Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik gelukkig zijn zonder drugs?

Kan ik gelukkig zijn zonder drugs?

417 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een stuk van dit Russische liedje is heel toepasselijk , vind ik :


How we thought we were rushing on a horse
And in reality we just ran around in circles.
But we thought we were rushing on a horse.
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga die hele bijbel nie lezen maar aan je topic JAAAAA iedereen die nu drugs gebruikt wenst en bid elke dag dat die nooit drugs heeft gebruikt drugs verkracht je hele leven sommige beseffen en sommige niet.

Kom nie met af met wiet/hasj is niet schadelijk of wat dan ook een plant roken is sws schadelijk ben je omgekeerde vegetariër ofwa?

Ik pak 4 jaar coke dag in dag uit tot de dag van vandaag die drugs heeft me hele kanker leven verziekt dus voor iedereen die het stoer vind om te beginnen (of je bent al begonnen) te roken je bent voor de vuilbak gooi uzelf weg gwn iedereen begon met een sigarette of nu tegenwoordig al die kinderen met vapes ge wordt gewoon in de kont geneukt door drugs

Ook nie afkomen met Google zegt dat die tripmiddelen veiliger zijn dan wat dan ook ja tuurlijk wat denk je dat de overheid probeert
te doen al die beginnende drugsgebruikers aan tripmiddelen zetten omdat die shit gewoon door een drugslab wordt gemaakt daar kunnen ze als wij allemaal onder de grond steken door hartaanval of wtf dan ook kunnen ontruimen omdat dat veel makkelijker is om te vinden dan een bealo die denkt dat die Pablo escobar is in de haven van Antwerpen te vinden.


En als gy denkt ja paddenstoelen groeien in de grond bealo zijt ge gewoon of die shit zelf groeien broer internet van vandaag politie weten alles door satellieten die kijke gewoon wat ge gisteren hebt gegeten bewijzen van spreken coke en speed en wtf dan ook nie laboratorium is gemaakt laten ze uitsterven door proberen iedereen aan laboratorium gemaakte shit te zetten

Nu die fentynal shit binnenkort malen ze die shit in die coke blokken of in uw jonko kapot zijt ge dan

BLIJF VAN DE DRUGS KINDEREN EN VOLWASSENEN
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cokekoning zei:
..........
die drugs heeft me hele kanker leven verziekt.........
Klik om te vergroten...

Noot:
Hee bro
Waarom nou weer dat woord kanker misbruiken?
Dat is nergens voor nodig!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cokekoning zei:
Ik ga die hele bijbel nie lezen maar aan je topic JAAAAA iedereen die nu drugs gebruikt wenst en bid elke dag dat die nooit drugs heeft gebruikt drugs verkracht je hele leven sommige beseffen en sommige niet.

Kom nie met af met wiet/hasj is niet schadelijk of wat dan ook een plant roken is sws schadelijk ben je omgekeerde vegetariër ofwa?

Ik pak 4 jaar coke dag in dag uit tot de dag van vandaag die drugs heeft me hele kanker leven verziekt dus voor iedereen die het stoer vind om te beginnen (of je bent al begonnen) te roken je bent voor de vuilbak gooi uzelf weg gwn iedereen begon met een sigarette of nu tegenwoordig al die kinderen met vapes ge wordt gewoon in de kont geneukt door drugs

Ook nie afkomen met Google zegt dat die tripmiddelen veiliger zijn dan wat dan ook ja tuurlijk wat denk je dat de overheid probeert
te doen al die beginnende drugsgebruikers aan tripmiddelen zetten omdat die shit gewoon door een drugslab wordt gemaakt daar kunnen ze als wij allemaal onder de grond steken door hartaanval of wtf dan ook kunnen ontruimen omdat dat veel makkelijker is om te vinden dan een bealo die denkt dat die Pablo escobar is in de haven van Antwerpen te vinden.


En als gy denkt ja paddenstoelen groeien in de grond bealo zijt ge gewoon of die shit zelf groeien broer internet van vandaag politie weten alles door satellieten die kijke gewoon wat ge gisteren hebt gegeten bewijzen van spreken coke en speed en wtf dan ook nie laboratorium is gemaakt laten ze uitsterven door proberen iedereen aan laboratorium gemaakte shit te zetten

Nu die fentynal shit binnenkort malen ze die shit in die coke blokken of in uw jonko kapot zijt ge dan

BLIJF VAN DE DRUGS KINDEREN EN VOLWASSENEN
Klik om te vergroten...
Ik weet niet. Volgens mij is het probleem eerder dat jij 4 jaar lang elke dag coke neemt en nu een beetje paranoïde bent. Kan het helemaal mis hebben (denk het niet).

Als de overheid ons allemaal aan het trippen wou hebben hadden ze wel zegel velletjes naast de sigaretten of alcohol in de supermarkt liggen en hadden ze paddo's niet verboden. Gematigd tripmiddelen gebruik doet je juist allemaal vragen stellen over hoe de maatschappij werkt. Het tegenovergestelde van iets als alcohol.

Coke ligt trouwens ook niet in de supermarkt of apotheek. Jij verkrijgt het zelf via illegale wegen. Misschien kun je proberen er zelf mee te stoppen dan denk je ook niet meer dat iedereen achter je aanzit.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Kan het helemaal mis hebben (denk het niet).
Klik om te vergroten...
Denk t ook nie nee😂😂😂
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als xtc dus een soort hemelervaring is, dan betekent dat dan dat de mensen die dat gebruiken, ookal eenmalig zoals mijn vriend, dan voor altijd een hogere levensstandaard hebben als ik die geen drugs gebruikt? Hoe zien jullie dat? Dus wat dan ik dan ook probeer, niks komt in de buurt van de ultieme climax van drugs, dus eigenlijk leef ik dan een soort van voor niks?
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Probeer jezelf niet wijs te (laten) maken dat je drugs nodig hebt om een goede tijd te hebben.
Je komt een beetje depressief over en ik kan zeggen dat drugs dan averechts werkt op langere termijn.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeker wel, persoonlijk? Zeg drugs niet helemaal vaarwel, voor de rest van je leven.
Maar doe het met mate, 1x per maand max.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan ik gelukkig zijn? Goeie vraag.
Mijn streven is het wel. Soms zoek ik wel de verdoving. De verdoving van PTSS en het oorlogsverleden.
Als dat soms gebeurd kan ik er weer langere tijd tegenaan. Maar het is natuurlijk niet zoals het hoort?!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zat hij niet inde DF Dungeon? :lolol:
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Zat hij niet inde DF Dungeon? :lolol:
Klik om te vergroten...
Ik ben vast niet zo stoer en sociaal geaccepteerd als jullie met drugs. Jij hoort er tenminste wel bij. En je bent niet saai, want je gebruikt tenminste goede "shit' ofzo. Hoe meer hoe beter. Maar mij bannen daarom is wel zielig 😟
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saaiedrugslozezak zei:
Als xtc dus een soort hemelervaring is, dan betekent dat dan dat de mensen die dat gebruiken, ookal eenmalig zoals mijn vriend, dan voor altijd een hogere levensstandaard hebben als ik die geen drugs gebruikt? Hoe zien jullie dat? Dus wat dan ik dan ook probeer, niks komt in de buurt van de ultieme climax van drugs, dus eigenlijk leef ik dan een soort van voor niks?
Klik om te vergroten...
Sta je weer op repeat?
Alle antwoorden zitten in jezelf.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Saaiedrugslozezak zei:
Ik ben vast niet zo stoer en sociaal geaccepteerd als jullie met drugs. Jij hoort er tenminste wel bij. En je bent niet saai, want je gebruikt tenminste goede "shit' ofzo. Hoe meer hoe beter. Maar mij bannen daarom is wel zielig 😟
Klik om te vergroten...
Goed dat jij je aangesproken voelt weten we meteen wie je bent :lolol:
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geluk krijg je niet in de schoot gegooid ,je moet er van binnen uit aan werken en vrede hebben met wat je heb en bereikt heb dus soms moet je er voor vechten.
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ik val weer in herhaling, helaas. Hoe langer ik over middelen denk hoe lager ik me ga voelen. Jullie leven wel echt, ik niet... Geluk zonder drugs bestaat blijkbaar niet want iedereen moet aan de pillen om echt wat leuks mee te maken... enz. enz.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Saaiedrugslozezak zei:
Ja ik val weer in herhaling, helaas. Hoe langer ik over middelen denk hoe lager ik me ga voelen. Jullie leven wel echt, ik niet... Geluk zonder drugs bestaat blijkbaar niet want iedereen moet aan de pillen om echt wat leuks mee te maken... enz. enz.
Klik om te vergroten...
Je moet niet zo zeuren....
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saaiedrugslozezak zei:
Ja ik val weer in herhaling, helaas. Hoe langer ik over middelen denk hoe lager ik me ga voelen. Jullie leven wel echt, ik niet... Geluk zonder drugs bestaat blijkbaar niet want iedereen moet aan de pillen om echt wat leuks mee te maken... enz. enz.
Klik om te vergroten...
Ga werken aan jezelf en stop met die onzin uitkramen, begint nu irritant te worden. Maar goed, wie ben ik.

Alles is al gezegd!
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#18
N3K0 zei:
Je moet niet zo zeuren....
Klik om te vergroten...
Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saaiedrugslozezak zei:
Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Klik om te vergroten...
Neem je medicatie.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Saaiedrugslozezak zei:
Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Klik om te vergroten...
Wat lul je nou allemaal.

Weetje wat als ik jou was zou ik ook maar gewoon drugs gaan gebruiken misschien dat je dan leuk word.

Worden jou vrienden niet ontzettend moe van jou? Klaag/zeur je altijd zoveel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."