schaam me kapot! Iemand tips om rustig te worden en te kunnen slapen?"
"Anoniempje1235 zei: Dank voor de tips allemaal! Volgende keer als ik gebruik zal ik er rekening mee houden. Klik om te vergroten... Misschien helpt het om een documentaire te kijken wat luchtig maar toch interessant is? Of een spel uitproberen?"
"Iemand nog wakker?"
"Dirtyhuismus zei: Present Klik om te vergroten... How are you"