#1
Ik denk inderdaad dat het een samenloop van omstandigheden is geweest. Lang wakker blijven, vaak drugs opnieuw bijpakken, niet drinken, en stress, dat zijn allemaal risicofactoren voor het krijgen van een epileptische aanval. De kans dat het nog een keer gebeurt is groot als je alles weer precies hetzelfde doet. Maar als je blijft drinken, en het bij 1 dosis houdt, dan zal de kans niet zo groot zijn.Hey ik heb een vraag, ik heb met nieuwjaar een epileptische aanv gehad, de doktoren en het ziekenhuis zeiden dat het een uitgelokte epileptische aanval was (PNEA). Ik ben er niet gevoelig voor. Heb nog nooit een aanval gehad. Ik gebruik ook 3 jaar drugs en dit was de eerste keer dat het gebeurde. Ik moet wel zeggen dat ik heel stom bezig was geweest door 3 nachten door te halen op benzofury (6abp) heb toen ook veelste weinig gedronken, maar iets van 2 glazen (ja is heel dom ik weet het) toen is er tijdens een ruzie in de 3de nacht de epileptische aanval begonnen. Mijn vraag is nu, is de kans dat zoiets weer gebeurd groot? Mensen die er ervaring mee hebben? Ik heb er sowieso van geleerd want 3 nachren gaat iig nooit meer gebeuren (2 ook niet) en ik zal ook veel meer op mijn drinken lettenn. Ik wil sowieso de komende 2 maanden nog rust zodat ik dan 3 maanden hersteld ben. En benzofury wordt hem ook niet meer, hooguit xtc en speed. Ikzelf denk dat de aanval gekomen is door 3 nachten niet geslapen te hebben, uitdroging en uiteindelijk was de ruzie (stress) de druppel. Alleen de vraag zit nog heel erg in mijn hoofd of het de volgende keer makkelijker terug kan komen. Ook al blijft het maar bij 1 nacht en drink ik deze keer wel genoeg.
Overigens denk ik niet dat speed per se beter is wat dat betreft. Want van speed krijg je echt veel meer cravings om steeds bij te pakken. Je kunt je nu wel voornemen dat je dat écht niet gaat doen.... Maar zo ken ik nog wel meer beloftes