Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitgelokte epilepsie aanval

Uitgelokte epilepsie aanval

47 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soulassasins zei:
Klassieke drug ,bruin /wit /speed/Xtc/LSD allemaal prima te testen
RC drugs moeilijk tot niet te testen vanwege hune chemische eigenschappen, ingrediënten om de drug te maken.
Dat spul absoluut nooit vertrouwen omdat de chemische bestandsdelen heel snel te alteren zijn en veranderen in een ander soort drug/troep
Klik om te vergroten...
Er zijn test kits en je kan ze laten testen bij een testdrugservice
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
alles gaat voorbij zei:
Maar we weten wel welke gevallen er op feesten het meest terecht komen op de ehbo.
(Maar ik kan die cijfers zo 123 niet vinden….😬)
Klik om te vergroten...
Dat weten we inderdaad… en dat zijn niet de rc’s.

8.6.2 Incidenten

De Nationale Drug Monitor (NDM) geeft een actueel beeld van de drugs- alcohol en tabaksituatie in Nederland.
www.nationaledrugmonitor.nl www.nationaledrugmonitor.nl
"In 2022 werden in totaal 6.411 drugsincidenten geregistreerd [1]. Met uitzondering van 3/4-MMC (zie hieronder) is het aantal meldingen van gezondheidsincidenten met NPS relatief gering (<1% voor alle NPS samen exclusief 3-/4-MMC)."
1738681177846.png

Maar goed… hoe dat weer in verhouding staat tot het aantal gebruikers is moeilijk te zeggen. Nogmaals, we weten gewoon te weinig.
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
Het ligt aan de drugs…yeah right.
Het ligt aan de manier waarop je het hebt gebruikt.
3 dagen achter elkaar.
Geen enkele drug is gezond voor je.

Je zoekt naar een antwoord wat niemand je kan geven.
Klik om te vergroten...
Ik zeg niet dat het aan de drugs ligt, ik zeg zelf meerdere keren dat het dom is dat ik 3 dagen wakker ben. Ik gebruik geen designer drugs meer omdat ik niet weet wat erin zit en het meer een risico is.
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Zo werkt verslaving. Ik heb mezelf wel 100 keer aan dezelfde steen gestoten, als het niet vaker is.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik soms maanden niet dus noem het geen verslaving. Had vooral moeite met stoppen als ik eenmaal bezig was omdat het te gezellig was. Ik gebruik 2/3 jaar drugs en heb vaker 1/2 nachten doorgehaald. Nooit geen problemen gehad dus ik zag de consequenties niet in. Maar nu dus wel.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Useless om hier nog tijd in te besteden als jullie zijn vorig topic heb gezien?
Hij vraagt om zijn probleem hoe simpel is dat?
Je dealer zal best blij met je zijn ,succes verder met je ondergang..
5ogf9c.jpg
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uptempo-Hennie zei:
het dom is dat ik 3 dagen wakker ben
Klik om te vergroten...
3 dagen wakker blijven is dom ja.
3 dagen 6-apb gebruiken is nog dommer.
En dan zeggen dat je geen designer drugs meer gebruikt omdat je niet weet wat er in zit is ook heel dom.
Maar veel geluk, je antwoorden beloven weinig goeds.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij moet gewoon meer water drinken.
Het lichaam kan maximaal 3 dagen zonder water.
Ook al gebruik je niks en je drinkt 2 a 3 dagen vrijwel niets, dan vraag je om problemen.
Dan kun je nog beter bier drinken.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je zeker wil weten dat het niet meer gebeurt, moet je gewoon niet meer gebruiken maatje🤷🏻‍♀️

Niemand hier kan je die zekerheid geven in elk geval. Je lichaam slaat shit op en herinnert zich dingen… Dus ja, als je (dezelfde) middelen je hasses instopt kan het nog eens voorkomen. Het kan ook een eenmalig incident geweest zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."