Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raver zei: Meer dan dom, stel je voor dat je alleen had geweest he? Je had zomaar kunnen overlijden. Zulke dingen gebeuren gewoon namelijk. Pas gewoon op. Stay safe. Klik om te vergroten... Ja ik ben er ook heel erg van bewust, de eerste 2 weken heb ik ook echt heel veel nagedacht en ben ik ook heel erg boos op mezelf geweest omdat het ontzettend dom is geweest wat ik heb gedaan. Ik was ook best verdrietig omdat ik idd blij mag zijn dat het goed afgelopen is. Ik heb er iig van geleerd, mocht xtc een risico zijn ga ik dat ook nooit meer gebruiken, dan maar 2cb of speed want helemaal stoppen met drugs wil ik ergens ook niet. Ik heb er alleen wel van geleerd dat ik iig nooit meer langer als 2 dagen wakker ga zijn en goed zal drinken en niet meer zoveel drugs ga nemen want ik heb in het verleden soms gewoon 5 xtc pillen op een avond/nacht/dag (met doorhalen erbij) gepakt en dat is gewoon heel erg veel geweest."
"Hey ik heb een vraag, ik heb met nieuwjaar een epileptische aanv gehad, de doktoren en het ziekenhuis zeiden dat het een uitgelokte epileptische aanval was (PNEA). Ik ben er niet gevoelig voor. Heb nog nooit een aanval gehad. Ik gebruik ook 3 jaar drugs en dit was de eerste keer dat het gebeurde. Ik moet wel zeggen dat ik heel stom bezig was geweest door 3 nachten door te halen op benzofury (6abp) heb toen ook veelste weinig gedronken, maar iets van 2 glazen (ja is heel dom ik weet het) toen is er tijdens een ruzie in de 3de nacht de epileptische aanval begonnen. Mijn vraag is nu, is de kans dat zoiets weer gebeurd groot? Mensen die er ervaring mee hebben? Ik heb er sowieso van geleerd want 3 nachren gaat iig nooit meer gebeuren (2 ook niet) en ik zal ook veel meer op mijn drinken lettenn. Ik wil sowieso de komende 2 maanden nog rust zodat ik dan 3 maanden hersteld ben. En benzofury wordt hem ook niet meer, hooguit xtc en speed. Ikzelf denk dat de aanval gekomen is door 3 nachten niet geslapen te hebben, uitdroging en uiteindelijk was de ruzie (stress) de druppel. Alleen de vraag zit nog heel erg in mijn hoofd of het de volgende keer makkelijker terug kan komen. Ook al blijft het maar bij 1 nacht en drink ik deze keer wel genoeg."
"MyLittlePonyPack zei: Je hebt hier al een heel topic over gemaakt dus waarom open je er nog een? Je hebt toch allerlei reacties gehad in je andere topic. https://drugsforum.nl/threads/schokken-en-bewusteloos.77578/page-2#post-2036693 Klik om te vergroten... Omdat ik gewoon benieuwd ben als ik in de toekomst (met normale doseringen) zoiets nog makkelijker terug kan komen aangezien ik het nu voor de eerste keer gehad heb wat echt uitgelokt is door 3 dagen wakker te zijn en een veel te hoge dosering."
"Raver zei: Het is geen rocket science hoor. Goed voor jezelf zorgen! Dat is echt niet zo ingewikkeld.. Niet teveel drugs, goed blijven hydrateren en pak gewoon je rust.. Misschien kun je beter aan een arts vragen wat de kans is dat het nogmaals gebeurd. Wij weten dat namelijk niet. Feit is wel dat een epileptische aanval erg zeldzaam is tijdens het gebruik van stimulanten. Dus zo snel gebeurd dat niet.. Zolang je gewoon normaal zal doen! Klik om te vergroten... Ja toen het wel gebeurde was ik dus niet bepaald normaal aan het doen. 3 nachten wakker en een overdosis 6apb met 2 glazen drinken is gewoo heel erg dom geweest 😅"
"ljuv zei: Als je zeker wil weten dat het niet meer gebeurt, moet je gewoon niet meer gebruiken maatje🤷🏻♀️ Niemand hier kan je die zekerheid geven in elk geval. Je lichaam slaat shit op en herinnert zich dingen… Dus ja, als je dezelfde middelen je hasses instopt kan het nog eens voorkomen. Het kan ook een eenmalig incident geweest zijn. Klik om te vergroten... Ja je hebt gelijkt, 6apb ga ik sowieso niet meer gebruiken aangezien het een designer drugs is en het daar wel bij mis is gegaan.."
"ljuv zei: Ik ken heul veul mensen die 6apb hebben gebruikt en niet zo’n aanval kregen… Designerdrugs zijn niet per definitie gevaarlijker dan de klassieke drugs, er is alleen minder officieel onderzoek naar gedaan. Je kan van mdma eenzelfde aanval krijgen, als je maar genoeg pakt en te weinig voor jezelf zorgt… Óf als je bovengemiddeld gevoelig bent voor epilepsie. Klik om te vergroten... Ja ik heb ook 2 jaar lang 6apb gebruikt zonder problemen. Ik denk dat het gewoon is gebeurd door 3 nachten wakker te zijn geweest met de ruzie als druppel"
"Manu76 zei: Je blijft maar in een soort van cirkel sinds het is gebeurd. Je heb antwoorden van dokter, ervaren gebruikers hier en zelf weet je ook wel wat je niet moet doen, maar dan ga je weer vissen naar iets en lijk je toch ergens vast te zitten. Een beetje als een persoon die weet dat ie iets niet meer mag doen en dan juist gaat zoeken naar een excuus om het wel weer te doen. Het maakt me verder niet uit of je iets gaat veranderen aan gedrag of je gedachtes, maar merk op dat er iets niet helemaal normaal lijkt te functioneren in je gedachtegangen. Gebruik gewoon even een tijdje helemaal geen drugs lijkt me een slimme zet. Klik om te vergroten... Dat ik de komende tijd stop en het een paar maanden rust geef nog dat was ik sowieso van plan. Ik zie vanzelf wel of het in de toekomst nog terug komt ja of nee. Ik acht de kans zelf klein aangezien het 3 jaar goed is gegaan en ik zelf veelste ver ben gegaan met nieuwjaar. Het is iig iets waar ik van geleerd heb dus we zien het wel"
"Fisherman's friend zei: Je schrijft in bijna elk bericht over de drie nachten wakker. Als je weet dat het dat is ,dan kun je er het beste voor zorgen dat dat niet meer gebeurt. Van speed kun je goed drie nachten wakker zijn ,en van 6apb ook. Maar je hoeft helemaal geen nachten achter elkaar wakker te zijn van drugs, dat heb je ergens zelf in de hand. Wellicht zit het probleem in je zelf, misschien wil je onder invloed alleen maar doorgaan en ken je dan geen grenzen meer. Misschien vind je het onder invloed juist fijn om heel lang wakker te zijn, omdat je je dan goed voelt ofzo. Je geeft me het gevoel dat je zelf best weet waar je probleem zit, maar zoek je hier de bevestiging om iets te kunnen gebruiken. Klik om te vergroten... Ik bleef bijpakken waardoor ik 3 nachten wakker bleef dus ik deed het bewust"
"Uptempo-Hennie zei: Ik bleef bijpakken waardoor ik 3 nachten wakker bleef dus ik deed het bewust Klik om te vergroten... Ik vond het idd lastig om te stoppen, het was altijd erg gezellig waardoor je makkelijk door bleef gaan (vrienden deden ook mee) ik geef het gewoon heel eerlijk toe dat ik van te voren vaak afsprak met vrienden, ja we gaan slapen of ja we stoppen en voordat je het weet zit je alweer 2 nachten door te halen. Maar goed, na wat er nu gebeurd is, is het wel een wake up call dat zoiets echt niet meer zal voor komen en het iig een stuk makkelijker zal zijn om te stoppen."
"Nee ik ben het zeker niet aan het goed praten, ik ben er ook zeker wel bewust van dat het anders af had kunnen lopen. Ik dacht zelf ook dat het epelepsie was maar in het ziekenhuis zeiden ze dat het geen epelepsie was omdat het mijn eerste keer was. Ze zeggen dat het door de drugs is gekomen maarja ik vraag me dan wel af wat het dan geweest zou zijn.."